Hop til indhold

Blandingshunde - billeder af blandingens ophav


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Gæst Joey-Salome

Heheheh ... "flabrador" - totalt godt ord. Man kan bare høre ørerne baske og halen vifte i det ord. :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 91
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst The dogfather
Går ud fra at han er adopteret af hans to fædre :engel:

 

 

Gik ud fra jeg skulle vise racerne han består af, ikke de rigtige forældre...:mrgreen:...Pablos far er en sort cane corso og hans mor er en blå/sort agtig amstaff...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Gik ud fra jeg skulle vise racerne han består af, ikke de rigtige forældre...:mrgreen:...Pablos far er en sort cane corso og hans mor er en blå/sort agtig amstaff...:-D

 

Det skulle du også :bighug: Men det var da skægt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Sååå fin!

 

Sådan af ren og skær nysgerrighed - Går den sammensætning så ind under racen schæfer? Ligesom hvis man parrer gul og sort labrador?

Det tror jeg ikke. I nogle af de mindre avlsklubber gør den måske, men i DKK hedder det jo hvid schweizisk hyrdehund, så der er det i hvert fald to forskellige racer :-D
Link til indlæg
Del på andre sites

Det tror jeg ikke. I nogle af de mindre avlsklubber gør den måske, men i DKK hedder det jo hvid schweizisk hyrdehund, så der er det i hvert fald to forskellige racer :-D

 

Ah, det vidste jeg ikke - så giver det jo fint mening. Blev bare lidt forvirret over at tråden handler om blandingshunde og så schæfer/hvid schæfer kombinationen, som jo lyder knapt så blandings-agtigt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er vist flere bud på hvordan racerne hænger sammen, men den mest udbredte er at de stammer fra samme hund. Dog har racerne udviklet sig i to forskellige retninger:-) Bella er klart hvid schæfer inde i hovedet! Hun er meget knyttet til sin moar, MEGET blød og så hyrder hun!

 

Men synes hun er den perfekte blanding, og kunne ikke ønske mig en bedre hund:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er vist flere bud på hvordan racerne hænger sammen, men den mest udbredte er at de stammer fra samme hund. Dog har racerne udviklet sig i to forskellige retninger:-) Bella er klart hvid schæfer inde i hovedet! Hun er meget knyttet til sin moar, MEGET blød og så hyrder hun!

 

Men synes hun er den perfekte blanding, og kunne ikke ønske mig en bedre hund:hjerte:

 

Hun ser virkelig også skøn ud! :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er vist flere bud på hvordan racerne hænger sammen, men den mest udbredte er at de stammer fra samme hund. Dog har racerne udviklet sig i to forskellige retninger:-) Bella er klart hvid schæfer inde i hovedet! Hun er meget knyttet til sin moar, MEGET blød og så hyrder hun!

 

Men synes hun er den perfekte blanding, og kunne ikke ønske mig en bedre hund:hjerte:

Hun er godt nok også smuk :lun:

 

Sjovt som den kombi kan se forskellig ud, vi følges med en et par gange om ugen og bortset fra hendes krop meget er som den hvides med det flotte lige kryds, så ligner hun en "højavls mest:

 

Coffe og Misja, to MEGET forskellige blandings hunde der danner deres egen lille flok:

 

73190_130164903707997_100001434647802_193249_2834925_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst little-wagner

Jeg kalder min hund labrador men har ikke stamtavle eller noget på så jeg kan jo ikke være sikker :)

Vi fik af vide hans mor eller faa var formel 1 men

senere fik jeg af vide af min bror han også har fået af vide at han også har noget rottweiler i sig men er lidt usikker på det også.

Men sidste år vejret han 30 kg så det er derfor jeg ikke helt tror han er rottweiler meennn sådan er det jo.

 

Klumpe

DSCN8199.JPG

 

Labrador

Rottweiler.jpgEfter min bror også rottweiler som jeg stadig ikke helt er sikker på

Hehe er også træt af min bror + svigerinde siger min hund er for stor til at være labrador og at min hund er meget muskløs til forhold med er rigtig labrador. Da jeg ikke synes min hund er for stor til at være labrador eller muskløs :D Men det har de vel lov til at synes

DSCN8146.JPG

Labrador-Retriever.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 months later...
SÅ kær!!! Elsker hendes lille stumpe-snude:lun:

 

Ja også mig - og synes det er så mærkeligt, at hun er så flot og kær, når jeg som udgangspunkt ikke kan lide hverken den langhårede gravhund eller pekingeserens udseende særlig godt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tjaldur er jo faktisk også en blanding af en amerikansk cocker spaniel og en engelsk cocker spaniel, nogen dage synes jeg mest jeg kan se den engelske, andre dage mest den amerikanske.

 

Her et billede af en engelsk og en amerikansk ameriaksns.jpg

 

 

og her billeder af Tjaldur

 

september4.jpg

Lilly_copyamerikans.jpg

september3.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tjaldur er jo faktisk også en blanding af en amerikansk cocker spaniel og en engelsk cocker spaniel, nogen dage synes jeg mest jeg kan se den engelske, andre dage mest den amerikanske.

 

Her et billede af en engelsk og en amerikansk [ATTACH=CONFIG]96382[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]96383[/ATTACH]

 

 

og her billeder af Tjaldur

 

[ATTACH=CONFIG]96384[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]96386[/ATTACH]

Så sød og smuk blanding :lun:

Han er bare så smuk:bigsmile::kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...