Hop til indhold

Lakriiiiiiiiiiiiiis


Bamseida
 Share

Recommended Posts

  • Svar 162
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Så har vi været til det første hvalpe træf, sådan helt privat.

Vi er tre, som bor forholdsvis tæt på hinanden og havde aftalt at mødes i Salvadparken i Jyllinge.

Da vi kom øsede det ned og en af de andre foreslog at vi tog hjem til hende - og sikke et skønt sted..........med sø og det hele :roll: og i kan nok gætte hvor de alle tre gerne ville være :stupid:

 

Hvis i hører en af hvalpene på videoen gø, så er det Lakris - vi er i gang med at øve " undgå at få et gø monster" :mrgreen::evil:

 

 

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har vi været til det første hvalpe træf, sådan helt privat.

Vi er tre, som bor forholdsvis tæt på hinanden og havde aftalt at mødes i Salvadparken i Jyllinge.

Da vi kom øsede det ned og en af de andre foreslog at vi tog hjem til hende - og sikke et skønt sted..........med sø og det hele :roll: og i kan nok gætte hvor de alle tre gerne ville være :stupid:

 

Hvis i hører en af hvalpene på videoen gø, så er det Lakris - vi er i gang med at øve " undgå at få et gø monster" :mrgreen::evil:

 

 

 

 

Åh hvor er de skønne :hjerte:

 

Hvis nu man kender en 4. hvalp fra kuldet, der bor lige i nærheden af jer andre og måske gerne vil være med, skal jeg så formidle noget kontakt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er Lakris' træning endelig på plads

De fleste træningssteder ligger ret langt fra hvor jeg bor, så der skal lidt planlægning til for at det hele passer sammen og så er man jo også lidt kræsen med hvem man vil træne hos :mrgreen:

 

I juli skal vi 2. gange til "hvalpetime" hos Annette Dalgaard - hun var min ag. begynder træner og var/er en god træner.

I august skal vi 3 gange til hvalpe agility hos Rikke Wriedt, se her:

 

Hvalpekursus

På dette kursus er der fokus på grundlæggende færdigheder som motivation, kropskontrol, stimulus kontrol mv. som alle er værdifulde færdigheder for enhver agility hund. Kurset dækker desuden også flatwork, som er indlæring af handling uden brug af forhindringer.

Kurset er åbent for alle hvalpe i alderen 3-12 måneder.

Der tages hensyn til den enkelte hvalps fysiske/mentale udviklingsstadie.

 

Kurset løber over 3 mandage: d. 13/8, 20/8, 27/8

 

 

 

Og i august skal vi også begynde på foundation træning hos Johanna Allanach.

 

Jeg glæder mig rigtig meget til at komme i gang med ham - det bliver total sjovt at skulle "begynde forfra" :mrgreen:

 

Og så er vi så småt gået i gang herhjemme.

Han aner ikke han har bagben, så at lære han elefanten, var meget nærliggende :-D

 

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kursus hos Johanna, er det i Sorø? Jeg gad vildt godt at gå der, men syns det er lidt langt at køre?

 

 

Nej, det er ikke så langt :roll: det er kun i Li.Skensved :mrgreen:

 

Hvad gør man ikke for god undervisning.

Kom frisk - du har kun 56 km., jeg har 66 km.

Det er mandage kl.20-21 og så endda indendørs :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, det er ikke så langt :roll: det er kun i Li.Skensved :mrgreen:

 

Hvad gør man ikke for god undervisning.

Kom frisk - du har kun 56 km., jeg har 66 km.

Det er mandage kl.20-21 og så endda indendørs :-D

 

Har du et link til det? Synes skutte jeg kan finde noget i Ll. Skensved ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er Lakris' træning endelig på plads

De fleste træningssteder ligger ret langt fra hvor jeg bor, så der skal lidt planlægning til for at det hele passer sammen og så er man jo også lidt kræsen med hvem man vil træne hos :mrgreen:

 

I juli skal vi 2. gange til "hvalpetime" hos Annette Dalgaard - hun var min ag. begynder træner og var/er en god træner.

I august skal vi 3 gange til hvalpe agility hos Rikke Wriedt, se her:

 

Hvalpekursus

På dette kursus er der fokus på grundlæggende færdigheder som motivation, kropskontrol, stimulus kontrol mv. som alle er værdifulde færdigheder for enhver agility hund. Kurset dækker desuden også flatwork, som er indlæring af handling uden brug af forhindringer.

Kurset er åbent for alle hvalpe i alderen 3-12 måneder.

Der tages hensyn til den enkelte hvalps fysiske/mentale udviklingsstadie.

 

Kurset løber over 3 mandage: d. 13/8, 20/8, 27/8

 

 

 

Og i august skal vi også begynde på foundation træning hos Johanna Allanach.

 

Jeg glæder mig rigtig meget til at komme i gang med ham - det bliver total sjovt at skulle "begynde forfra" :mrgreen:

 

Og så er vi så småt gået i gang herhjemme.

Han aner ikke han har bagben, så at lære han elefanten, var meget nærliggende :-D

 

 

 

 

Håårrhh, I får en god start!! :5up: Rikke er kanondygtig - og det er de andre selvfølgelig også! Johanna er bare så god en underviser, og hun har set så meget. Perfekt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Håårrhh, I får en god start!! :5up: Rikke er kanondygtig - og det er de andre selvfølgelig også! Johanna er bare så god en underviser, og hun har set så meget. Perfekt!

 

 

Jeg skulle have været på et kursus med Rikke Wriedt i springteknik og jeg havde tilmeldt mig. Hvad jeg ikke vidste dengang var at hvalpeplanerne blev rykket 1,5 måned frem, så Lakris kom hjem dagen før kurset. Jeg nænnede ikke at have ham med en hel dag, så jeg meldte afbud. De andre sagde at det havde været et kanon kursus.

Jeg er blevet medlem af hendes gruppe på fb og hun holder rimelig mange kurser, så mon ikke jeg kan komme på et en anden gang :-D

 

Jeg elsker jo den måde Johanna underviser på, så det at hun har lavet et foundation kursus kl.20 mandag aften, er bare lykken for mig.

Kan jo ikke nå at komme, når det tager lidt over en time at køre til træning hos hende, hvis kurset ligge først på aftenen og det gør de fleste jo.

Jeg skrev til hende og klagede min nød og så fik jeg sgu min vilje, fantastisk :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...