BassilBerner Skrevet Maj 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 22, 2012 For en bekendt får I her lidt oplysninger om Honey (lækker hund) Honey er 5 år nu. Er en glad og kærlig hund, velopdragen. Har gået til agility, rally og lydigheds træning. Hendes får er bl. af retiver og labrador. Mor også blandings hund. jeg kender ikke baggrunden for at hun skal omplaceres, men hvis I kender nogen, der kunne være interesseret, kan jeg spørge? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst boble Besvaret Maj 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2012 hvor ser hun bare fin ud... ligner lidt efter en blodhund... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Maj 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2012 Pokkers osse at man ikke har plads til én til En hund med det udseende og det CV må da kunne finde et godt hjem! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst boble Besvaret Maj 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2012 Pokkers osse at man ikke har plads til én til En hund med det udseende og det CV må da kunne finde et godt hjem! ENIG!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Maj 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2012 måske kunne man have plads til eeen til - bare en lillebitte en ej, må hellere lade være, 4 er nok :blink: (der skulle jo også gerne være plads til at passe de hunde, der plejer at komme i "familie-pleje" her Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Maj 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2012 4 er ikke nok Fox - 5 er nok og der er stadig plads til at babysitte lokke-lokke, Honey matcher de andre i farven. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Maj 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2012 4 er ikke nok Fox - 5 er nok og der er stadig plads til at babysitte lokke-lokke, Honey matcher de andre i farven. Hi hi - tror ikke P er enig efter jeg lige har haft en omgang dårlig ryg, og han var alene om at gå tur med alle 4 :blink: De er vejer liiiidt mere end dine og er ikke helt så opdraget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Maj 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2012 Hi hi - tror ikke P er enig efter jeg lige har haft en omgang dårlig ryg, og han var alene om at gå tur med alle 4 :blink: De er vejer liiiidt mere end dine og er ikke helt så opdraget Hun ligner ellers sookie en hel del? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Maj 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2012 Hun ligner ellers sookie en hel del? Jep hun er smuuuuuk En mørk og en lys Sookie :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Maj 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2012 Nu har jeg set Honey mange gange.. og hun er bare lækker.. stille og rolig hund.. Hun er ca. på størrelse med en labradortæve Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Maj 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2012 Hi hi - tror ikke P er enig efter jeg lige har haft en omgang dårlig ryg, og han var alene om at gå tur med alle 4 :blink: De er vejer liiiidt mere end dine og er ikke helt så opdraget Så er det jo rigtigt smart at Honey går uden snor ?? :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Maj 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2012 aj men altså hvor ser hun sød ud men jeg bliver vist enlig mor hvis jeg henter hende der hvordan er hun med børn og andre hunde? Bare sådan af ren nysgerrighed Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Maj 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2012 Hvor i landet kommer hun fra? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Maj 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2012 aj men altså hvor ser hun sød ud men jeg bliver vist enlig mor hvis jeg henter hende der hvordan er hun med børn og andre hunde? Bare sådan af ren nysgerrighed Jeg ved ikke med børn, da ejer kun har voksne børn. Men hunde - ja - hun gider ikke det vilde leg - hun vil gerne gå tur med andre og hvis de bliver for vilde, siger hun fra eller går sin vej. Hun kan lide vand og pinde - helst på samme tid.. men ellers er hun bare en stille 'dame' - og lækker.. fik jeg nævnt at hun var lækker? Hun er vist - som jeg husker det - ikke neutraliseret.. men der kan jo være sket noget, efter de flyttede fra byen.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Maj 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2012 Hvor i landet kommer hun fra? jeg mener de flyttede fra Dragør til Islands brygge sidste år.. - altså Amager.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Maj 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2012 Havde hun nu elsket tumlinger som Dexter så havde hun passet helt perfekt ind her Alt andet ved hende er jo lækker og perfekt! Håber godt nok hun finder et godt hjem! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Maj 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2012 Ej smukke pige da... Håber sgu hun får et dejligt hjem! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Greyhounds Besvaret Maj 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2012 Hun ville ellers passe fint sammen med en brun lab der hedder Bobo.... :pift: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Maj 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2012 Hun ville ellers passe fint sammen med en brun lab der hedder Bobo.... :pift: Eller Banananananana? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Maj 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2012 Hun ville ellers passe fint sammen med en brun lab der hedder Bobo.... :pift: Shhh... Det ender jo bare med, at jeg henter hende... For det synes jeg nemlig også jo! Men min mor er med stor sandsynlighed slet ikke enig... Forstå det hvem der kan Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Maj 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2012 Og så synes jeg lige vi hiver denne op i toppen af dagens indlæg igen - inden jeg går hjem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret Maj 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2012 Hej, Hvor er hun lækker, der må da være nogen der vil have hende:-D. V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Maj 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2012 Falder normalt ikk for omplaceringshunde (ja okay, Ace, men han er også speviel ) men nøøøøøøøj hvor er hun dejlig!! Smelter fuldstændigt!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Maj 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2012 Hiver lige den her op igen.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Maj 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2012 NØJ! Hvor er hun lækker, lækker, LÆKKER!!! (Er jo helt solgt til det dér blodhunde-look ) Men må lige spørge, hvad er hun blanding af igen ? Retriever (hvad?) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts