Administrator Skrevet Maj 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 26, 2012 Forum er nu opgraderet. Denne opdatering indeholder både hastigheds forbedringer og sikkerheds opdateringer samt et nyt Aktivitet Overblik. Aktivitet Overblikket finder du under menuen Nyt? Det nye overblik viser nu næsten alt hvad der sker af nye ting på forum, eksempelvis hvis der uploades billeder, skrives et svar i en debat gruppe osv. Det bliver muligt selv at vælge hvad man vil have at overblikket skal vise. Bemærk at der er en FILTER knap øverst til højre på overbliks siden, hvor du kan vælge diverse indstillinger. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Maj 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2012 Dejligt med en opgradering Men kan vi få dagens indlæg tilbage Lige nu er private beskeder hvor det plejede at være Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Maj 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2012 Dejligt med en opgradering Men kan vi få dagens indlæg tilbage Lige nu er private beskeder hvor det plejede at være Jeg kigger på det, skal lige lære det nye system at kende, der er nemlig ændret i hvordan menuen bygges Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Maj 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2012 er det muligt at udelukke besøgsbeskeder fra aktivitetsoverblikket? Jeg er med på at jeg selv kan fjerne dem, men jeg synes altså det er ret hmm sært at andre kan se hvad jeg har skrevet på en helt tredjes væg bare ved at kigge på deres egen profil. Og ja jeg ved godt det ikke er privat det man skriver i en besøgsbesked. Men jeg synes der er en forskel om man aktivt går ind på en persons profil og læser deres beskeder eller om man får det smidt i hovedet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Maj 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2012 til gengæld synes jeg det er rigtig fint at man nu får en notifikation ved karma :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Maj 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2012 til gengæld synes jeg det er rigtig fint at man nu får en notifikation ved karma :5up: Kunne bedre lide det hed karma og ikke omdømme besked karma lyder mere....religiøst og stort Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Maj 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2012 er det muligt at udelukke besøgsbeskeder fra aktivitetsoverblikket? Jeg er med på at jeg selv kan fjerne dem, men jeg synes altså det er ret hmm sært at andre kan se hvad jeg har skrevet på en helt tredjes væg bare ved at kigge på deres egen profil. Og ja jeg ved godt det ikke er privat det man skriver i en besøgsbesked. Men jeg synes der er en forskel om man aktivt går ind på en persons profil og læser deres beskeder eller om man får det smidt i hovedet Jeg er enig med Skipper, det er ikke særlig behageligt at det står på oversigten Be' om at få det væk til gengæld synes jeg det er rigtig fint at man nu får en notifikation ved karma :5up: Gør man? :klap:Det glæder jeg mig til at prøve Ps.: Admin, hvad sker der med dit profilbillede? Har du fået ny hund? Den er totalt nuttet 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Maj 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2012 er det muligt at udelukke besøgsbeskeder fra aktivitetsoverblikket? Jeg er med på at jeg selv kan fjerne dem, men jeg synes altså det er ret hmm sært at andre kan se hvad jeg har skrevet på en helt tredjes væg bare ved at kigge på deres egen profil. Og ja jeg ved godt det ikke er privat det man skriver i en besøgsbesked. Men jeg synes der er en forskel om man aktivt går ind på en persons profil og læser deres beskeder eller om man får det smidt i hovedet Jeg kigger på om det kan lade sig gøre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Maj 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2012 Ps.: Admin, hvad sker der med dit profilbillede? Har du fået ny hund? Den er totalt nuttet Tak, ja jeg har fået ny hund, det kan du læse mere om når du finder tråden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Maj 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2012 Kunne bedre lide det hed karma og ikke omdømme besked karma lyder mere....religiøst og stort Omdømme hed det tidligere, så blev det Karma, jeg ser på de enkelte smuttere hvor det står forkert. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Maj 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2012 Billedstørrelsen der vises er nu blevet større. Maks bredde er nu 1280pixel og højden 1024pixel (gælder både albums og vedhæftninger) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Maj 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2012 Jeg kigger på om det kan lade sig gøre :5up: bare lige en lille ting mere. Når jeg er i en tråd så er rækkefølgen oppe i den grønne bjælke: dagens indlæg, nye indlæg, osv. Hvis jeg så klikker på dagens indlæg eller nye indlæg, så er rækkefølgen pludselig: forum aktiviteter, nye indlæg, dagens indlæg, osv. Min lille hjerne kan slet ikke hitte ud af det og jeg klikker hele tiden forkert kan der rykkes rundt på det så de står ens uanset hvor man er i forum? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Maj 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2012 :5up: bare lige en lille ting mere. Når jeg er i en tråd så er rækkefølgen oppe i den grønne bjælke: dagens indlæg, nye indlæg, osv. Hvis jeg så klikker på dagens indlæg eller nye indlæg, så er rækkefølgen pludselig: forum aktiviteter, nye indlæg, dagens indlæg, osv. Min lille hjerne kan slet ikke hitte ud af det og jeg klikker hele tiden forkert kan der rykkes rundt på det så de står ens uanset hvor man er i forum? Sådan Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Maj 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2012 Sådan du er da hurtig som en ninja :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Maj 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2012 ja jeg bliver ved men det her er nu bare et spørgsmål. Under min aktivitet, selv når den står under "alle" så viser den bare en masse aktivitet for mig og en smule for 2 andre brugere som jeg begge er venner med? Men altså jeg ved jo ligesom at folk både har citeret mine indlæg og liket dem, så det undrer mig bare hvad der filtrerer aktiviteten. Og det er altså ikke noget du skal bruge længere tid på at undersøge admin :kys: jeg kom bare til at stene lidt over det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Maj 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2012 Tak, ja jeg har fået ny hund, det kan du læse mere om når du finder tråden Jeg takker og bukker for den store hjælpsomhed! Der er jo næsten ingen tråde på HF, så det skal blive mig en smal sag at finde den... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Maj 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2012 Jeg takker og bukker for den store hjælpsomhed! Der er jo næsten ingen tråde på HF, så det skal blive mig en smal sag at finde den... Du kan bare gå ind på admins profil og kigge i de seneste indlæg. Men her: http://www.hunde-forum.dk/vis-os-din-perle/31961-nyt-familiemedlem.html Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts