Hop til indhold

DKK Roskilde maj 2012


Recommended Posts

Gæst Chili Con Caia

Jeg kommer nok også, jeg skal heppe på Christina og Tempo som skal til lydighedsprøve. Det er så kun en af dagene...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 354
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Og jeg skal vist se at følge bedre med inde på DKKs side for sted og dato, tænker bare altid at det er sidst på sommeren og i ballerup :oops:

 

Nå men kan det lade sig gi sig, kommer jeg en af dagene for at klappe hunde (også gerne bare numser), kigge på yndlingsracerne og alle de andre man ellers kun læser om - og måske finde et telt med u-undværlige hundeting :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kommer om lørdagen ;-)

 

Desværre lykkedes det ikke at få en præmiering på en af de forårsmarkprøver, vi har været på, så vi stiller "bare" i åben klasse... Det kunne ellers have været fedt med en præmiering, så vi kunne jagte nogle certer...

Vi krydser fingre for held til efterårets markprøver istedet ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Lørdag....med hunde :pray::mrgreen:

 

Nej minus hunde :-) Jeg skal jo heppe, og tror det vil være lidt for forstyrrende at have Caia på sidelinjen når Tempo skal ind. Ikke at han bliver ukoncentreret, men der er ingen grund til at teste det. Ham og Caia ses kun når der er skæg og ballade på programmet i form af hyrdning, lydighedstræning eller bare fri leg og gå tur:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer og kigger. Bliver nok lørdag. Men tror ikke Luna er med.

 

Ville ellers også gerne hilse på den berømte Luna, men hilser gerne på dig også :-D

 

 

Jeg kommer lørdag og har lille Flo med. Hun er tilmeldt i hvalpeklassen. Er ret spændt, for hun har ikke været med før. Hardy kommer ikke med, da han skal have ro pga. korsbåndet.

 

Jeg kommer begge dage med Louie. Skal pendle mellem agilityringen og løvelejren (håber derfor, at de ligger tæt på hinanden...)

 

Jeg kommer, men jeg har en lille blanding, så det er kun for at kigge :o)

 

Jeg kommer forbi en af dagene - måske begge. Uden hund. Skal over til bernerne og hilse hej på rottweilerne også.

 

Jeg skal nok ned og heppe på Emils søster, som formentlig er tilmeldt. Emil har et kvart blåt øje (..), så han kan desværre aldrig udstilles

 

Vi kommer om lørdagen ;-)

 

Desværre lykkedes det ikke at få en præmiering på en af de forårsmarkprøver, vi har været på, så vi stiller "bare" i åben klasse... Det kunne ellers have været fedt med en præmiering, så vi kunne jagte nogle certer...

Vi krydser fingre for held til efterårets markprøver istedet ;-)

 

Nej minus hunde :-) Jeg skal jo heppe, og tror det vil være lidt for forstyrrende at have Caia på sidelinjen når Tempo skal ind. Ikke at han bliver ukoncentreret, men der er ingen grund til at teste det. Ham og Caia ses kun når der er skæg og ballade på programmet i form af hyrdning, lydighedstræning eller bare fri leg og gå tur:-)

 

Jeg vil meget gerne hilse på jer alle -med og uden hunde...

 

Men hvordan finder man hinanden?? I løvelejren??? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer lørdag og dømmer i HTM - så er vi nogle tossede aussieejere der har inviteret en del af Bubbens familie over fra Sverige de skal nok udstille og så skal vi ellers hygge og træne hund hele weekenden, Frisbee, HTM, rally osv. ;O)

 

 

/Carina, Bubben og lille Diesel

 

Regner med at dogdancing starter kl 10 ligesom udstillingerne - Kl 15 er der nogengange en opvisning i store ring inden de begynder gruppebedømmelserne ;O)

Redigeret af Hybrid
glemte noget
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan da også lige svare her :-)

 

Jeg kommer begge dage med to engelske springer-tæve; en åben og en junior.

