Hop til indhold

Karla, Johna & Jacko på dyrskuepladsen


Amocca
 Share

Recommended Posts

Idag skulle jeg mødes med Nina og hendes 2 whippetdrenge, for at selvtræne... Pigerne og jeg kom lidt før tid og tøserne fik lov at hygge sig lidt :hjerte:

 

Johna på vej hjem i indkald, Karla ruller og Karla markeringspisser med lettet bagben....

IMG_6963.jpg

Karla snuser, dog med et øje på hvad mor laver, Johna på eventyr, flyvende Johna

IMG_7035.jpg

 

karla er lidt bekymret for om det nu er klogt det Johna laver deroppe...

IMG_7069.jpg

 

Så var der træning :-) billeder af whippets der dyrker agility kan ses i agilitytråden her: http://www.hunde-forum.dk/traening/29735-agilitytraening-faelles-vinter-2012-a-56.html#post937904

 

Og så spassede Johna og Jacko ud sammen :mrgreen:

 

Først skulle de lige have nogen guffer hos Nina

IMG_7166.jpg

 

Og så skulle de lege

IMG_7192.jpg

 

IMG_7199.jpg

 

Er helt vild med det her billede :hjerte:

IMG_7210.jpg

IMG_6935.jpg

IMG_6945.jpg

IMG_6974.jpg

IMG_6986.jpg

IMG_6998.jpg

IMG_7021.jpg

IMG_7065.jpg

IMG_7165.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er altså også bare helt vild med det billed(lige til en foto konkurrance:-)),, Og hvor de hygget sig Jacko var helt træt til sidst:-)) og hvor er hun bare hurtig det helt vildt:-))

Link til indlæg
Del på andre sites

Er altså også bare helt vild med det billed(lige til en foto konkurrance:-)),, Og hvor de hygget sig Jacko var helt træt til sidst:-)) og hvor er hun bare hurtig det helt vildt:-))

 

Ja, jeg var sgu også ret overrasket... altså jeg vidste jo godt, at hun var hurtig :blink: men at hun alligevel sådan kunne næsten følge med Jacko, det synes jeg alligevel var lidt vildt...

 

Johna vil gerne være en mynde! :hjerte:

 

haha, ja hun er skabsmynde... det viser sig at hendes måden at rulle sig på (som ikke er at rulle, men som er at gnubbe sig hen af jorden) er samme måde som mynder åbenbart gør det på... det er da lidt sjovt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...