Hop til indhold

Annonce -igen -igen


Ulla H
 Share

Recommended Posts

Så er Guffy, min cockerhvalp igen sat til salg på Gi Pote. Han er snart 10 mdr og koster her 3.500 kr.

For 12 år siden kostede mormor 6000 kr, og for 10 år siden fik man også 6000 kr /hvalp. De sidste år har de kostet 8000 kr.

Og alligevel tror jeg , jeg skal være yderst heldig , hvis en egnet køber dukker op.

Link til indlæg
Del på andre sites

Svar.: han er nu kostet en del i annoncepenge uden en eneste henvendelse og hans brødre er solgt gennem mund til mund, så det bliver svært. For nu bugner andre opdrætter med hvalp.

Ja, jeg vl sætte ham på Spanielklubbens side.

Håber sådan det lykkedes inden hans mor igen kommer i løbetid, magter ikke 3 hanhunde i huset.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Anaid

Jeg fandt lige din annonce på Gipote. Vil du høre mine umiddelbare tanker? Jeg sidder selv og kigger på voksne hunde og billedet betyder altså vildt meget for at annoncen fanger i første omgang. Jeg tænker måske at du kunne sætte billder ind, hvor mange endnu bedr kan se ham og hvor man mere tænker "nååååårhhhhh :lun:"...... Drøn besværligt at forklare, men håber det giver mening. Deruder tænker jeg det kunne være en ide, hvis du har mulighed for at for at skrive, hvorfor han er kommet retur til dig. Det tror jeg mange vil "bekymre" sig over (igen håber jeg det giver mening)

 

Håber at du kan bruge mine tanker, og ellers bare glem mit indlæg :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du har ret , men omstændighederne, da jeg hentede ham hjem igen, den historie ville simpelhen være for lang. Det med foto er rigtigt, jeg er utrolig dårlig til at fotograferer.

Jeg er hysterisk bange for at sælge ham til nogle af dem, der heletiden laver såkaldte hyggekuld udenfor FCI regi og som ofte opkøber billige unghunde klar til avl. Hans stamaner ville være et hit for dem. Så jeg vil nok lave en avlsklausul ved evt salg.

Link til indlæg
Del på andre sites

så måske lade være med at nævne, at han har været ved anden familie? var det ikke alligevel kun et par dage? som det står nu, bidrager det ikke specielt meget, men kan måske forvirre. og kan du ikke evt. tage ham med ud i naturen og tage et par billeder, mon ikke det ville se lidt mere "hyggeligt" ud end trimmebords-billeder? rigtig meget held og lykke med at finde et hjem til ham og god idé med avlsklausulen!

Link til indlæg
Del på andre sites

Du har ret , men omstændighederne, da jeg hentede ham hjem igen, den historie ville simpelhen være for lang. Det med foto er rigtigt, jeg er utrolig dårlig til at fotograferer.

Jeg er hysterisk bange for at sælge ham til nogle af dem, der heletiden laver såkaldte hyggekuld udenfor FCI regi og som ofte opkøber billige unghunde klar til avl. Hans stamaner ville være et hit for dem. Så jeg vil nok lave en avlsklausul ved evt salg.

Hvis du er bange for at "man" vil bruge ham til avl hvorfor bliver han så ikke kastreret?

Du skal se på hvem du geren vil have køber ham...Er det en dejlig hyggefamilie han skal have? eller vil du gerne han skal udstilles?Hvis det er en alm. familie så drop trimmebordbilleder og fyr løs ude i skoven/stranden..ham med en kæp i munden..liggende og trille rundt i græsset..sammen med nogle børn osv..

 

Hvad med udstationering?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil ikke kastrerer ham, da jeg så forventer, han får en uudholdelig pels, som ingen orker at pleje. Står selv lige nu med 9 årig steril tæve på bordet, og ja. det er ikke sjovt. Ok- hun er nede for pause nu, står ikke i galgen.

Tror da de fleste cockerfolk ved, jeg har ham og han ønsker sig et hjem med tid, måske hjælper det lidt at hans halvbror kunne vinde åben klasse i Roskilde i lørdags, for Guggys far er da lige så god og farfar med 2 stk Cruff-titler.

Og ja -jeg udstationerer ham gerne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes du skal slette den tidligere annonce der ligger på ham. Det virker bare forkert at der ligger to annoncer på samme hund.

 

Og enig i det med billederne. Kan du ikke evt. få nogen til at hjælpe dig med at tage billeder? Gerne en hel flok - nogle hvor han står i flot positur, nogle hvor han løber, nogle hvor han tumler osv. Mere for at vise at han både kan blive udstillings- og familiehund.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Stella

Årh smukke skønne Guffy, utrolig at han ikke har fået et hjem endnu. Krydser finger for at der snart sker noget på den front og som allerede nævn kan billeder gøre underværker.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har fået et bud på 2000 kr fra een der bare skrev ,de boede på landet, og så ringede en mand,muligvis lidt halvfuld??? og spurgte ,hvor stor sådan en hund var. Og hvordan den så så ud, og om den kunne være alene hjemme.

Så det var de reaktioner .

Desværre kan jeg mærke at Freddy snart synes, at Guffy er så gammel, at han er uønsket her.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har fået et bud på 2000 kr fra een der bare skrev ,de boede på landet, og så ringede en mand,muligvis lidt halvfuld??? og spurgte ,hvor stor sådan en hund var. Og hvordan den så så ud, og om den kunne være alene hjemme.

Så det var de reaktioner .

Desværre kan jeg mærke at Freddy snart synes, at Guffy er så gammel, at han er uønsket her.

 

Ja men forhåbentlig ikke så uønsket, at han ender på landet hos en halvfuld mand, der ikke ved, hvor stor sådan cocker er :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...