Hop til indhold

DKK Roskilde maj 2012


Recommended Posts

  • Svar 354
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lige et billede fra i dag. Min mor har taget billedet, og hun trykkede lige lidt for hurtigt, inden jeg nåede at rette Flo ind. Men skøn er hun :lun: (Altså Flo).. Har næsten lyst til at skrive hendes kritik, for den er så fin:oops:

 

[ATTACH=CONFIG]84220[/ATTACH]

 

Hit me'en:-D

 

Så også Sonja & Tyson oppe ved HTM-ringen...synes bare at det er meeeeeget mærkeligt at gå over og hilse på.... (ikke noget personligt Sonja :oops:)

 

Men du hilste da ihvertfald på os:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Og løvelejren var faktisk relativt nem at finde - man skulle bare gå efter barnevognene! :mrgreen:

 

 

 

Ja for satan!.. Dejlige dejlige hvalpe.. Jeg er helt solgt! Selvom de har bare numser :P høhø

 

 

Mini-me,

er du en lille pige?

Jeg tror jeg så dig, eller, jeg så en orange sammy.. men fik ikke jumpet ejeren.

 

Jeg er ikke to lorte høj :-D 148cm for at være præcis :-D

Så det har nok været mig.. Hvis det var en med rødt og sort kort hår og briller :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Var ellers det hele rundt...og så kun en bar numse oppe ved junior-handling ved 14tiden.....:vedikke:

 

Det var også inden på anden række, så at sige. Og er var jo ikke til at vide at der skulle kigges efter barnevogne, fordi Emilie og Vito sov ude foran.

 

Jeg har overhovedet heller ikke fået hilst på alle dem jeg troede..

Link til indlæg
Del på andre sites

Men du hilste da ihvertfald på os:-D

 

Ja, jeg gjorde :banan: Søde, søde Luna

 

Men Luna var faktisk til at genkende, og tror jeg har set et billede af dig et sted.....

 

Det er mere den med, "hej, er du måske XXXXX?? Nå nej, jamen så må du undskylde...." -den er jeg ikke så god til....:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var også inden på anden række, så at sige. Og er var jo ikke til at vide at der skulle kigges efter barnevogne, fordi Emilie og Vito sov ude foran.

 

Jeg har overhovedet heller ikke fået hilst på alle dem jeg troede..

 

Ha ha, nej jeg kiggede efter bare numser og kage :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var også inden på anden række, så at sige. Og er var jo ikke til at vide at der skulle kigges efter barnevogne, fordi Emilie og Vito sov ude foran.

 

Jeg har overhovedet heller ikke fået hilst på alle dem jeg troede..

 

Eller første række i forhold til Bagsidestien:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Arj men så får I lige kritikken :oops: Og så skal jeg nok stoppe med praleri.

 

8 mdr gammel tæve af fortrinlig kvalitet, feminint hoved, god skalle, bredt næseparti, fin svungen underkæbe, fine ører, korrekt bid, stærk bred front med godt forbryst, stærke lige forben, veludviklet brystkasse, dyb og bred, en anelse lang i nyrepartiet, god overlinje, udmærket knæ og hasevinkler, fri og sund sidebevægelse, herligt gemyt

 

 

/Mette *stolt hundemor*

Link til indlæg
Del på andre sites

Forresten, så tror jeg at jeg vadede lige forbi Sonja og Tyson da jeg var på vej hjem... Lignede ihvertfald Tyson :-D

Så Sonja hvis du læser med, så be- eller afkræft lige om du gik forbi en lille bred dame med en laksefarvet hund :-D

 

Jeg er ikke to lorte høj :-D 148cm for at være præcis :-D

Så det har nok været mig.. Hvis det var en med rødt og sort kort hår og briller :-D

 

Mine-me, jeg gik ved siden af Sonja (slæbende på DKK-telt, men uden hund), og jeg tænkte faktisk godt på, at det nok var dig (pga. laksen og at du ikke var så høj = dit brugernavn). Det var lige omkring fadøl/pølseteltene, ik?

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine-me, jeg gik ved siden af Sonja (slæbende på DKK-telt, men uden hund), og jeg tænkte faktisk godt på, at det nok var dig (pga. laksen og at du ikke var så høj = dit brugernavn). Det var lige omkring fadøl/pølseteltene, ik?

 

Jo det var det nok :-D hihi..

Var lige ved at sige "Hej Tyson" men har før lavet det nummer og så har folk gloet på mig og sagt noget i stil med "den hedder altså king" :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

nu har jeg kun fået brudstykker mini-me? men undrer du dig over hvorfor han er laksefarvet?

 

Nej jeg har opsporet fejlen - han har ændret farve efter Olivers flyttede deres produktion til DK... Hvilket vil sige at de nu bruger opdrætterlaks i stedet for vildtfanget laks som de gjorde før. :-(

Så Olivers har fået skideballe og min hund har fået nyt foder - og er holdt op med at klø sig :-D

 

Men jeg har ikke selv bemærket at han har skiftet farve, eftersom det har været over de sidste 5-6 mdr eller hvor længe de nu har været i DK. Men så kom der en der ikke ser ham så tit, for lidt over en uge siden og det første han sagde var "han har da skiftet farve hva"...

Der faldt ti-øren.... :-D

 

Meeeeen, han er jordens dejligste laks :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov, og så havde jeg af grunde jeg ikke aner gemt en af de gamle foderposer i skuret (lur mig om ikke det har været fordi jeg var for doven til at smide den ud).. På den står der 5 forskellige slags fisk.. Nu står der bare "laks (fersk/frossen)" og ikke andre fiske-typer..

 

Føler mig totalt snydt over ikke at være informeret og blev alvorligt vred og sendte en laaaang mail, hvortil der kom svar den anden dag med noget lignende "bla bla bla..... jeg vil lige undersøge hvad der er i vores foder...... bla bla bla"

 

Øhhh undskyld - undersøge hvad der er i jeres foder?? Det må vist være en fortalelse - håber jeg :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej jeg har opsporet fejlen - han har ændret farve efter Olivers flyttede deres produktion til DK... Hvilket vil sige at de nu bruger opdrætterlaks i stedet for vildtfanget laks som de gjorde før. :-(

Så Olivers har fået skideballe og min hund har fået nyt foder - og er holdt op med at klø sig :-D

 

Men jeg har ikke selv bemærket at han har skiftet farve, eftersom det har været over de sidste 5-6 mdr eller hvor længe de nu har været i DK. Men så kom der en der ikke ser ham så tit, for lidt over en uge siden og det første han sagde var "han har da skiftet farve hva"...

Der faldt ti-øren.... :-D

 

Meeeeen, han er jordens dejligste laks :-P

 

Hunde der har været på Eukanuba har også haft det problem, spørg bare mk101 herinde fra, som måtte skifte da hendes brun/hvide springer blev brun/laks.... -og mange med hvid/sorte newfoundland har haft laks/sorte newfoundland

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...