Hop til indhold

helt ny.. næsten.


Gæst stingway29
 Share

Recommended Posts

Gæst stingway29

Hej alle

 

Sikke et dejligt positivt forum i har her. Glæder mig til at blive en del af det, sammen med min rottweiler/labrador blanding på ca 2½, kaldet Stingway.

Jeg bor på Fyn sammen med min kæreste og min datter på 7. Og så selvfølgelig Stingway plus 3 katte.

Vi havde faktisk en dejlig gravhunde-hvalp, men måtte bare erkende at det at starte fra bunden ikke fungerede i vores hjem, så den måtte desværre flytte. Efter lang tids overvejelse og snak, besluttede vi os for at give en voksen hund et nyt hjem, en der ikke krævede helt det samme som en lille hvalp. Vi ledte længe på nettet og en dag fandt vi så et billede af en stor klump hund, med den skønneste beskrivelse af ham. Jeg mente egentlig ikke jeg skulle have så stor en hund og bestemt ikke at turen skulle gå helt til Ebeltoft efter den, men billedet af den her klump, blev bare siddende i mit hovede og jeg kunne ikke glemme den. Kæresten og jeg tog derfor en hel weekend til det. Da vi kom til hans tidligere hjem, og mødte ham, var jeg bare solgt med det samme og kunne næsten ikke hurtigt nok komme hjem med ham. Min datter som ingenting vidste, men som elsker hund, havde næsten tårer i øjnene af glæde over den store hund der sad i bilen da vi hentede hende dagen efter, og de blev venner med det samme.

Kattene hjemme tog ham også til sig uden problemer, da de havde forklaret ham hvem der bestemmer.

Nu har vi haft ham ca et år nu, og han overrasker os stadig med sit milde væsen.

Det er 33 kg kærlighedi en stor klump, og glæder mig over de mange år vi stadig har med ham. Tror det er det bedste valg jeg har taget i mange år at få en "voksen" hvalp.

 

Ingen tvivl om at han er min hund, han er altid ved min side og passer på mig ligemeget hvad.

DSC00291.jpg

DSC00282.jpg

DSC00246.jpg

1310447891755.jpg

DSC00165.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Lord Byron

nåårh... hvor er det skønt - tillykke og velkommen til :5up:

Han ser bare skøn ud - herlig billede hvor din datter sidder med ham... han lyder til og ser ud som en god og tillidsfuld dreng :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stingway29

Tak for velkomsten. Læser som vanvittig herinde for at se jeres billeder og det i skriver.

 

Lord Byron - Det er sgu en skøn new'fer du har der.. Bliver kun rigtig meget misundelig. Har selv haft en for nogle år siden. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...