AnneMangetal Skrevet Maj 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 22, 2012 Jeg er medlem i DcH og er vist tilmeldt de rallystævner der er her i området. Dog afholder DKK og visse specialklubber også stævner, men hvordan gør jeg når jeg ikke er medlem? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2012 Du er nødt til at melde dig ind, ellers kan du ikke deltage:genert:. Mange specialklubber har også tilmelding via DKK.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Maj 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2012 Jeg er medlem i DcH og er vist tilmeldt de rallystævner der er her i området. Dog afholder DKK og visse specialklubber også stævner, men hvordan gør jeg når jeg ikke er medlem? Du skriver til DKK og bestiller en startbog og så kan du melde til via hundeweb. Resultatbøger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Maj 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2012 Du er nødt til at melde dig ind, ellers kan du ikke deltage:genert:. Mange specialklubber har også tilmelding via DKK.. Du kan godt have startbog uden at være medlem Du skal bare være opmærksom på, at DKK ikke anerkender DCH resultater, så du skal "starte forfra" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Maj 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2012 Som Dorthe siger, så behøver du ikke melde dig ind i DKK, du skal bare have et rallynummer (fordi din hund er uden tavle), det får du ved at købe en DKK startbog. Den koster omkring 75 k. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Camilse Besvaret Maj 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2012 Husk samtidigt på at de pinde du får i DKK tæller til oprykning i DcH og at de skal flyttes over. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Maj 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2012 HMm, er det nyt at man ikke skal være medlem? Sørme da eneste grund til av jeg blev medlem af dkk for nogle år siden.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Maj 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2012 Tak, de damer:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Maj 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2012 Husk samtidigt på at de pinde du får i DKK tæller til oprykning i DcH og at de skal flyttes over. Men ikke den anden vej Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Camilse Besvaret Maj 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2012 Det har du allerede skrevet en gang!:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst chilli Besvaret Maj 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2012 Anne1979 undskyld jeg spammer din tråd ..men gælder de samme regler også for Agility og lydighed????..... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Maj 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2012 I hvertfald i agility Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Camilse Besvaret Maj 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2012 Man skal ikke være medlem for at løbe agility heller. Her skal man også købe en startbog og har hunden ikke stamtavle, skal den have et AG-nr. Oprykninger opnået i DcH kan ikke overføres til DKK, men man kan vælge at overføre en oprykning den anden vej. Det er dog ikke som med rally, hvor man SKAL og at man kan få en DKK pind og 2 DcH-pinde og så skal man rykke op i DcH. Man skal have en fuld oprykning i DKK hvis man skal overføre den. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Maj 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2012 Det har du allerede skrevet en gang!:blink: Jeg er ved at være gammel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Camilse Besvaret Maj 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2012 Jeg er ved at være gammel Hehe, ja, det er ikke altid lige sjovt... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Maj 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2012 Anne1979 undskyld jeg spammer din tråd ..men gælder de samme regler også for Agility og lydighed????..... Lydighed kan på ikke overføres, da lydighedsprogrammerne i DCH og DKK er vidt forskellige... Men ellers er det det samme. Du skal være medlem af en DCH klub for at få en startbog hos dem. Hos DKK kan alle gå ind fra gaden og købe en startbog. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Camilse Besvaret Maj 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2012 En korrektion til det Amocca skriver... LP-prøverne har betydning for hvor man skal placeres i DcH-programmet og ens oprykninger, men ikke omvendt. Har man inden man deltager i sin første konkurrence i DcH's lydighedsprogram deltaget i en LP3, skal man starte i B-klassen. Hvis man består en LP3 mens man er i C-klassen og får et oprykningsresultat i C-klassen, skal man starte i B-klassen det efterfølgende år.(dette gælder kun hvis man ikke har deltaget i en LP3 inden man er startet i DcH's lydighedsprogram). På samme måde har PH, BHP, IPO m.m. indflydelse på hvor man bliver indplaceret eller om man skal rykke op. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Maj 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2012 En korrektion til det Amocca skriver... LP-prøverne har betydning for hvor man skal placeres i DcH-programmet og ens oprykninger, men ikke omvendt. Har man inden man deltager i sin første konkurrence i DcH's lydighedsprogram deltaget i en LP3, skal man starte i B-klassen. Hvis man består en LP3 mens man er i C-klassen og får et oprykningsresultat i C-klassen, skal man starte i B-klassen det efterfølgende år.(dette gælder kun hvis man ikke har deltaget i en LP3 inden man er startet i DcH's lydighedsprogram). På samme måde har PH, BHP, IPO m.m. indflydelse på hvor man bliver indplaceret eller om man skal rykke op. Skal? eller kan? Men tak for info, så blev jeg også klogere idag... går ikke selv lydighed i hverken den ene eller den anden klub Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Camilse Besvaret Maj 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2012 Skal... Dog er der en fejl. Hvis LP3 bestås SKAL man rykke op i B året efter. Man skal ikke have et oprykningsresultat også. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts