Hop til indhold

Et stille hej fra Rex og jeg.


Gæst Heidi og Rex
 Share

Recommended Posts

Gæst Heidi og Rex

Hej alle sammen. Jeg hedder Heidi og bor sammen med min mand og 2 børn (8 og 11 år) på falster. Jeg er pædagog studerende frem til den 1 feb 2013. Så glæder mig vildt meget til at blive færdig.

 

Vi som familie savnede noget i hverdagen og blev enige om, efter 6-8 md snak om hund at vi ville anskaffe os en labrador. Så vi søgte på nettet frem og tilbage og fandt frem til en dejlig dame på Fyn, som havde en gul han labrador, som var salgsklar den 29 april.. Så vi startede bilen og kørte til Fyn. En dejlig Rex ventede på os.

 

Han har nu været hos os i små 3 uger og det går fremad med os alle 4. (det er første gang vi har hund)

 

Det var en lille hilsen fra os af. Kommer sikkert til at bruge mange timer herinde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Heidi og Rex

4.jpgHer er Rex på vej hjem fra Fyn, 8 uger gammel.

 

IMG_4430.jpgHer venter han på Mikkel (8år) skal komme ud og spille forbold med ham.

Redigeret af Heidi og Rex
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Heidi og Rex
Hvor gammel er han på det billede hvor han venter?? For Mokkah hen venter godt nok ikke på at vi skal komme ud og spille med ham... Enten sørger han for at trække os ud med ham eller også vælger han at løbe ud og begynde selv (Løber rundt med bolden i munden)... :-)

 

 

Ja han er jo kun 11 uger i dag. Men mener han er 9 uger der. Han sad der nu heller ikke længe før han bed og spænede rundt om og med bolden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...