Hop til indhold

Efterlysning : Mac påkørt, Vejle


Tullemus
 Share

Recommended Posts

Årh nej:cry:

 

Ville ønske jeg kunne tage ned og hjælpe med at lede, men Bella skal i røntgen i morgen og lørdag er vi til stævne.

 

 

MEN!!!! Hvordan pokker kan det være at en 15 mdr. gammel hund er væk for anden gang? Og UDEN halsbånd? Og hvorfor i alverden sikrer man ikke sin have når hunden tilsyneladende hager fugle ud af haven?

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh nej:cry:

 

Ville ønske jeg kunne tage ned og hjælpe med at lede, men Bella skal i røntgen i morgen og lørdag er vi til stævne.

 

 

MEN!!!! Hvordan pokker kan det være at en 15 mdr. gammel hund er væk for anden gang? Og UDEN halsbånd? Og hvorfor i alverden sikrer man ikke sin have når hunden tilsyneladende hager fugle ud af haven?

 

Ja, man skulle jo mene, at de havde taget nogle forholdsregler, så det ikke kunne ske igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Æv stakkels Mac.

 

Og gid altså at folk ville holde op med at tro, at ejere af en houdini-hund ikke tager sig af problemet...

 

Vores gamle hund, en Weimaraner, var veltrænet, gik ikke ud fra grunden, kunne stoppes med indkald på trods af at han jagtede vilde hjorte i skoven osv. MEN nogle gange, så strejfede han. Og uanset hvor højt et hegn vi havde sat op, var han ikke til at stoppe når der var spændende dufte i luften.

 

Så det er altså ikke altid fordi man ikke bryder sig om hunden, det er fordi nogle hunde kan være voldsomme udbryderkonger!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Mac er blevet aflivet, han var for medtaget til, at kunne reddes :megaked:

 

Hentet fra FB på Mac`s egen side.

Mac fik fred igår, da vi kom op til dyrlægen. Han havde 2 store åbne brud på det ene forben og bagben - hvor der var gået koldbrand i. Det ville kræve en knogle transplantation, hudtransplantation og evt. en amputation af et el. to ben..... og uden nogen garanti. Alene det gjorde det svære valg lettere.

 

Han blev ikke undersøgt, men dyrlægen var slet ikke i tvivl om der også var adskillige indre blødninger.

 

Det vigtigste var at vi fandt Mac - og han ikke skal lide mere ♥

 

Vi får Mac hjem om en uges tid - så han kan sove i vores have ved siden af Rex.

 

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jepsen

"Vi kunne måske godt have hegnet haven bedre ind, men det kan jeg ikke rigtigt bruge til noget nu."

 

Det pisser mig af nogle ejere er så fandens bagkloge!

 

Hvorfor blev den have ikke hegnet ind, da den løb væk sidst????

 

Jeg håber, ejer har lært noget.

Link til indlæg
Del på andre sites

MEN!!!! Hvordan pokker kan det være at en 15 mdr. gammel hund er væk for anden gang? Og UDEN halsbånd? Og hvorfor i alverden sikrer man ikke sin have når hunden tilsyneladende hager fugle ud af haven?

Jeg må indrømme, at det er også det der undrer mig :roll:

 

Skide synd for hunden, men ejeren er godt nok beond idiotiske at de lader det her ske igen, fra en stadig uindhegnet have.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...