Hop til indhold

Opgradering


Administrator
 Share

Recommended Posts

Forum er nu opgraderet.

 

Denne opdatering indeholder både hastigheds forbedringer og sikkerheds opdateringer samt et nyt Aktivitet Overblik.

 

Aktivitet Overblikket finder du under menuen Nyt? Det nye overblik viser nu næsten alt hvad der sker af nye ting på forum, eksempelvis hvis der uploades billeder, skrives et svar i en debat gruppe osv.

 

Det bliver muligt selv at vælge hvad man vil have at overblikket skal vise. Bemærk at der er en FILTER knap øverst til højre på overbliks siden, hvor du kan vælge diverse indstillinger.

Link til indlæg
Del på andre sites

er det muligt at udelukke besøgsbeskeder fra aktivitetsoverblikket? Jeg er med på at jeg selv kan fjerne dem, men jeg synes altså det er ret hmm sært at andre kan se hvad jeg har skrevet på en helt tredjes væg bare ved at kigge på deres egen profil.

 

Og ja jeg ved godt det ikke er privat det man skriver i en besøgsbesked. Men jeg synes der er en forskel om man aktivt går ind på en persons profil og læser deres beskeder eller om man får det smidt i hovedet :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

er det muligt at udelukke besøgsbeskeder fra aktivitetsoverblikket? Jeg er med på at jeg selv kan fjerne dem, men jeg synes altså det er ret hmm sært at andre kan se hvad jeg har skrevet på en helt tredjes væg bare ved at kigge på deres egen profil.

 

Og ja jeg ved godt det ikke er privat det man skriver i en besøgsbesked. Men jeg synes der er en forskel om man aktivt går ind på en persons profil og læser deres beskeder eller om man får det smidt i hovedet :genert:

 

Jeg er enig med Skipper, det er ikke særlig behageligt at det står på oversigten :cry: Be' om at få det væk :pray:

 

til gengæld synes jeg det er rigtig fint at man nu får en notifikation ved karma :5up:

 

Gør man? :klap:Det glæder jeg mig til at prøve :mrgreen:

 

 

Ps.: Admin, hvad sker der med dit profilbillede? Har du fået ny hund? Den er totalt nuttet :lun:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

er det muligt at udelukke besøgsbeskeder fra aktivitetsoverblikket? Jeg er med på at jeg selv kan fjerne dem, men jeg synes altså det er ret hmm sært at andre kan se hvad jeg har skrevet på en helt tredjes væg bare ved at kigge på deres egen profil.

 

Og ja jeg ved godt det ikke er privat det man skriver i en besøgsbesked. Men jeg synes der er en forskel om man aktivt går ind på en persons profil og læser deres beskeder eller om man får det smidt i hovedet :genert:

 

Jeg kigger på om det kan lade sig gøre :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kigger på om det kan lade sig gøre :-)

 

:5up:

 

bare lige en lille ting mere. Når jeg er i en tråd så er rækkefølgen oppe i den grønne bjælke: dagens indlæg, nye indlæg, osv. Hvis jeg så klikker på dagens indlæg eller nye indlæg, så er rækkefølgen pludselig: forum aktiviteter, nye indlæg, dagens indlæg, osv. Min lille hjerne kan slet ikke hitte ud af det og jeg klikker hele tiden forkert :genert: kan der rykkes rundt på det så de står ens uanset hvor man er i forum?

Link til indlæg
Del på andre sites

:5up:

 

bare lige en lille ting mere. Når jeg er i en tråd så er rækkefølgen oppe i den grønne bjælke: dagens indlæg, nye indlæg, osv. Hvis jeg så klikker på dagens indlæg eller nye indlæg, så er rækkefølgen pludselig: forum aktiviteter, nye indlæg, dagens indlæg, osv. Min lille hjerne kan slet ikke hitte ud af det og jeg klikker hele tiden forkert :genert: kan der rykkes rundt på det så de står ens uanset hvor man er i forum?

 

Sådan ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

ja jeg bliver ved :oops: men det her er nu bare et spørgsmål. Under min aktivitet, selv når den står under "alle" så viser den bare en masse aktivitet for mig og en smule for 2 andre brugere som jeg begge er venner med? Men altså jeg ved jo ligesom at folk både har citeret mine indlæg og liket dem, så det undrer mig bare hvad der filtrerer aktiviteten.

 

Og det er altså ikke noget du skal bruge længere tid på at undersøge admin :kys: jeg kom bare til at stene lidt over det :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...