Hop til indhold

Hundetræf den 6. juli i omegnen af Randers


Therese
 Share

Recommended Posts

  • Svar 157
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Øv med Bobo T. :(

 

 

Min veninde har lige advaret mig om, at jeg nok kommer til at køre i voldsom regn i morgen. Har kigget på Tv2s hjemmeside, hvor der kun står 0,8 mm mellem kl. 12 og 18. Hvis det alligevel bliver meget voldsomt, kan det altså godt være, at jeg vælger at køre direkte til Brovst. Synes ikke, at det er så smart at blive gennemblødt, når vi stadig har lang vej at køre, og oven i købet ikke skal hjem til os selv.

 

Men vi ser det lige an i morgen. Håber virkelig, at vi lige får mulighed for at møde jer! :x:

 

Vi ses forhåbentlig i morgen alle sammen! Sov godt! :vinken:

 

 

Ps: Sender dig lige en PB T.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Greyhounds

[TABLE=width: 395]

[TR]

[TD]OPDATERET 05-07

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][TABLE=width: 395]

[TR]

[TD]Therese – kommer, måske uden hund

DogByHeart – kommer

[TABLE=width: 391]

[TR]

[TD]Greyhound – kommer, uden greyhound..

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Audrey – Kommer måske ikke, afhænger af vejret

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hestkjær – vi ved ikke med sikkerhed om Hestkjær kommer eller ej

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]mou – vi ved ikke med sikkerhed om mou kommer eller ej

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Amocca - kommer ikke

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Valishia - kommer ikke

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Gryn – kommer ikke

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Kaya & Mette – kommer ikke

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Luckyluna – kommer ikke

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]CBK – kommer ikke

 

 

:hmm:.....[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DogByHeart
Han er næsten tre... Tror desværre ikke det bare er vokseværk... :mrgreen: Tror det er overanstrengelse.. Det er det svømning der.. Han kan ikke rigtig holde til det, åbenbart..

 

Virkelig?

Er det slanke-kg og ikke hvalpe-kg... Den havde jeg sørme overset. Troede - bare var en - og ikke minus. :stupid:

Nå, men der er ikke meget træf over træffet længere, og hvis det bare bliver til et møde mellem et par stykker, kan det nok arrangeres på kortere sigt, en mere tør dag......

 

Men er det tørvejr kl.1530, så kommer jeg.

Bor 6km fra vovskov. ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Virkelig?

Er det slanke-kg og ikke hvalpe-kg... Den havde jeg sørme overset. Troede - bare var en - og ikke minus. :stupid:

Nå, men der er ikke meget træf over træffet længere, og hvis det bare bliver til et møde mellem et par stykker, kan det nok arrangeres på kortere sigt, en mere tør dag......

 

Men er det tørvejr kl.1530, så kommer jeg.

Bor 6km fra vovskov. ;-)

Nej nej, det er ikke hunden :-D Det er for mig selv :-D

 

---------

 

Angående hundetræf, så er det slet ikke sikkert jeg kommer.. Vores skrotspand er ved at falde fra hinanden, og vi har ikke fået en ny bil endnu..

 

Og jeg ved ærlig talt heller ikke om jeg har lyst til at rende rundt ude i en skov i øsende regnvejr :genert: Men melder lige tilbage i morgen..

 

Er også lidt ærgerligt for jer andre, hvis I har gået og glædet jer til det og det så ikke bliver til noget alligevel :???: Men nu må vi jo lige se..

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej, jeg tror altså måske jeg melder fra.. Det er blevet noget rigtig rodet noget, synes jeg.. Ved slet ikke om jeg kan komme derud og om jeg skal bage kage og alting.. Det er stressende, synes jeg :genert: Men vil rigtig gerne mødes med jer alle sammen en anden dag! :kys: Kan bare ikke helt have det her med at jeg ikke ved hvad jeg skal i eftermiddag og om jeg skal forberede mig på at komme af sted eller ej..

 

Sorry tøser og den enkelte herre

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis det kun bliver småregn/byger og ingen lyn, så kommer vi altså!

 

Men hvis ingen andre gør, virker det jo en smule fjollet... :genert:

 

 

Vi kører hjemmefra ved 11-tiden, men Therese har mit nummer, så jeg satser på, at hun holder mig opdateret både ift. vejret og hvorvidt det hele overhovedet bliver til noget. Forresten T. så har jeg altså ikke behov for kage, så for min skyld kan du bare droppe den og tage med alligevel.

 

Audrey - når du engang fortsætter nord på kan det vidst godt betale sig at køre over Aggersund-broen... der er vidst pænt meget kaos i Ålborg :blink:

 

Tak for tippet! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Greyhounds

Jeg kommer og jeg har kage med. Og jeg kan hente T hvis der er transportproblemer (men kun hvis Bobo ikke skal med for jeg har verdens mindste bil og der er ikke plads til andet end 2 personer ). Er ved at bage muffins lige nu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...