Hop til indhold

Agria's reklame, hunderace


Gæst ZaikoN
 Share

Recommended Posts

Gæst ZaikoN

Hej til alle jer her på hunde-forum.dk,

 

min mor er blevet ret interesseret i hunden i Agria's reklame. Jeg ville ellers have givet jer et link til videoen, men det må jeg ikke før jeg har skrevet 25 indlæg, men der er tale om den lille sort/hvide hvalp der pjatter rundt på sengen ;-) Hvis I ikke har set den, kan i finde den på youtube, ved at søge efter "agria reklame".

Er der nogen der kan oplyse mig om hunderacen. Har nemlig lovet hende at finde ud af det ;-)

 

På forhånd mange tak,

 

Peter

Link til indlæg
Del på andre sites

Salget af Cavalier er steget voldsomt i Sverige efter at Agria har kørt reklame kampagne i tv, den som også er kommet her til nu.

Fik at vide at i næste reklamespot er der en kat, så de venter sig, at salget af den race også stiger ;)

Utroligt hvad reklamer kan gøre :blink:

Held og lykke med at finde en sød hvalp.

Link til indlæg
Del på andre sites

Din mor bør måske lige vide at det er en race, der kan have store helbredsproblemer. Undersøg hellere nogle alternativer inden i tager springet.

 

Jeg har endnu til gode at kende nogle der har de normale helbredsproblemer man hele tiden høre for ved cavalier, selvom jeg kommer i cavalierkredse... Og cavalieren er en af de racer der bliver tjekket gooodt igennem.. Personligt er det ihvertfald ikke en race jeg er bange for at have, eller at anskaffe mig i fremtiden

Link til indlæg
Del på andre sites

Så lige reklamen super skøn hvalp og cavalieren er også en helt fantastisk race, men som flere siger bør i være opmærksom på at de kan have mange helbredproblemer, men jeg ville ikke fraråde at købe en cavalier bare vær kritisk overfor opdrætter og sikre jer at forældredyr er DNA testet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...