Hop til indhold

Aftenhygge med kæmpe-cavalieren & kanin-retrieveren


Amocca
 Share

Recommended Posts

Louise J, hunde og påhæng kom ned til os på træningspladsen her til aften, for lidt træning og lidt hygge :-D Deeeeejligt!

 

Louise: alle billederne ligger her. Du stjæler bare dem du gerne vil have!

 

Kæmpecavalieren trænede primært slalom, men så måtte han lige posere lidt for fotografen ved at hoppe over et par spring :mrgreen:

 

IMG_8467.jpg

 

IMG_8470.jpg

 

IMG_8480.jpg

 

Min sorte djævel var der også, men alle hendes "hop hop billeder" var uskarpe... :roll: Så i må nøjes med disse af hende

 

IMG_8490.jpg

 

IMG_8476.jpg

 

Vil i lege med mig?

IMG_8522.jpg

 

Så kan man heldigvis lege selv!

IMG_8501.jpg

 

Kaninretrieveren skulle foreviges med lidt fart på - Louise mente ikke at hunden nogensinde var blevet fotograferet andet end sovende eller ædende :lol: Men den kan altså godt løbe og springe :mrgreen:

IMG_8563.jpg

 

IMG_8557.jpg

 

Der belønnes

IMG_8581.jpg

 

IMG_8599.jpg

 

Den kan også smide sit felt kan den...

IMG_8586.jpg

 

IMG_8591.jpg

 

Tilsidst fik Johna og Kajsa lov at lege, de kommer lige i et indlæg for sig :-D

Redigeret af Amocca
Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for billeder og hygge!

 

Gud hvor er Cajsa altså bare den grimmeste hund nogensinde på billeder, imponerende hvordan hendes krop bare vælter rundt :mrgreen: Men utrolig morsom er hun godt nok, hendes glæde og fjollethed lyser bare ud af hende :lun:

Hun står i skarp kontrast til dydige Karla, der altid er behersket - og Johna, der mistænkeligt nok ser umiskendeligt elegant ud på alle billeder :engel:

 

Mingus er bare en herlig, flyvende pels-dusk :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst boble

sikke nogle skønnne billeder.... er du fotograf eller er det bare en hobby??? de er ihvertfald super flot taget... mine billeder er oftest kun af en halv hund:roll: og de hvor hun er i centrum har en mani med at være uskarbe:damn: men sådan er det jo... så glædes jeg så meget mere over når det lykes:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst boble
Hahaha nej det er jeg ikke, men jeg har et godt kamera som har en "tag 1000 billeder i rap" funktion.... Så ud af 200 billeder er der som oftest et par stykker der står skarpt :mrgreen:

:lol:ja det er også en måde at gøre det på...:rolleyes: sådan noget hiteek har jeg desværrer ik... :hmm::-D

 

men det ænder ikke på at det er nogle FANTASTISKE billeder:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Tak for billeder og hygge!

 

Gud hvor er Cajsa altså bare den grimmeste hund nogensinde på billeder, imponerende hvordan hendes krop bare vælter rundt :mrgreen: Men utrolig morsom er hun godt nok, hendes glæde og fjollethed lyser bare ud af hende :lun:

Hun står i skarp kontrast til dydige Karla, der altid er behersket - og Johna, der mistænkeligt nok ser umiskendeligt elegant ud på alle billeder :engel:

 

Mingus er bare en herlig, flyvende pels-dusk :blink:

 

Dejlige billeder - og jeg synes gånnok overhovedet ikke, at Kajsa er grim, heller ikke, når hun ser småspasset ud, hehe, hun er da TOTALT dejlig og overnuttet! :hjerte:

 

Og af og til, så skulle man altså tro, der var greyhound i Johna ... :shock::-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlige billeder - og jeg synes gånnok overhovedet ikke, at Kajsa er grim, heller ikke, når hun ser småspasset ud, hehe, hun er da TOTALT dejlig og overnuttet! :hjerte:

 

Og af og til, så skulle man altså tro, der var greyhound i Johna ... :shock::-D

 

Tak, er sikker på hun ville være glad for støtten hvis hun kunne læse :mrgreen:

Jeg synes bestemt også hun er nuttet - på en (lidt grim) overmåde fjollet og kær facon :engel:

 

Jeg er nok også bare vant til Mingus, som er lidt mere kontrolleret - og det giver altså lidt kedeligere billeder. Han er som regel højst lidt savlende på billeder. Begge dele har hver deres charme :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...