Bitten Soerensen Skrevet Maj 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 28, 2012 Uhh - NU har jeg lige fundet ud af at der også er en CHAT herinde!!!:klap: Men jeg kan ikke logge på, fordi jeg bruger min Facebook-konto til at logge mig ind på på Forum - så jeg har jo ikke som sådan et selvstændigt navn+kodeord... Hvad GØR jeg??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Maj 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2012 What? En chat? Hvor? Er altså ret blank i det med at finde runde på hf fra iPhone:mrsgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bitten Soerensen Besvaret Maj 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 - Du er da i det mindste så langt, at du bruger HF på din telefon - jeg er stadig på PC-stadiet! :stupid: Men er der slet ingen der kan hjælpe mig med hvordan jeg så logger ind??? (Eller er der nogen dér kender mig, og véd at hvis jeg først slippes løs på en chat, SÅ....???!!!!?) :blink: God dag til jer alle! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 jeg har aldrig selv været på chatten så jeg kan ikke lige hjælpe dig med login, men jeg er ret sikker på at der kun er nogen på chatten om aftenen, den er vist ikke ret brugt udover af en lille gruppe, men en af dem dukker sikkert op og hjælper dig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Maj 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2012 Uhh - NU har jeg lige fundet ud af at der også er en CHAT herinde!!!:klap: Men jeg kan ikke logge på, fordi jeg bruger min Facebook-konto til at logge mig ind på på Forum - så jeg har jo ikke som sådan et selvstændigt navn+kodeord... Hvad GØR jeg??? Chatten bruges vist ikke så meget vil jeg mene, men jeg kan tage fejl Hvis du anvender denne url, burde du blive auto logget på: Hunde-forum.dk chatten Ellers er dit brugernavn blot: Bitten Sørensen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bitten Soerensen Besvaret Maj 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2012 Tak, Admin.... Jeg er jo bare SÅ forbistret nysgerrig, så jeg vil jo NØDIG gå glip af noget! Jeg bliver ikke auto-logget på når jeg bruger détte link - og ja, mit brugernavn er Bitten Sørensen - men hvad skal jeg bruge som kodeord? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Maj 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2012 Tak, Admin.... Jeg er jo bare SÅ forbistret nysgerrig, så jeg vil jo NØDIG gå glip af noget! Jeg bliver ikke auto-logget på når jeg bruger détte link - og ja, mit brugernavn er Bitten Sørensen - men hvad skal jeg bruge som kodeord? Du skal bruge samme login som her på portalen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret Maj 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2012 Der sker mest på chatten om aftenen....sådan efter kl. 20-21 stykker! Men kom glad Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bitten Soerensen Besvaret Maj 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2012 Du skal bruge samme login som her på portalen. ...Men jeg bruger jo netop ikke noget login når jeg logger ind her på portalen - jeg klikker på dét ikon så jeg bliver logget ind via Facebook... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Maj 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2012 ...Men jeg bruger jo netop ikke noget login når jeg logger ind her på portalen - jeg klikker på dét ikon så jeg bliver logget ind via Facebook... Prøv med din kode til facebook Ved ikke om det virker, men det er forsøget værd! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bitten Soerensen Besvaret Maj 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2012 Prøv med din kode til facebook Ved ikke om det virker, men det er forsøget værd! Bestemt det er forsøget værd - men desværre.... Jeg har prøvet lidt af hvert, synes jeg - men jeg har ikke samme brugernavn hér som på Facebook, så derfor ville det også undre mig... Men NU går jeg så til gengæld snart i panik - Jeg kan logge ind via "alm. brugernavn og kodeord, hér på siden - men uanset HVAD jeg prøver, så kan jeg ikke komme ind!!! :damn: (og JA, godt nok er jeg blondine - meeeeeeeen jeg synes nu ikke helt jeg plejer at være SÅ meget en teknik-mongol!!!!) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Millemusen Besvaret Juni 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2012 hvor finder i den chat? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Juni 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2012 Jeg bliver heller ikke automatisk logget ind på chatten.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bitten Soerensen Besvaret Juni 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Jeg bliver heller ikke automatisk logget ind på chatten.. Men kan du komme ind på chatten, hvis du logger ind manuelt? Det kan jeg nemlig ikke... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Juni 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2012 :stupid:Hører næsten hver aften, chattere efterlyse nogen at chatte med :banan:de keder sig siger skriver de igen og igen, alt imens der er mange der ikke kan åbne døren ....forstår jeg noget som helst, NEJ ...men er det noget nyt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bitten Soerensen Besvaret Juni 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2012 :stupid:Hører næsten hver aften, chattere efterlyse nogen at chatte med :banan:de keder sig siger skriver de igen og igen, alt imens der er mange der ikke kan åbne døren ....forstår jeg noget som helst, NEJ ...men er det noget nyt PRÆCIS!!!!! Men hvis det er en HEMMELIG klub, så kan de da bare sige dét!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Juni 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2012 Hunde-forum.dk chatten Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bitten Soerensen Besvaret Juni 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2012 Hunde-forum.dk chatten Hvor er det sødt af dig, potil; men jeg kan ikke logge ind med mit brugernavn og adgangskode... Og jeg vil så gerne, men der er åbenbart ingen der kan hjælpe mig.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Juni 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2012 Hvor er det sødt af dig, potil; men jeg kan ikke logge ind med mit brugernavn og adgangskode... Og jeg vil så gerne, men der er åbenbart ingen der kan hjælpe mig.... Det er muligvis fordi at du har ø i dit brugernavn, det kan den ikke finde ud af.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnjaCS Besvaret Juni 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2012 Jeg tror Admin misforstod dit problem. mon ikke han kommer igen, når han har fundet en løsning på problemet? BTW har jeg heller aldrig oplevet auto-login, jeg skal altid logge ind.. Og chatten er hyggelig Selvom den er ret gammeldags i sin udformning hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bitten Soerensen Besvaret Juni 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2012 Jeg tror Admin misforstod dit problem. mon ikke han kommer igen, når han har fundet en løsning på problemet? Uh, dét kunne være skønt hvis det er fordi han er igang med at finde fejlen! (Og SKØNT at høre at det alligevel ikke er en Fejl40!!!) :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Annette Besvaret Juni 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2012 Jeg kan godt logge ind uden problemer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnjaCS Besvaret Juni 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2012 Jeg kan godt logge ind uden problemer. Logger du også på via facebook? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bitten Soerensen Besvaret Juni 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2012 Men hvis problemet er at der er et Ø i mit brugernavn - hvad gør jeg så? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Annette Besvaret Juni 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2012 Logger du også på via facebook? Øhm, jeg er så totalt umoderne. Har ikke facebook. Logger ind via det link der blev givet. Har ikke været aktiv på chat, loggede bare ind for at se om jeg kunne. Jeg bruger så brugernavn og password som når jeg logger ind på selve forum. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts