Hop til indhold

Lakriiiiiiiiiiiiiis


Bamseida
 Share

Recommended Posts

Var til hvalpe nus og grundig gennemgang af kontrakt og hvalpebog ( adskellige sider som Anne selv har skrevet med gode råd mm.) :5up:

 

Lakris er vokset ret meget og han er nu den største i kuldet - men det er der ikke noget at sige til.........bare mor Fanny viser sig hænger han i hendes patter :mrgreen::roll:

Og så kan han sørme også gø :-D

En af de andre hvalpe købere havde deres DSG'er med og den var på et tidspunkt lige uden for hundegården. Straks løber Lakris over og begynder at skælde dsg'eren ud - det var da en meget mærkelig hund, så den fik lige en tur. Da den ikke gjorde modstand, ville han lege med den :lun:

 

 

I dag skulle de alle øjenspejles og Anne skulle gøre det alene. Straks tilbød jeg min hjælp og Anne tog i mod den, så jeg var med under "seancen".

Sjovt at opleve - det har jeg ikke prøvet før. Jeg fik til og med lov til at kigge gennem et af "apparaterne".

Alle hvalpene blev testet fri i alle punkterne :banan:

 

 

Her er en lille video fra i går:

 

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 162
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Anaid

Undskyld, man kan da ikke bare prale løs uden billeder !!!! Vi er trods alt nogen, der sidder på arbejde i åbent kontorlandskab, og ikke kan kigge videoer, men er fælt nysgerrige !!! :drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har du fået ham hjem? :ivrig:

 

 

NEEEEEEEJ, ikke endnu :megaked:

 

Har jo måttet være yderst fornuftig, øv, og lade ham blive en HEL uge længere hos opdrætter end "nødvendigt".

 

I går, søndag, havde "min" agility klub stævne og jeg havde meldt mig som hjælper for lang tid siden. Mange hjælpere faldt fra og jeg nænnede ikke at gøre det samme.

OG på fredag skal mit arbejde holde en stor sommerfest for børnene og jeg skal være på arbejde i ca.12 timer.

Så jeg kunne godt se at det var smartest at vente.

Jeg holder så 14 dages Barselsorlov, som min chef kalder det, går en uge på arbejde og så har vi lukket i 4 uger bagefter - så det er bare perfekt :5up:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

NEEEEEEEJ, ikke endnu :megaked:

 

Har jo måttet være yderst fornuftig, øv, og lade ham blive en HEL uge længere hos opdrætter end "nødvendigt".

 

I går, søndag, havde "min" agility klub stævne og jeg havde meldt mig som hjælper for lang tid siden. Mange hjælpere faldt fra og jeg nænnede ikke at gøre det samme.

OG på fredag skal mit arbejde holde en stor sommerfest for børnene og jeg skal være på arbejde i ca.12 timer.

Så jeg kunne godt se at det var smartest at vente.

Jeg holder så 14 dages Barselsorlov, som min chef kalder det, går en uge på arbejde og så har vi lukket i 4 uger bagefter - så det er bare perfekt :5up:

 

Lyder som en god plan, men hold op, hvor må det være svært at vente!

 

Jeg blev i øvrigt for længe siden belært om at det hedder barselsorvov.:mrgreen: Malene måske??

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...