Besvaret Maj 30, 201214 år comment_945059 En lille smuttur til Norge i pinsen gav to certer, et championat, en BIR og en hund mere i familien ;o) Og så min mors hvalp som hedder Liga Rapporter
Besvaret Maj 30, 201214 år comment_945120 Stort tillykke :banan: Og også tillykke til din mor med den lille ny prut :hjerte: Rapporter
Besvaret Maj 30, 201214 år comment_945193 Gude smukke billeder som altid :hjerte: Man bliver jo helt forelsket i de GD'ere... Og stort tillykke til både dig og din mor Rapporter
Besvaret Maj 30, 201214 år comment_945209 :klap: tillykke med den lille og alle de flotte resultater! (og er du vanvittig en bagbens-muskulatur på det første billede) Rapporter
Besvaret Maj 30, 201214 år comment_945214 Kæmpe tillykke med det flotte resultat, men for fanden dine hunde ER jo også lækre Og sikke en skøn lille vuffer din mor har fået Rapporter
Besvaret Maj 30, 201214 år comment_945311 Kæmpe stort tillykke! Det må jo siges at være gået rigtig godt! Rapporter
Besvaret Maj 30, 201214 år comment_945375 YAY :banan: Stort tillykke Hopsa :klap: Iiih hende Prima Rapporter
Besvaret Maj 30, 201214 år Forfatter comment_945499 Tusind tak for jeres lykønskninger!! Stort tillykke! Var du ved Oslo? Vi var i Vikersund, så ikke så langt fra Oslo.... helt fantastisk landskab! :klap: tillykke med den lille og alle de flotte resultater! (og er du vanvittig en bagbens-muskulatur på det første billede) Hæhæ jamen der skal jo osse noget til for at skubbe 82 kilo frem ad Kæmpe tillykke med det flotte resultat, men for fanden dine hunde ER jo også lækre Og sikke en skøn lille vuffer din mor har fået Ja ved du hvad altså..... den lille fidus er noget af det sødeste jeg har mødt. Helt afslappet ind i en fremmed bil, en tur på 6 timer med to stop hvor hun gik direkte ud på græsset og tissede og legede. Min mor siger hun har indtaget sit nye hjem som om hun er født der, hun spiser alle sine måltider, går ind i sit stofbur med en blød kurv i og sover når hun blir træt og futter så ellers bare rundt og undersøger verden. Jeg må ha' mig sådan en hund selv på et tidspunkt YAY :banan: Stort tillykke Hopsa :klap: Iiih hende Prima Nemlig..... søde, søde Prima Rapporter
Besvaret Maj 31, 201214 år comment_945665 Stort stort tillykke med det flotte resultat. :5up::klap: Og tillykke til din mor, med charmetrolden Rapporter
Besvaret Maj 31, 201214 år comment_946423 T.Hansen så kører det for dig Stort tillykke fra mig og hyænerne Og din mors nye hund - altså :hjerte: :hjerte: Rapporter
Besvaret Juni 1, 201214 år comment_946900 Tusind tak for jeres lykønskninger!! Vi var i Vikersund, så ikke så langt fra Oslo.... helt fantastisk landskab! Hæhæ jamen der skal jo osse noget til for at skubbe 82 kilo frem ad Ja ved du hvad altså..... den lille fidus er noget af det sødeste jeg har mødt. Helt afslappet ind i en fremmed bil, en tur på 6 timer med to stop hvor hun gik direkte ud på græsset og tissede og legede. Min mor siger hun har indtaget sit nye hjem som om hun er født der, hun spiser alle sine måltider, går ind i sit stofbur med en blød kurv i og sover når hun blir træt og futter så ellers bare rundt og undersøger verden. Jeg må ha' mig sådan en hund selv på et tidspunkt Nemlig..... søde, søde Prima Var det en tre dags udstilling? For så overvejede jeg nemlig til tage en tur derned, men tog på roadtrip med roomies i stedet for... Og ja helt fantastisk landskab! Rapporter
Besvaret Juni 1, 201214 år Forfatter comment_946921 Var det en tre dags udstilling? For så overvejede jeg nemlig til tage en tur derned, men tog på roadtrip med roomies i stedet for... Og ja helt fantastisk landskab! En specialklubudstilling der varede i to dage. I morgen er vi i Drammen Rapporter
Besvaret Juni 1, 201214 år comment_946927 Tillykke med de flotte resultater! Og hvor er din mors nye hund dog dejlig. Der er virkelig noget over en Fransk Bulldog. Så meget hund på så få cm2!! Rapporter