Hop til indhold

DKK Roskilde maj 2012


Recommended Posts

  • Svar 354
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Du kan evt få et lift, hvis jeg har bilen?

DET vil jeg rigtig gerne J, havde lidt droppet Roskilde igen da jeg fik nær-læst inde på DKKs side om udstilling og så at de sørme også kommer til Ballerup i år og igen med åben (hedder det sådan?) udstilling med alle racer begge dage :banan:

 

Jeg er bare i syv-sind, for jeg vil utrolig gerne have Misja med, dette år bliver måske hendes sidste hvor hun er med som besøgshund, men går jeg alene kan jeg ikke både have hende og nusser alverdens hunde...så what to do...jeg har ikke besluttet mig...bumbumbumm...hmm...tænke-boks lidt endnu :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

DET vil jeg rigtig gerne J, havde lidt droppet Roskilde igen da jeg fik nær-læst inde på DKKs side om udstilling og så at de sørme også kommer til Ballerup i år og igen med åben (hedder det sådan?) udstilling med alle racer begge dage :banan:

 

Jeg er bare i syv-sind, for jeg vil utrolig gerne have Misja med, dette år bliver måske hendes sidste hvor hun er med som besøgshund, men går jeg alene kan jeg ikke både have hende og nusser alverdens hunde...så what to do...jeg har ikke besluttet mig...bumbumbumm...hmm...tænke-boks lidt endnu :genert:

 

Der er tid til at tænke endnu:-D Jeg ved heller ikke om Luna kommer med, det kommer an på, hvordan hun har det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er tid til at tænke endnu:-D Jeg ved heller ikke om Luna kommer med, det kommer an på, hvordan hun har det.

Ja det forstår jeg godt J, kan du overhovedet have 2 hunde med hvis det endelige er ?

 

Misja er fuldkommen på toppen mentalt i øjeblikket, det har jo været en år-lang proces at få hende til at slappe af og håndtere så mange hunde på udstillingerne, ja du har jo selv været videne i mange år. Hun er fanme (undskyld mit franske) blevet så dygtig og sidst virkede hun virkelig som en der nød al hulumhejet - men hun bliver jo ikke yngre og derfor tror jeg ikke at jeg lader hende komme med næste år, hvor hun så vil være 10-10½ år selvom de også kommer til Ballerup der.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det forstår jeg godt J, kan du overhovedet have 2 hunde med hvis det endelige er ?

 

Misja er fuldkommen på toppen mentalt i øjeblikket, det har jo været en år-lang proces at få hende til at slappe af og håndtere så mange hunde på udstillingerne, ja du har jo selv været videne i mange år. Hun er fanme (undskyld mit franske) blevet så dygtig og sidst virkede hun virkelig som en der nød al hulumhejet - men hun bliver jo ikke yngre og derfor tror jeg ikke at jeg lader hende komme med næste år, hvor hun så vil være 10-10½ år selvom de også kommer til Ballerup der.

Det bliver nok lidt knebent. Hvordan sad du da jeg kørte jer hjem? Jeg tænkte om hun kunne sidde ved dine fødder? Ellers skal vi ihvertfald have fat i noget tæppe, der kan dække sædet osv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det bliver nok lidt knebent. Hvordan sad du da jeg kørte jer hjem? Jeg tænkte om hun kunne sidde ved dine fødder? Ellers skal vi ihvertfald have fat i noget tæppe, der kan dække sædet osv.

Jeg sad helt normalt og glimrene, men lagde ikke mærke til om der var plads oppe til hunde hoved.

 

Hvis det er har jeg masser af tæpper jeg kan tage med så sædet bliver beskyttet, det er mere om du er okay med det jeg tænke på - eller din far ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg sad helt normalt og glimrene, men lagde ikke mærke til om der var plads oppe til hunde hoved.

 

Hvis det er har jeg masser af tæpper jeg kan tage med så sædet bliver beskyttet, det er mere om du er okay med det jeg tænke på - eller din far ;-)

 

Ellers må vi støvsuge. Mitte's hår sidder jo heldigvis ikke fast, som Luna's. Men lad os se på det, når tiden nærmer sig.

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Jeg vil meget gerne hilse på jer alle -med og uden hunde...

 

Men hvordan finder man hinanden?? I løvelejren??? :mrgreen:

 

Godt spørgsmål!

Kunne en ikke stå med et stort skilt? ;-)

 

Jeg kommer primært for at se min veninde stille op med sin Corgi, så der vil jeg være lidt..

Derudover kommer jeg nok til at være lidt ved terrierne. Dem har jeg jo en lille svaghed for.

Schapendoes skal jeg også lige rundt og se lidt på :-)

 

Agility, dogdancing og rally skal jeg helt sikkert også se! Især agility - det starter jeg jo til på mandag. HURRRRRAAA!

 

Sidst jeg var på en udstililng var der ikke nogen der havde tid til at snakke med mig (ellers var jeg ikke nærgående nok), så jeg håber jeg får en bedre oplevelse denne gang!

 

Hmm. Hvordan kender man mig? Hende den forvirret og helt tydelige "grønne" i alt det her udstilings-halløj ;-)

 

Jeg kommer gerne forbi løvelejeren og hilser (hvordan kender man løvelejeren?), men hvis vi kan aftale et tidspunkt hvor de fleste vil have mulighed for at komme forbi vil det være alletiders :-) Kommer der en tidsplan på et tidspunkt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Godt spørgsmål!

Kunne en ikke stå med et stort skilt? ;-)

 

Jeg kommer primært for at se min veninde stille op med sin Corgi, så der vil jeg være lidt..

Derudover kommer jeg nok til at være lidt ved terrierne. Dem har jeg jo en lille svaghed for.

Schapendoes skal jeg også lige rundt og se lidt på :-)

 

Agility, dogdancing og rally skal jeg helt sikkert også se! Især agility - det starter jeg jo til på mandag. HURRRRRAAA!

 

Sidst jeg var på en udstililng var der ikke nogen der havde tid til at snakke med mig (ellers var jeg ikke nærgående nok), så jeg håber jeg får en bedre oplevelse denne gang!

 

Hmm. Hvordan kender man mig? Hende den forvirret og helt tydelige "grønne" i alt det her udstilings-halløj ;-)

 

Jeg kommer gerne forbi løvelejeren og hilser (hvordan kender man løvelejeren?), men hvis vi kan aftale et tidspunkt hvor de fleste vil have mulighed for at komme forbi vil det være alletiders :-) Kommer der en tidsplan på et tidspunkt?

 

Kig efter en masse numser uden pels på :-) Og så har jeg vist hørt at der altid er en masse kage i løvelejeren :-) :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Kig efter en masse numser uden pels på :-) Og så har jeg vist hørt at der altid er en masse kage i løvelejeren :-) :-)

Haha. Det er super! Jeg leder efter den lejer med bare numser og masser kage!

Ej, jeg tænkte mere på hvordan man blandt alle de andre løver, genkendte netop de løver der er herinde?

bl.a. Kennel-Löwchen (Janni, er det ikke det hun hedder?)?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maria&kenni
Århhhh, finske lapphunde.....dem har jeg også overvejet, har dog aldrig mødt en i levende live :blink:

 

Jamen så er du da nødt til at komme forbi og hilse på mine 2 dejlige tæver :) Også så du kan se at mine 2 piger ikke går ind under Mini-me's opslag om at de gør :)

 

Ja finsk lapphunde kan godt gø, og som hun skriver det gør de fleste spidshunde.. Vi har dog lært vores fra første dag at det gør man ikke, og folk siger altid er der nogen inde i det bur :blink:.. Men skriv endelig hvis du har lyst til at hilse på os, så kan du jo evt. få mit nummer, så kan det være lidt lettere at finde hinanden :)

 

De larmer af helvede til :-D

Generelt er der ret meget lyd omkring den ring hvor spidshundene befinder sig :-D

 

Hov hov ikke alle, men jo mange gør :blink:

 

Ha ha, så jer kan man i hvert fald ikke undgå :mrgreen:

 

:-D Heheh

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen så er du da nødt til at komme forbi og hilse på mine 2 dejlige tæver :) Også så du kan se at mine 2 piger ikke går ind under Mini-me's opslag om at de gør :)

 

Ja finsk lapphunde kan godt gø, og som hun skriver det gør de fleste spidshunde.. Vi har dog lært vores fra første dag at det gør man ikke, og folk siger altid er der nogen inde i det bur :blink:.. Men skriv endelig hvis du har lyst til at hilse på os, så kan du jo evt. få mit nummer, så kan det være lidt lettere at finde hinanden :)

 

 

 

Hov hov ikke alle, men jo mange gør :blink:

 

 

 

:-D Heheh

 

Århhh, kunne være hyggeligt -kan også se at vi nok ikke bor meget langt fra hinanden.....sender lige en PB:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha. Det er super! Jeg leder efter den lejer med bare numser og masser kage!

Ej, jeg tænkte mere på hvordan man blandt alle de andre løver, genkendte netop de løver der er herinde?

bl.a. Kennel-Löwchen (Janni, er det ikke det hun hedder?)?

 

 

Mener kun der er en løvelejr i Roskilde, så det burde ikke være svært :mrgreen:

 

Så, når der gives besked, kan man fortælle ringnummeret løverne skal i, ellers spørg en med et katalalog, så er vi at finde der :P

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan da også lige svare her :-)

 

Jeg kommer begge dage med to engelske springer-tæve; en åben og en junior.

 

Og nu hvor DKK har sendt PM'er rundt:

 

Lørdag er vi i ring 3 som 4. race efter 13 Cao de Agua Portogues, 1 Cheasapeake og 13 clumber spaniels og vi efterfølges af 6 Field spaniels, 1 Irsk vandspaniel, 5 Sussex spaniels, 12 welsh spaniels og 1 Barbet.

Emma er på som hund nr. 37 i ringen og Jessie som hund nr. 41.

 

Søndag er vi i ring 15 som sidste race efter 2 russiske sorte terriere, 28 engelske bulldogs og 10 clumber spaniels.

Emma er på som hund nr. 47 i ringen og Jessie som nr. 50 i ringen.

 

Søndag er vi i ring 3

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvem skrev" jeg er at finde i kagelejren"...

Var det dig, Mini:fyfy:

Du ved da godt løvelejren er et seriøst foretagende:fyfy:

 

Jep - vidste du ikke at folk der besøger løvelejeren har bar mås :mrgreen:

 

Jeg kommer begge dage med Louie. Skal pendle mellem agilityringen og løvelejren (håber derfor, at de ligger tæt på hinanden...)

 

Ville ellers også gerne hilse på den berømte Luna, men hilser gerne på dig også :-D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg vil meget gerne hilse på jer alle -med og uden hunde...

 

Men hvordan finder man hinanden?? I løvelejren??? :mrgreen:

 

Kig efter en masse numser uden pels på :-) Og så har jeg vist hørt at der altid er en masse kage i løvelejeren :-) :-)

 

Haha. Det er super! Jeg leder efter den lejer med bare numser og masser kage!

Ej, jeg tænkte mere på hvordan man blandt alle de andre løver, genkendte netop de løver der er herinde?

bl.a. Kennel-Löwchen (Janni, er det ikke det hun hedder?)?

 

Vi er ikke til at overse: står med bare numser, trimmeborde fyldt med kage, griner højlydt og totalt ustressede:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...