Hop til indhold

Honey søger nyt hjem..


BassilBerner
 Share

Recommended Posts

NØJ! Hvor er hun lækker, lækker, LÆKKER!!! (Er jo helt solgt til det dér blodhunde-look :lun:)

 

Men må lige spørge, hvad er hun blanding af igen ? Retriever (hvad?)

 

 

tja - hendes mor er 'blandingshund' - man ved ikke af hvad ..

 

Men højst sandsynligt noget schæfer blanding, da Honey har karakteristisk schæfer saddel på ryggen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja.. De fik lab blandingshvalp for et års tid siden.. Gik og går så vidt vides fint! Det er datterens og hun beholder vist Bella..

 

okay tak...Kan sige at min far synes hun er virkelig sød, men ved ikke om han siger det bare fordi han gerne vil sove videre, måske han synes det var lidt trælst at blive vækket for at se på en hund på nettet.

 

Bantus

Link til indlæg
Del på andre sites

okay tak...Kan sige at min far synes hun er virkelig sød, men ved ikke om han siger det bare fordi han gerne vil sove videre, måske han synes det var lidt trælst at blive vækket for at se på en hund på nettet.

 

Bantus

 

 

Ej Mette du skal da have hende - du har "kun" 2 hunde og hun hører næsten sammen med Sookie og Bananna :engel: P har sagt nej :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men der tager han fejl eller? :mrgreen:

 

Åh nej, det er jo så svært.

 

Jeg mener jo sagtens at der kan bo endnu en hund herhjemme, men Casper vil ikke have 2 hunde i lejlighed. (eller, ihvertfald ikke i denne størrelse lejlighed, tror jeg:hmm:)

 

Og så går jeg jo også med en lille drøm om en dag at få en Kleiner Münsterländer eller Tysk langhåret Hønsehund ... Fra hvalp, og med tjekkede forældrehunde. :hjerte: (Og 3 hunde er vi slet ikke klar til endnu)

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh nej, det er jo så svært.

 

Jeg mener jo sagtens at der kan bo endnu en hund herhjemme, men Casper vil ikke have 2 hunde i lejlighed. (eller, ihvertfald ikke i denne størrelse lejlighed, tror jeg:hmm:)

 

Og så går jeg jo også med en lille drøm om en dag at få en Kleiner Münsterländer eller Tysk langhåret Hønsehund ... Fra hvalp, og med tjekkede forældrehunde. :hjerte: (Og 3 hunde er vi slet ikke klar til endnu)

Ja, så må du hellere holde fast i det :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...