tjikson Skrevet Maj 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 29, 2012 Nogen der har et forslag til et foder, det skal være så kornfrit som overhovedet muligt.. Barf er ikke en mulighed pt. da vi ikke har plads til det i fryseren :hmm:.. Vi har indtil videre fodret med Golden eagle, men har problemer med at tøserne holder vægten på det.. Vi har endda prøvet deres version af foder til super aktive (power).. Men heller ikke der får de så meget på sideben som vi egentlig godt ville have de har.... De har maden stående hele dagen til fri afbenyttelse :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Acana sport og agility bruger jeg, ikke til e cavalier godt nok, men til mit aktive kræ der har svært ved at holde en god vægt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Maj 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Acana sport og agility bruger jeg, ikke til e cavalier godt nok, men til mit aktive kræ der har svært ved at holde en god vægt. Køber du det ved en privat eller på nettet? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Køber du det ved en privat eller på nettet? Jeg køber det i en butik som kører et køb 5 sække og få den 6. gratis-tilbud. Han "lagerfører" dem for mig, så jeg kan nøjes med at hente en af gangen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Maj 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 har du prøvet deres hvalpefoder?.. vores yngste tøs er jo 7mdr.. men hun går tydeligvis i den stores fodspor både med at holde på vægten samt aktivitet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 har du prøvet deres hvalpefoder?.. vores yngste tøs er jo 7mdr.. men hun går tydeligvis i den stores fodspor både med at holde på vægten samt aktivitet Nej, kender ikke noget til deres hvalpefoder, men tænker at jeg skal til at sætte mig ind i det om ikke så længe med bette-vapsen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Jeg ville også foreslå Acana Sport&Agility:-) Prøv at kigge lidt rundt på nettet og se om ikke du kan finde en god pris. Kig også på de tyske hjemmesider - der er tit meget at spare på hundefoder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst gitte1976 Besvaret Juni 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2012 Nogen der har et forslag til et foder, det skal være så kornfrit som overhovedet muligt.. Barf er ikke en mulighed pt. da vi ikke har plads til det i fryseren :hmm:.. Vi har indtil videre fodret med Golden eagle, men har problemer med at tøserne holder vægten på det.. Vi har endda prøvet deres version af foder til super aktive (power).. Men heller ikke der får de så meget på sideben som vi egentlig godt ville have de har.... De har maden stående hele dagen til fri afbenyttelse :hmm: Der er jo også Kingsmoor Sport, som er helt uden korn. Hundemad til voksne hunde med et hjt aktivitetsniveau - gratis fragt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Inkognito Besvaret Juni 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2012 Jeg er på tøsernes 3. sæk N&D og Jessie har altid været ekstrem svær at holde vægt på. Hun ligger nu stabilt på en vægt på 21,5 kg., hvilket har betydet en klædelig vægtøgning på 1,5 kg. siden første sæk. Hendes vægt fortsætter dog ikke med at stige. Emma har til gengæld tabt 1 kg., hvilket også var klædeligt til hende. Emms gik fra hvalpefoder fra Nutra Nuggets Gold til voksenfoder fra N&D. Jessie har hele sit liv været nødsaget til en fedekur 2-4 gange om året bestående af fløde og leverpostej i foderet, men det har ikke været nødvendigt endnu på N&D. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Juni 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2012 Spørger måske lidt dumt, men er det fordi tøserne ikke vil spise deres foder? De fleste cavalierer har jo tendens til at blive lidt runde i det.. (men de kan jo til gengæld godt være kræsne!) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Inkognito Besvaret Juni 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2012 Frk.Smilla: jeg kan ikke quote fra min telefon Emma spiser hvad som helst når som helst. Hun er en rigtig spaniel i den retning og vi kæmpede med at holde hendes vægt nede på det andet foder. Hun er jo kun 1 år, så hun har kun fået hvalpefoderet og så foderet fra N&D. Jessie er derimod meget kræsen og spiser langt fra hvad som helst, men dette foder spiser hun. Og det har klædt hende med noget mere vægt. Jeg bruger lamversionen om morgenen og vildgrisen om aftenen. Det er ihvertfald et foder, der fungere for mine to, så jeg betaler gladeligt prisen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Juni 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2012 Spørger måske lidt dumt, men er det fordi tøserne ikke vil spise deres foder? De fleste cavalierer har jo tendens til at blive lidt runde i det.. (men de kan jo til gengæld godt være kræsne!) Som rigtige cavalier kaster de sig selvfølgelig ikke over den ikke-konge-værdige føde !... men inden vi smutter i seng om aften, lunter de lige ud og tømmer skålene... nu de alligevel ikke fik noget bedre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Juni 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2012 Som rigtige cavalier kaster de sig selvfølgelig ikke over den ikke-konge-værdige føde !... men inden vi smutter i seng om aften, lunter de lige ud og tømmer skålene... nu de alligevel ikke fik noget bedre Ok, da Smilla fik tørfoder (nu barfer vi) ville hun nemlig KUN have Royal Canin. Det andet rørte hun ikke. Så det gælder måske også om at finde noget foder, de gider æde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Juni 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2012 Vi har lige modtaget foderet fra Acana, indtil videre går det meget godt med at få foderet ned så er det spændende hvor længe de syntes det er spændende Jeg har kigget på royal canin's foder... men indholdet gør jeg ikke syntes det er noget mine hunde skal æde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Juni 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 Det går faktisk stadigvæk rigtigt godt med at spise!... der ryger to skåle ned hver aften (hvorfor skulle man dog også spise den ene om morgen) Jeg syntes også de er begynd at få en lidt pænere omkreds Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Juni 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 RC 4300 Luposan Sport Acana Sport Kingsmoor Sport Eukanuba Performance (working and endurance eller Jogging and agility) Det er dem jeg har været igennem for at finde et foder, hvorpå min hund kan holde vægten. Er end med Eukanuba, da det har det højeste energiindhold af alle og for første gang er min hund perfekt i stand og har en smuk, glansfuld pels. Fint at man har en holdning til korn, men det vigtigste må vel nu engang være, at hunden trives og ser godt ud. Jeg er sådan set ret ligeglad med om der er korn i - bare mine hunde trives, har appetit og ser sunde ud. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts