Hop til indhold

Hundetræf den 6. juli i omegnen af Randers


Therese
 Share

Recommended Posts

  • Svar 157
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Greyhounds

Uindhegnet... Havde overvejet at bytte bil med ægtefællen og tage Tass med, men jeg skal ikke have ham til at løbe rundt i en uindhegnet noget som helst.Så for mit vedkommende er det fortsat uden hund.

Og under alle omstændigheder bliver jeg nødt til at tage fri fra arbejde nogle timer så jeg vil foretrække at de ihvert fald ikke bliver tidligere end 3. Hvis jeg er den mest mobile af os fra Randers og omegn kan jeg godt lige tage en tur ud og se på forholdene, så vi vælger det bedste sted.

 

Audrey - hvorfor vil du booke på færgen over en måned i forvejen? Så overbelastede plejer de altså ikke at være! Og lad nu være med at sige at der er skrevet forkert og at det faktisk er JUNI du kommer i, for så er jeg out!

Redigeret af Greyhounds
glemt noget
Link til indlæg
Del på andre sites

Mig og Audrey mødes omkring kl. 14, men det betyder jo ikke, at man ikke kan komme senere... Så giver man jo bare lige et ring, så vi kan mødes ved indgangen :-D

Jeg tror stadig det bliver ved Fussingø, hvis der er indhegnet? Men kan også sagtens få et lift derud på et tidspunkt inden, så vi lige kan se forholdene... Og så kan Bobo også blive luftet et nyt sted - to fluer med et smæk :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Greyhounds

Phheewwww lettelse. Godt - men hvis I mødes og går kl 14 så kan vi måske mødes lidt senere. Så kan jeg komme med kage og kaffe og vi kan sludre og beundre Bobo og Audrey-hund?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er mest fordi Audrey-mor er ved Randers der og hun gider selvfølgelig ikke køre rundt i en hel time, indtil vi kan mødes.. Så vi er nok derude omkring klokken 14 og så kan folk jo komme lidt senere... Tror bare jeg tager hjem en times tid efter, hvis Bobo stresser sådan over det, som han gjorde i søndags... Han kan ikke helt holde til så meget... For os er det ligeså meget træning som det er hygge, så han vil nok også være i snor en del af tiden, hvis han ikke helt kan slappe af... Så vi bliver nok ikke super længe... :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Greyhounds

Af dem der har reageret på tråden ser det således ud:

 

[TABLE=width: 64]

[TR]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][TABLE=width: 391]

[TR]

[TD]Therese - med hund - uden snor[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Audrey - med hund - uden snor[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Anne1979 - forhindret i at deltage[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Greyhound - uden greyhound[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Amocca - kommer kun hvis det er gåtur med snor[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Valishia - kommer kun hvis det er gåtur med snor[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Gryn - uden hund[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Kaya & Mette - med hund, foretrækker ?? [/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hestkjær - med hund - foretrækker uden snor[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]mou - med hund, foretrækker ??[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]CBK - med hund, foretrækker??[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Det ser ud til at der er overvægt af uden snor. [/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm ja hvad foretrækker vi. Vi kan i teorien det hele... Det nemmeste for mig vil nok være i indhegnet skov uden snor - Kaya er lidt et trække-monster når der er andre hunde, og hendes indkald er ikke 100%, hun løber dog ikke væk.

 

Vi er nødt til at melde pas:( Skal bruge dagen på at gøre huset salgsklar. Men god tur til jer andre:-)

 

Øv Anne! Havde glædet mig til at komme i audiens hos Prinsesse Bella :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...