Bamseida Skrevet Maj 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 30, 2012 Var til hvalpe nus og grundig gennemgang af kontrakt og hvalpebog ( adskellige sider som Anne selv har skrevet med gode råd mm.) :5up: Lakris er vokset ret meget og han er nu den største i kuldet - men det er der ikke noget at sige til.........bare mor Fanny viser sig hænger han i hendes patter Og så kan han sørme også gø En af de andre hvalpe købere havde deres DSG'er med og den var på et tidspunkt lige uden for hundegården. Straks løber Lakris over og begynder at skælde dsg'eren ud - det var da en meget mærkelig hund, så den fik lige en tur. Da den ikke gjorde modstand, ville han lege med den I dag skulle de alle øjenspejles og Anne skulle gøre det alene. Straks tilbød jeg min hjælp og Anne tog i mod den, så jeg var med under "seancen". Sjovt at opleve - det har jeg ikke prøvet før. Jeg fik til og med lov til at kigge gennem et af "apparaterne". Alle hvalpene blev testet fri i alle punkterne :banan: Her er en lille video fra i går: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Maj 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2012 Her ses det rigtigt at han er et maga madøre Undskyld sort skærm til slut, men Fanny synes lige at jeg skulle kæle med hende og skubbede til min hånd med snuden :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Maj 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2012 Glæder mig sådan til at se ham vokse op Tror han bliver ualmindelig smuk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Maj 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2012 Glæder mig sådan til at se ham vokse op Tror han bliver ualmindelig smuk Tark Jeg tror også han bliver en rigtig flot fyr, men hver so synes jo bedst om sine grise Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Maj 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2012 Skal du hyrde med ham deroppe? Jeg kan se, at de gør det meget i hyrdning. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Maj 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2012 Nuurrrhhh... Bli'r så spændende at se mere til ham herinde! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Maj 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2012 Skal du hyrde med ham deroppe? Jeg kan se, at de gør det meget i hyrdning. Ja, det satser jeg da på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Maj 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2012 Tark Jeg tror også han bliver en rigtig flot fyr, men hver so synes jo bedst om sine grise Hahaha... Ja okay... Men bare tag mit ord for gode varer, jeg er jo helt uvildig :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninjamor Besvaret Maj 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2012 Glædelig hvalp Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Maj 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2012 Siger bare :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ft spaniel Besvaret Maj 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2012 åhhhhhh sikke en dejlig lille en Jeg henter min hvalp på Søndag og kan næsten ikke vente, der er dog en ft spaniel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Anaid Besvaret Maj 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2012 Undskyld, man kan da ikke bare prale løs uden billeder !!!! Vi er trods alt nogen, der sidder på arbejde i åbent kontorlandskab, og ikke kan kigge videoer, men er fælt nysgerrige !!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Maj 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2012 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Anaid Besvaret Maj 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2012 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret Maj 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2012 Sikke en putte hvad hedder de lakridsstænger nu der er hvide i midten? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst chilli Besvaret Maj 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2012 dem med salmiaksalt = Super Flyers Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret Maj 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2012 Tak - var ovre i Amagerstang lidt OT - sorry Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Juni 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2012 Jeg har bare nusset Lakris :banan: Og vi har hvisket små historier og hemmeligheder og kysset, krammet og leget og han er bare...bare...♥ ♥ ♥ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Juni 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2012 Tillykke med ham :hjerte: Hvor er han nuttet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Juni 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2012 Hvor er han fin og kær og nuttet... Tillykke med ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Juni 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2012 Tillykke med ham, spændene når han kommer hjem:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2012 Han er så sød:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Juni 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2012 Har du fået ham hjem? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Juni 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2012 Har du fået ham hjem? NEEEEEEEJ, ikke endnu Har jo måttet være yderst fornuftig, øv, og lade ham blive en HEL uge længere hos opdrætter end "nødvendigt". I går, søndag, havde "min" agility klub stævne og jeg havde meldt mig som hjælper for lang tid siden. Mange hjælpere faldt fra og jeg nænnede ikke at gøre det samme. OG på fredag skal mit arbejde holde en stor sommerfest for børnene og jeg skal være på arbejde i ca.12 timer. Så jeg kunne godt se at det var smartest at vente. Jeg holder så 14 dages Barselsorlov, som min chef kalder det, går en uge på arbejde og så har vi lukket i 4 uger bagefter - så det er bare perfekt :5up: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juni 5, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2012 NEEEEEEEJ, ikke endnu Har jo måttet være yderst fornuftig, øv, og lade ham blive en HEL uge længere hos opdrætter end "nødvendigt". I går, søndag, havde "min" agility klub stævne og jeg havde meldt mig som hjælper for lang tid siden. Mange hjælpere faldt fra og jeg nænnede ikke at gøre det samme. OG på fredag skal mit arbejde holde en stor sommerfest for børnene og jeg skal være på arbejde i ca.12 timer. Så jeg kunne godt se at det var smartest at vente. Jeg holder så 14 dages Barselsorlov, som min chef kalder det, går en uge på arbejde og så har vi lukket i 4 uger bagefter - så det er bare perfekt :5up: Lyder som en god plan, men hold op, hvor må det være svært at vente! Jeg blev i øvrigt for længe siden belært om at det hedder barselsorvov. Malene måske?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts