Hop til indhold

Er der nogen gæstfri løve-ejere i nærheden af Herning/Ikast?


Michela
 Share

Recommended Posts

Hej alle sammen :-D

 

Jeg vil sååå gerne møde en løwchen eller 2, jeg kan selvfølgeligt godt kontakte en opdrætter, men det ville være super fedt at møde dem i dagligdagssituationer og som alm familiehunde først :genert:

 

Så hvis jeg kunne komme med på en gåtur et sted, se den hjemme i dens have, eller måske få besøg af en ville jeg simpelthen blive super glad :-D

 

Jeg ved godt at det er et lidt anmasende indlæg, for det er jo de færeste der bare lige lukker en fremmed ind i deres hjem. Men om jeg så bare skulle se den stå bundet ude foran en købmand, ville de være givende for mig :genert:

 

Overvejer også at tage med som tilskuer til den udstilling der er her i maj, så der kan jeg forhåbentligt møde min første løve :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt

Jeg bor på Færøerne, så jeg kan desværre ikke opfylde dit ønske. Jeg synes ellers det er en god ide at tage med til udstillingen i Herning i maj - der kommer du helt sikkert til at se mange løver på en gang!

 

Pøj, pøj!

 

Hej alle sammen :-D

 

Jeg vil sååå gerne møde en løwchen eller 2, jeg kan selvfølgeligt godt kontakte en opdrætter, men det ville være super fedt at møde dem i dagligdagssituationer og som alm familiehunde først :genert:

 

Så hvis jeg kunne komme med på en gåtur et sted, se den hjemme i dens have, eller måske få besøg af en ville jeg simpelthen blive super glad :-D

 

Jeg ved godt at det er et lidt anmasende indlæg, for det er jo de færeste der bare lige lukker en fremmed ind i deres hjem. Men om jeg så bare skulle se den stå bundet ude foran en købmand, ville de være givende for mig :genert:

 

Overvejer også at tage med som tilskuer til den udstilling der er her i maj, så der kan jeg forhåbentligt møde min første løve :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher
Hej alle sammen :-D

 

Jeg vil sååå gerne møde en løwchen eller 2, jeg kan selvfølgeligt godt kontakte en opdrætter, men det ville være super fedt at møde dem i dagligdagssituationer og som alm familiehunde først :genert:

 

Så hvis jeg kunne komme med på en gåtur et sted, se den hjemme i dens have, eller måske få besøg af en ville jeg simpelthen blive super glad :-D

 

Jeg ved godt at det er et lidt anmasende indlæg, for det er jo de færeste der bare lige lukker en fremmed ind i deres hjem. Men om jeg så bare skulle se den stå bundet ude foran en købmand, ville de være givende for mig :genert:

 

Overvejer også at tage med som tilskuer til den udstilling der er her i maj, så der kan jeg forhåbentligt møde min første løve :lun:

Jeg synes at du skal prøve at kontakte Kennel-Lowchen (Lions of Denmark).. Hun kommer rundt i hele landet, nærmest hele tiden og hvis der er noget hun har, så er det løver :mrgreen::lun:

Ellers kan jeg anbefale at du kigger forbi Aalborg udstillingen d. 26.-28. maj, der kommer der helt sikker nogle løver.. Så kan du jo se hvordan de er når de er på stressende, sociale steder som en udstilling :-)

 

Derudover, hvis du har nogle spørgsmål omkring løverne.. Så vil jeg meget gerne svare på dem, ellers er Kennel-lowchen (herinde hedder hun det) også god til at svare på spørgsmål. Og hos hende findes der ingen dumme spørgsmål :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher

Ellers kan du jo skrive til Kennel-lowchen og spørge hende om hun har nogle hvalpekøbere i nærheden af Herning/Ikast. Så kan hun kontakte dem og spørge om de kunne tænke sig besøg eller at besøge dig :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes at du skal prøve at kontakte Kennel-Lowchen (Lions of Denmark).. Hun kommer rundt i hele landet, nærmest hele tiden og hvis der er noget hun har, så er det løver :mrgreen::lun:

Ellers kan jeg anbefale at du kigger forbi Aalborg udstillingen d. 26.-28. maj, der kommer der helt sikker nogle løver.. Så kan du jo se hvordan de er når de er på stressende, sociale steder som en udstilling :-)

 

Derudover, hvis du har nogle spørgsmål omkring løverne.. Så vil jeg meget gerne svare på dem, ellers er Kennel-lowchen (herinde hedder hun det) også god til at svare på spørgsmål. Og hos hende findes der ingen dumme spørgsmål :vinken:

 

Nu er det 6. gang jeg får anbefalet kennel-lowchen, så må hellere prøve at tage kontakt til hende ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

vi bor i københavn, men vi er ret tit i silkeborg, hvor mine forældre bor. jeg ved ikke præcis hvornår de næste gange er endnu, men det bliver nok et par gange her i løbet af forår/sommer. jeg kan sagtens skrive til dig, når det er, så kunne vi f.eks. gå en tur sammen el.lign. jeg har en enkelt skamklippet löwchen :mrgreen:

 

Du må da gerne skrive når du kommer på disse kanter, jeg har selv familie i silkeborg så kommer der tit :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er altid frisk på en køretur, hvis du ikke finder nogen nærmere. I er også velkomne her.

 

Tak :-D Jeg har desværre ikke noget kørekort, så det er lidt langt væk for mig.. Mig og den offentlige transport er ikke så gode venner for tiden, så kommer stortset kun mellem herning og silkeborg og ellers kun andre steder hvis min kæreste kører med mig :slem:

 

Men er i interesseret i at se Ikast, vil jeg da hellere end gerne møde din lille hund :-D

Redigeret af Michela
Glemte noget
Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen du er velkommen her :5up:

Ace er dog ikke helt som løver er flest, meget mere rolig og passiv, pga den baggrund han har, men hvis du stadig har lyst, så er du velkommen :)

 

Tusind tak :-D men der er lidt for langt for mig, da jeg ikke har kørekort, og samtidig er indehaver af en ufattelig dårlig tålmodighed når det gælder offentlig transport :slem:

 

Men skal forresten snart til kiropraktor i Holstebro (har ikke lige fået en dato på endnu), hvis det kunne passe sammen kunne de da være hyggeligt at møde Ace :lun:

 

Hvad er hans baggrund hvis jeg må spørge?

Redigeret af Michela
Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak :-D men der er lidt for langt for mig, da jeg ikke har kørekort, og samtidig er indehaver af en ufattelig dårlig tålmodighed når det gælder offentlig transport :slem:

 

Men skal forresten snart til kiropraktor i Holstebro (har ikke lige fået en dato på endnu), hvis det kunne passe sammen kunne de da være hyggeligt at møde Ace :lun:

 

Hvad er hans baggrund hvis jeg må spørge?

 

I MEGET korte træk:

Han blev solgt til en familie, der åbenbart ikke havde forstand på hundehold. De mente han var dominerende, og en hel masse andet. De endte med at finde den biligste "adfærdsbehandler" de kunne og personen havde heller ingen forstand på hunde. Han endte med at være passiv/lå under sofaen KONSTANT, bange for mænd, ikke forstod at man virkelig gerne ville snakke/nusse med ham, og flere ting. Opdrætter tog ham tilbage, boede der i 1 års tid og kom så til os i december.

Nu er han en RIGTIG kælepot, der konstant selv tager kontakt til os (ikke fremmede), er nysgerrig, gøende (det arbejder vi på :lol:) og er i det hele taget livet gevaldigt op. Opdrætter + nær hundeven til denne, var hernede for en månedstid siden og hundevennen havde ikke set ham siden han flyttede fra opdrætter og hun kunne tydeligt set hvilken udvikling han er kommet i Lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...