 

Jep, og jeg er blevet lovet spaniel-næsten-hvalpe-møs :blink:

 

Jeg kommer lørdag og dømmer i HTM - så er vi nogle tossede aussieejere der har inviteret en del af Bubbens familie over fra Sverige de skal nok udstille og så skal vi ellers hygge og træne hund hele weekenden, Frisbee, HTM, rally osv. ;O)

 

 

/Carina, Bubben og lille Diesel

 

Regner med at dogdancing starter kl 10 ligesom udstillingerne - Kl 15 er der nogengange en opvisning i store ring inden de begynder gruppebedømmelserne ;O)

 

Uhuhuhuhuh, masser af Aussier :klap: Må man gramse??? :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Jep, og jeg er blevet lovet spaniel-næsten-hvalpe-møs :blink:

 

 

 

Uhuhuhuhuh, masser af Aussier :klap: Må man gramse??? :-D

 

Carinas Aussie er SÅÅÅ lækker, jeg har set ham en enkel gang da vi stillede op i dogdancing...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har Vizsla (stående jagthund, grp 7), og dem er der som regel ikke mange af, og så er det ham som snakker og fjoller meget, og forelsker sig i alle tæver... Og så har jeg kort kort blondt hår, sat i hanekam ;) så er at finde ved ringen med grp 7 hunde, og skal nok lige forbi løvelejren og sige Hej ;-)

 

Okay, jamen så burde du da være til at finde :blink:

 

Carinas Aussie er SÅÅÅ lækker, jeg har set ham en enkel gang da vi stillede op i dogdancing...

 

Århhhhhhhh:lun: Når nu du ikke vil hjælpe med min Aussie-skruphed, så håber jeg at der er nogen andre der vil :blink: Ved endnu ikke om vores opdrætter kommer, men håber. Og helst som udstiller så hun tager nogen af hundene med (hun er jo også dommer/aspirant.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Okay, jamen så burde du da være til at finde :blink:

 

 

 

Århhhhhhhh:lun: Når nu du ikke vil hjælpe med min Aussie-skruphed, så håber jeg at der er nogen andre der vil :blink: Ved endnu ikke om vores opdrætter kommer, men håber. Og helst som udstiller så hun tager nogen af hundene med (hun er jo også dommer/aspirant.

 

Uuuuundskyld:oops: Jeg lover at gøre det godt en anden gang.. Lige nu er hun altså ikke så charmerende, for hun fælder big time.. :blink:

Hvis nu jeg lover at der kommer et par hyrde billeder på fredag, er jeg så tilgivet? Det forudsætter selvf. at vejret er godt, og at Christina får taget et par gode billeder af Caia i action på får:mrgreen:

 

Uhhh. jeg gad også godt at se udstillingen, selvom jeg nu er meget mere til at se lydighed, rally og dogdancing :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Uuuuundskyld:oops: Jeg lover at gøre det godt en anden gang.. Lige nu er hun altså ikke så charmerende, for hun fælder big time.. :blink:

Hvis nu jeg lover at der kommer et par hyrde billeder på fredag, er jeg så tilgivet? Det forudsætter selvf. at vejret er godt, og at Christina får taget et par gode billeder af Caia i action på får:mrgreen:

 

Uhhh. jeg gad også godt at se udstillingen, selvom jeg nu er meget mere til at se lydighed, rally og dogdancing :-)

 

SÅ er du tilgivet :blink: Selvfølgelig er hun da megacharmerende, også uden så meget pels :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
SÅ er du tilgivet :blink: Selvfølgelig er hun da megacharmerende, også uden så meget pels :lun:

 

Jaaa selvf. er hun det:hjerte:

 

Og tak fordi du på forhånd har tilgivet mig:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og jeg skal vist se at følge bedre med inde på DKKs side for sted og dato, tænker bare altid at det er sidst på sommeren og i ballerup :oops:

 

Nå men kan det lade sig gi sig, kommer jeg en af dagene for at klappe hunde (også gerne bare numser), kigge på yndlingsracerne og alle de andre man ellers kun læser om - og måske finde et telt med u-undværlige hundeting :mrgreen:

 

Du kan evt få et lift, hvis jeg har bilen?

 

Ville ellers også gerne hilse på den berømte Luna, men hilser gerne på dig også :-D

 

Hvis jeg har bilen, kan det godt være Luna kommer med:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...