Hop til indhold

Må jeg præsentere ...


DaniellaJ
 Share

Recommended Posts

Zaz lad mig se din numse :lol: ..

 

Asger har sagt jeg må beholde basserne :banan: også sagde jeg, de skal havde et udendørs bur..

- jaja, skat det køber du bare.

- jamen det er dyrt.

- skidt med det, men køb det først om 1-2 uger, Så vi se sikre på at ingen savner dem !!

 

Det må være min tidligere mors dag gave :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 277
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hvor er de bare kære :lun: Jeg elsker kaninunger, de er sååå søde og nuttede :-D Og dem du har fundet er da bare lige lidt ekstra nuser. Håber i finder ud af hvor de hører til, jeg har haft to kaniner der stak af, fordi nabodrengen havde været inde og snakke med dem imens vi ikke var hjemme, og så havde han ikke fået lukket buret ordenligt igen :shock: Vores anden nabo fangede dem heldigvis hurtigt igen, så de sad pænt i buret da vi kom hjem :-D

 

Det kan dog også sagtens være nogen der bare har dumpet dem, fordi de ikke ville have dem. Der kommer desværre alt for mange kaniner til verden hele tiden :( Og nogle mennesker er bare hjerteløse og sætte dem fri, så klarer de nok sig selv :damn: De bedste ønsker om en god fremtid til de søde små herfra.

 

Hvis du skal beholde dem, må du hellere ret hurtigt finde ud af præcis hvad køn de har, så der ikke kommer endnu flere kaniner.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gør også alt for at kontakte folk om de kan hjælpe :) ..

 

Argh, skulle have dem løs i sandkassen. Lux gøede helt vildt i haven, så ville fange ham ind, men nej nej ! Vov vov !!!!

 

Ser så den mørke stikker af, Lux lige i hælene, den springer ind i hækken. Kan ikke nå den, Lux gør stadig!

Ser en mand på den anden side og spørger om han vil hjælpe. Efter fem min fanger vi den..

 

Skynder mig over til sandkassen, og den ikke finde den lyse ! Fuck fuck fuck..

Indtil jeg kigger bag noget legetøj, der sidder hun så fint :lun: . Ergo den brune er bandit og den lyse er en engel :) !

 

De har det godt nu og putter i buret :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vores kaniner render rundt ude i deres have i regnvejr!!!! Var ellers sikker på de var sarte men de hopper lystigt rundt og hygger sig men hvad de kan vel selv finde ud af det , ku være vi sku lave et kanin forum herinde hihi...

 

har du overvejet kanin hop det ser totalt sejt ud hehe og elsker deres spring de bare flotte og meget kreative lavet

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Wow, du er skide god :-) Herligt kanin land de har fået sig..:mrgreen:

 

Men, er du ikke bange for at der komme katte ind til dem? Sådan nogen kræ kan jo springe vildt højt..

 

Og forresten er vild med navnene... Især Yoga:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Havde faktisk ikke tænkt på kattene :hmm: ..

 

Må se om jeg kan finde en løsning.

 

det er Asger der har bestemt navnene, synes det er svært at kalde med de navne :lol: .. så de hedder ninusserne lige nu :mrgreen: ..

 

Overvejer lidt om der skal en taburet derud, så man kan sidde derude og ae ninuserne :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Havde faktisk ikke tænkt på kattene :hmm: ..

 

Må se om jeg kan finde en løsning.

 

det er Asger der har bestemt navnene, synes det er svært at kalde med de navne :lol: .. så de hedder ninusserne lige nu :mrgreen: ..

 

Overvejer lidt om der skal en taburet derud, så man kan sidde derude og ae ninuserne :D

 

Go ide med taburet der ud til... Så man rigtig kan sidde der ude og kæle med dem :-)

 

Er sikker på at du kan komme op med en god løsning sådan at ingen katte kommer ind til dem..

 

Hvad siger Mikkel til dem?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved ikke hvad man kan høre imod de katte der hmm..

 

Tonki, de begge bor i nederste bur sammen lige nu, så der kan de godt springe ud og ind.

De skal bo hver for sig, når de har vænnet sig til at være ude :) ..

 

Ccc, Mikkel synes de er søde tror jeg, han griner ihvertfald helt vildt når han ser dem, også prøver han at ae dem, men det går ikke så godt :lol: han slår dem lidt i stedet,.

 

Den lyse er ikke særlig glad idag, da jeg skulle fange dem ind og fangede hende, pev hun helt vildt og var så bange. Hun er stadig ikke helt glad ved mig, selvom jeg har givet hende brød, agurk, blad selleri, skvadderkål, gulerod og grene idag..

 

Mon hun ikke bare skal vænne sig til at være udenfor ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Dani en god idé med kaniner ligesom med fugle, er at gøre dem vandt til jer mennesker først og gøre dem tamme INDEN i slipper dem fri. For så slipper i for panikken med at fange dem, som kan gøre lige så meget skade for tilliden mellem dig og dyret som hvis det var en hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...