Hopsa Skrevet Maj 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 19, 2012 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Iben B Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 JUBIIIIII! De er bare SÅ fede, altså! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Greyhounds Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 Hooooold da helt ........................... beundrings banan! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 :klap::klap::klap::klap::klap::klap::klap::klap::klap::klap::klap::klap::klap::klap::klap::klap::klap::klap::klap::klap::klap::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Iben B Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 Der er noget med det her billede som bringer minder om Zumas saksespark mod Brøndby i 2001 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MieJ Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 Der er noget med det her billede som bringer minder om Zumas saksespark mod Brøndby i 2001 *Host*nørd*host* Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Iben B Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 *Host*nørd*host* Ved egentlig heller ikke hvordan jeg klarede 10 år på de lægter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 det saksespark kan jeg også huske lækre hunde og seriøst gode billeder! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 Eeej hvor er det bare nogle lækre hunde Dem viser du for lidt billeder af Iben! Og så er der altså bare ikke noget mere lækkert end en grå boksertryne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 Wauw! Sikke nogle pletskud der er kommet, med både charme og personlighed :5up: Og nuj sikke en grå-mule han er blevet ham din dejlige hænge-mule, der er ikke noget som et Boxer ansigt og så med alle alderens særlige kendetegn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 Årh! Skønne billeder af en spændstig spaniel og en skøn gråmule:-D Er det dig Iben, der er på et af billederne? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 Årh! Skønne billeder af en spændstig spaniel og en skøn gråmule:-D Er det dig Iben, der er på et af billederne? det vil jeg også gerne spørge om, jeg havde forestillet mig noget helt andet fede billeder! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 Super flotte billeder, og vildt flotte hunde Må jeg sladre? Ja det er Iben. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Iben B Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 Må jeg sladre? Ja det er Iben. What she said Billederne kan jeg ikke tage æren for, men tak for de pæne ord om drengene. Det bliver man jo aldrig træt af at høre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Iben B Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 PS: Jeg har altså også lagt et billede af mig i 'Hvordan ser du ud?'-tråden Det var det her: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Anaid Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 FEDE billeder Tak for kigget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 Smukke hunde :hjerte: og igen virkelig flotte billeder! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Iben B Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 det vil jeg også gerne spørge om, jeg havde forestillet mig noget helt andet Nu bliver jeg sgu nysgerrig ... hvad havde du forestillet dig? :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 Nu bliver jeg sgu nysgerrig ... hvad havde du forestillet dig? :slem: ældre og med hængemule jeg kan ikke abstahere fra folks avatar åbenbart og så tror jeg også at navnet iben havde mig i en anden generation men jeg er positivt overrasket Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Iben B Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 ældre og med hængemule jeg kan ikke abstahere fra folks avatar åbenbart og så tror jeg også at navnet iben havde mig i en anden generation men jeg er positivt overrasket Ja, man siger jo hundene kommer til at ligne deres ejere ... eller er det omvendt Og så er der da masser af unge (!), hippe (!!!) mennesker der hedder Iben. F.eks. på Iben Hjejle og ... Iben Hjejle Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 Ja, man siger jo hundene kommer til at ligne deres ejere ... eller er det omvendt Og så er der da masser af unge (!), hippe (!!!) mennesker der hedder Iben. F.eks. på Iben Hjejle og ... Iben Hjejle der er da også hende golfspilleren :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 der er da også hende golfspilleren :hmm: men okay jeg ved ikke hvor hip hun er Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 Fantastiske actionbilleder :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Iben B Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 Fantastiske actionbilleder :hjerte: Ja, de damer kan virkelig noget med et kamera Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Maj 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts