Hop til indhold

Login til chat???

Bitten Soerensen
 Share

Recommended Posts

Uhh - NU har jeg lige fundet ud af at der også er en CHAT herinde!!!:klap:

Men jeg kan ikke logge på, fordi jeg bruger min Facebook-konto til at logge mig ind på på Forum - så jeg har jo ikke som sådan et selvstændigt navn+kodeord...

Hvad GØR jeg??? :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

- Du er da i det mindste så langt, at du bruger HF på din telefon - jeg er stadig på PC-stadiet! :stupid:

Men er der slet ingen der kan hjælpe mig med hvordan jeg så logger ind??? (Eller er der nogen dér kender mig, og véd at hvis jeg først slippes løs på en chat, SÅ....???!!!!?) :blink:

God dag til jer alle! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Uhh - NU har jeg lige fundet ud af at der også er en CHAT herinde!!!:klap:

Men jeg kan ikke logge på, fordi jeg bruger min Facebook-konto til at logge mig ind på på Forum - så jeg har jo ikke som sådan et selvstændigt navn+kodeord...

Hvad GØR jeg??? :confused:

Chatten bruges vist ikke så meget vil jeg mene, men jeg kan tage fejl :mrgreen:

Hvis du anvender denne url, burde du blive auto logget på:

Hunde-forum.dk chatten

Ellers er dit brugernavn blot: Bitten Sørensen

Link til indlæg
Del på andre sites

Prøv med din kode til facebook :) Ved ikke om det virker, men det er forsøget værd!

Bestemt det er forsøget værd - men desværre....

Jeg har prøvet lidt af hvert, synes jeg - men jeg har ikke samme brugernavn hér som på Facebook, så derfor ville det også undre mig...

Men NU går jeg så til gengæld snart i panik - Jeg kan logge ind via "alm. brugernavn og kodeord, hér på siden - men uanset HVAD jeg prøver, så kan jeg ikke komme ind!!! :damn:

(og JA, godt nok er jeg blondine - meeeeeeeen jeg synes nu ikke helt jeg plejer at være SÅ meget en teknik-mongol!!!!):shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

• 3 weeks later...
Gæst snuseren

:stupid:Hører næsten hver aften, chattere efterlyse nogen at chatte med :banan:de keder sig siger skriver de igen og igen, alt imens der er mange der ikke kan åbne døren :drille:....forstår jeg noget som helst, NEJ ...men er det noget nyt :lol:

:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:stupid:Hører næsten hver aften, chattere efterlyse nogen at chatte med :banan:de keder sig siger skriver de igen og igen, alt imens der er mange der ikke kan åbne døren :drille:....forstår jeg noget som helst, NEJ ...men er det noget nyt :lol:

:mrgreen:

PRÆCIS!!!!!

Men hvis det er en HEMMELIG klub, så kan de da bare sige dét!!! :fornaermet:

;-)

Link til indlæg
Del på andre sites