Hop til indhold

Udstyr til løve


Lykkeliv
 Share

Recommended Posts

Aj seriøst? er der nogen der tror jeg gider give mine dækkener på når de skal ud?

 

Ingen af mine får dækken, regntøj eller noget andet på..jo vent Angel har næsten ALTID sløjfedims i håret..Men tror ikke den varmer særlig meget...:mrgreen:

Mine bevæger sig når de er ude..og hvis vi træner elelr går tur står jeg aldrig stille ret længe...

I bilen kunne jeg forestille mig at det var en idé..vi har konstant varme i bilen så det er ikke et problem her... Eller hvis den blvier drivvåd og står stille.. Mine hopper forresten i åen, søen og havet om vinteren..De løber hvis det bliver koldt når de kommer op

 

Mine er inde i huset, hvor jeg også er..Og jeg fryser altid..SÅ om vinteren er her 32 grader indefor..Men de fryser nu ikke udenfor alligevel..

 

En trimmer vil jeg sige..Hvis du køber en Oster A5 f.eks kan du få skær til som klipper et par cm eller 3..alt efter hvad vej du klipper...

Godt så. Så tror jeg altså at jeg går efter et Rogle til vente i bil og intet andet. Så må vi se om jeg må æde mine ord om et halv års tid :lol:

 

Oster A5 :megaked: Det er sådan en jeg har solgt. Til næsten ingen penge til en eller anden puddel-dame :megaked: for 6 måneder siden :megaked: Fandens.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 70
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hahaha, du virker næsten for kæphøj til at jeg tør :lol: Omvendt, så klarer Jannis det jo uden problemer?

 

jeg har bare indtryk af, at de går nogle lidt anderledes ture, end jeg i hvert fald gør. altså, når de lukkes fri på stranden 20-30 stykker og spurter rundt og så ind i bilen? så behøvede halfdan heller ikke dækken. men når vi går hjem fra parken og han er træt og har leget, så ryster han af kulde, når vi står for rødt. selv når han har sit vinterdækken på. eller når vi bare trisser en tur rundt om søerne, og vinden står lige ind og han går og stener og snuser. men som sagt. arj, din kommer helt sikkert til at kunne klare sig uden. hvad skulle vi vædde? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror nemlig også forskellen ligger i, hvordan vores liv er udover hundene.. Som lagkagen, bor vi i byen, uden have og uden bil.

Når vi går til og fra steder, eller han er i tasken fordi vi venter på bus/tog, og han er våd, eller det minus grader, stormer osv, så er jeg i hvert fald glad for kræet har et dækken :-D

Men som sagt, når han løber frit så holder han varmen fint

 

 

Når vi har været hos Janni, så har han aldrig haft dækken på.. Deroppe er det jo anderledes (og federe xD

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaanniiiiii (og andre løveejere)... Hvad skal jeg egentligt bruge til sådan et kræ? Altså, jeg ér med på de der standard hundeudstyrsting, men jeg tænker udover?

 

Hvis man gerne vil have sin løve i hvalpeklip ala Halfdan, skal man vel bruge en trimmer? Og hvad med børster og den slags? Vil gerne være artig og sørge for at kræet ikke går i filter for mig.

 

Bruger jeres dækkener på gåture og til træning? Janni, gør dine?

Jeg har lidt et håb om, at lave en hardcore ligeglad med vejret vov ala. Asta. Mon det er total utopi?

 

Han skal i hvert fald have et dækken til når han sidder i bilen før/efter hundetræning. Jeg har et Skrylle til Gatoren, og det er helt fint også i -100 grader, ville det mon være nok til en løve? Eller skal jeg ud i noget tykkere til ham, Obtrack fx?

 

 

Du kan nok ikke få skrylle igen, medmindre du finder et brugt. Firmaet er vist lukket - eller det siger rygterne i hvert fald...

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange af de ting der skal bruges er med i hvalpepakken - kam, karte, negletang, flåt-fjerner-dims, supersug, tranportbur osv :-D

Så du skal næsten bare koncentrere dig om det sjove udstyr :mrgreen:

 

Fik hverken negletang, flåt-fjerner, supersug (hvad dælen er det??) eller bur :tonki:

 

det er jo et forsøg værd :lol: jeg er ret sikker på, at du kommer til at opleve, at han fryser meget hurtigere end asta. og så tror jeg, at du bliver glad for den mudderbeskyttelse et vinterdækken yder. jeg kender vist ingen der har bichon og ikke bruger vinterdækken, tror jeg.

 

 

Ace bruger ikke dækken, hverken vinter eller regn... han har en striktrøje han får på, hvis det støvregner, eller det er frost....

Link til indlæg
Del på andre sites

Fik hverken negletang, flåt-fjerner, supersug (hvad dælen er det??) eller bur :tonki:

 

 

 

 

Ace bruger ikke dækken, hverken vinter eller regn... han har en striktrøje han får på, hvis det støvregner, eller det er frost....

 

Jeg er overbevist om at en anden hun har gemt det inden de kørte :mrgreen: Supersug er måske ikke voldsomt aktuelt med meget skamklippet løve? :hmm: En klud der supersuger vand når kræet er vådt:mrgreen:

 

 

En striktrøje er også smart at have evt kombineret med regndækken, når det koldt, så trøjen ikke er våd når man skal ud senere :-D

 

Og så nøjes man bare med regndækken når det ikke er koldt - smart :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er overbevist om at en anden hun har gemt det inden de kørte :mrgreen: Supersug er måske ikke voldsomt aktuelt med meget skamklippet løve? :hmm: En klud der supersuger vand når kræet er vådt:mrgreen:

 

 

En striktrøje er også smart at have evt kombineret med regndækken, når det koldt, så trøjen ikke er våd når man skal ud senere :-D

 

Og så nøjes man bare med regndækken når det ikke er koldt - smart :mrgreen:

 

 

Det første forstod jeg ikke :genert:

 

Nå, så har jeg en supersug i forvejen :5up:

 

Her får hundene 1 laaang gåtur om dagen, for de er så gode til at hygge sig i haven og så vælger vi jo bare at gå når det ikke regner/regner ret meget...

Link til indlæg
Del på andre sites

Det første forstod jeg ikke :genert:

 

Nå, så har jeg en supersug i forvejen :5up:

 

Her får hundene 1 laaang gåtur om dagen, for de er så gode til at hygge sig i haven og så vælger vi jo bare at gå når det ikke regner/regner ret meget...

 

Klart klart :mrgreen:

 

Men som sagt tidligere i tråden, os uden have er tvunget ud noget oftere med de små kræ, også i bæ-vejr :lol:

 

hov Edit: Det første, mente at jannis hunde havde leget tyve, og hugget hvad i skulle have haft af dimser :P

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaja, vi siger håneret.

 

 

Nej vent, det gør vi ikke. Ville sgu alligevel være for nederen.

 

Vi vædder sandwich? En af de gode der fra... Hvadfandenheddetnu? Så på et tidspunkt, når jeg er i det der KBH, kommer jeg på besøg med begge kræ, de pisser lidt (mere) i din sofa og taberen giver sandwich. Ja?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaja, vi siger håneret.

 

 

Nej vent, det gør vi ikke. Ville sgu alligevel være for nederen.

 

Vi vædder sandwich? En af de gode der fra... Hvadfandenheddetnu? Så på et tidspunkt, når jeg er i det der KBH, kommer jeg på besøg med begge kræ, de pisser lidt (mere) i din sofa og taberen giver sandwich. Ja?

 

haha, det er en deal! men først i 2013, før accepterer jeg ikke et nederlag. og hvis vi får tropevinter tæller det ikke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Fik hverken negletang, flåt-fjerner, supersug (hvad dælen er det??) eller bur :tonki:

 

 

 

 

Ace bruger ikke dækken, hverken vinter eller regn... han har en striktrøje han får på, hvis det støvregner, eller det er frost....

Der var sparet i din pakke... Og halvdelen fik vi jo alligevel med hjem igen :mrgreen:

 

Vil osse have løve!

 

Kan man bestille en til når Bassil ikke er her mere??.?

Det kan man sagtens.. man kan også have en sammen med Bassil... :mrgreen:

 

Jaja, vi siger håneret.

 

 

Nej vent, det gør vi ikke. Ville sgu alligevel være for nederen.

 

Vi vædder sandwich? En af de gode der fra... Hvadfandenheddetnu? Så på et tidspunkt, når jeg er i det der KBH, kommer jeg på besøg med begge kræ, de pisser lidt (mere) i din sofa og taberen giver sandwich. Ja?

JEg vil også have sandwich og pisse på en sofa :slem:
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...