Hop til indhold

Tyndt halsbånd


Recommended Posts

Hvis du alligevel bor i Roskilde, så kør over til Kenjan og se hvad de har. Hvis det er noget helt specifikt du har i tankerne kan de ofte lave det til dig.

Jeg ved de osse har dem hængende som jeg selv bruger til mine, de er ikke i læder men koster så heller ikke det store ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Hvad med de der helt tynde halsbånd man bruger til udstilling? Eller er det liner(bruger selv store brede læder, så ved ik så meget)...

 

Men ellers synes jeg da det var en god idé med et stykke lædersnor...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du alligevel bor i Roskilde, så kør over til Kenjan og se hvad de har. Hvis det er noget helt specifikt du har i tankerne kan de ofte lave det til dig.

Jeg ved de osse har dem hængende som jeg selv bruger til mine, de er ikke i læder men koster så heller ikke det store ;-)

 

YES, dette er perfekt... Halsbnd i rundsnor - meget strke hundehalsbnd - kb online hos Kenjan Det jeg få i 6mm selv i Lucas størrelse..

 

Tak!

 

Tror nu det er bedst jeg lige tager forbi... Det kunne jo være der var mere....:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

YES, dette er perfekt... Halsbnd i rundsnor - meget strke hundehalsbnd - kb online hos Kenjan Det jeg få i 6mm selv i Lucas størrelse..

 

Tak!

 

Tror nu det er bedst jeg lige tager forbi... Det kunne jo være der var mere....:banan:

 

Det er ihvertfald dem jeg har til alle mine hunde, nemt af og på og ja, man kan godt gå tur med dem ;-)

 

8IMG_9802.jpg

 

Du kan i øvrigt være helt sikker på du ikke kommer hjem udelukkende med det halsbånd - god fornøjelse :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ihvertfald dem jeg har til alle mine hunde, nemt af og på og ja, man kan godt gå tur med dem ;-)

 

8IMG_9802.jpg

 

Du kan i øvrigt være helt sikker på du ikke kommer hjem udelukkende med det halsbånd - god fornøjelse :mrgreen:

 

Så var det på dine billeder jeg havde set de halsbånd... :-D Vidste jeg havde set dem et eller andet sted!! :banan:

 

Du tager de bedste billeder :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har det, Hopsa viser billeder af på gd'erne og som du selv linker til. Meningen var det skulle bruges, når Luna havde sele på. Men hun har aldrig sele på:mrgreen:

 

Så nu bliver det brugt, når vi kører i bil. Så er der hundetegn i, hvis nu der skulle ske noget (kunne være, jeg skulle få lavet nyt navneskilt med korrekt adresse)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har været i Kenjan 3 gange, vidste hvad jeg skulle have (sko til Luna og foder). Og må indrømme, jeg er et af meget få mennesker, der ikke fandt noget, der fristede mig:genert: Selvom jeg var hele butikken rundt, mens jeg ventede på at det blev min tur:-D

 

Nej lækkert blødt læder og liner i alle afskygninger....... dét frister skam heller ikke mig :pift:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej lækkert blødt læder og liner i alle afskygninger....... dét frister skam heller ikke mig :pift:

 

Hehe, ja en blød læderline kunne være fedt. Men jeg tror lidt, det er fordi jeg ved, jeg ikke har råd. Altså ikke engang, kan tage mig råd, at jeg ikke lader mig friste.

 

Det ligner ikke mig, at være så fornuftig:hmm:

 

Kunne være gaven til "mig selv", når jeg endelig får et job, skulle være en lædersnor til Luna:engel: Men den tid den glæde, og indtil da lader jeg mig ikke friste:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...