Hop til indhold

hej her er jeg :) :) :) :)


Gæst boble
 Share

Recommended Posts

jeg heder Bettina og er 33 år gl... har trænet hund i flere år men har pga sygdom og barsel og efterfølgende manglende træningspartner (hund) været passiv i nogle år... men er nuigen på banen med min nye bedste ven Bella som jeg har haft i snart 9 uger...:hjerte:

 

jeg træner mest med shaping og klikker... og naturligvis med 99% posiktiv forstærkning...

jeg er mest til Agility men lydigheden bliver naturligvis også nød til at side på rygraden hvis det skal blive en fornøjelse for begge parter... og kan heller ikke sige mig fri for at glædes over hundetriks... og da jeg er mor til 2 børn Ehlana på 5 og Lucas på ½ år er det ofte kun 5 minutter af gangen jeg har tid til at træne... så er det nok ikke DM i vil se mig til...:lol: men det vil ikke ændrer på at jeg vil være så seriøs omkring min hundetræneig som jeg nu engang kan være så længe det stadigt er sjovt for både Bella og jeg... :mrgreen:

 

je gglæder mig til at få en MASSE inspiration her inde:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...