Hop til indhold

Lakriiiiiiiiiiiiiis


Bamseida
 Share

Recommended Posts

  • Svar 162
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Så kom vi gennem første dag og nat :-D

 

Han har slet ikke hverken lavet stort eller småt indendørs - hver gang man tager ham ud, så går der et split sekund, så tisser eller pøller han :klap:

 

Bamse og Nana er så småt ved at tø lidt op. De begyndte morgenen med at jagte hinanden rundt på gårdspladsen og stjæle forskelligt legetøj fra hinanden ( det plejer de ellers kun når det sner)

I begyndelsen synes Lakris at det var lidt voldsomt, med to så store hunde rende rundt og lave det samme som han havde gjort med sine søskende :mrgreen:

Til sidst vovede han sig hen og stjal et stykke legetøj :lol:

 

Lidt senere ude på græsset, lagde Bamse op til leg, ved at rulle rundt på ryggen, men Lakris er lidt forbeholden endnu - han er så STOR, moar.

 

I nat havde jeg lagt en madras på gulvet, da min seng er 1 meter høj.

Inden jeg lagde mig havde jeg siddet ved mit skrivebord og Lakris var faldet i søvn under bordet, hvor han også ligger nu.

Jeg lod ham blive liggende og han sov der til lige inden kl.3.00, hvor han vågnede. Jeg havde sat uret til kl.3, så han kunne komme ud og tisse, men Lakris kom mig som sagt i forkøbet.

Vi gik ud og han fik tisset og så skulle vi da lege..........:stupid:

Der blev Nana lidt knotten og knurrede ad ham ( forståeligt nok)

Jeg prøvede at berolige ham og efter kort tid faldt han i søvn.

Jeg skulle op kl.6.30 og der stod han så også op, men han havde nok kunne sove længere.

Skulle have været til et Rikke Wriedt spring teknik kursus, men synes det var en dårlig ide at slæbe Lakris med allerede.

 

Siden har vi leget lidt med aktivitetsspil og sørme om ikke han kan finde ud af det :klap:

Vil prøve at filme det senere.

 

Hvad kan jeg ellers fortælle..........:hmm:

 

Jo, han er Nordeuropas største madøre - hol den maul, hvor kan han æde. Han er meget værre end Nana og hun er slem. Får vist ikke problemer med en hund der ikke vil spise eller have godbidder til træning :mrgreen:

Er ved at uploade en video hvor han leger, kommer straks..........:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er sgi da også smart med sådan en hundelem. :5up:

 

Jeg kunne slet ikke forestille mig et liv uden hundelem.

Megen dårlig samvittighed er fjernet med den og jeg kunne slet ikke have en hund som Bamse, hvis han ikke frit kunne gå ud og ind :-D

 

Og hverken Bamse, Nana og nu Lakris har decideret lært renlighedstræning - det er bare kommet af sig selv :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er der lidt dugfriske billeder, men hold da op hvor er det svært for en novice som mig at fotografere en spradebasse som ham :mrgreen: Han står jo ikke stille, når jeg vil ha' det.

 

 

[ATTACH=CONFIG]87769[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]87768[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]87767[/ATTACH]

 

Århhh, se lige hvor kært hans ansigt er på det første billede. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er der nye lækkerhedsbilleder :lun:

 

I går var Lakris med til agility for første gang og det var meget spændende, når de andre hunde løb. Det var lidt farligt når de kom for tæt på, men okay efter lidt tid.

 

Han virkede meget træt af alle indtrykkene og lagde sig ned i græsset. Han var dog ikke så træt, da han kom ind i buret til Nana og vi kørte hjem.

Han var så provokerende, sad bare og gøede ad hende, fordi han ville lege :roll:

Jeg kunne ikke nå hans legesag ( en ynglings slange fra Kong med piv), så jeg måtte stoppe.

Jeg fik fat i slangen og så kunne jeg aflede ham med lidt piv og leg :stupid::mrgreen:

 

Ellers er han stort set renlig (der har dog været et par uheld) og en fantastisk lille gæv fyr.

Han er ikke spor besværlig, leger, sover, prutter og elsker min mor ( og hun elsker ham - hun var ellers imod at vi fik nr.3 hund, så.......:mrgreen:)

Han er mega sej til at køre bil og hans burtræning går ret godt.

Ellers er der vel ikke så meget nyt at fortælle andet end jeg er in loooove :hjerte:

 

IMG_2744.jpg

IMG_2879.jpg

IMG_2730.jpg

IMG_2818.jpg

IMG_2749.JPG

IMG_2882.jpg

IMG_2896.jpg

IMG_2738.jpg

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...