Gæst ZaikoN Skrevet Juni 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2012 Hej til alle jer her på hunde-forum.dk, min mor er blevet ret interesseret i hunden i Agria's reklame. Jeg ville ellers have givet jer et link til videoen, men det må jeg ikke før jeg har skrevet 25 indlæg, men der er tale om den lille sort/hvide hvalp der pjatter rundt på sengen Hvis I ikke har set den, kan i finde den på youtube, ved at søge efter "agria reklame". Er der nogen der kan oplyse mig om hunderacen. Har nemlig lovet hende at finde ud af det På forhånd mange tak, Peter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2012 Cavalier king charles spaniel:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Juni 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2012 Cavalier king charles spaniel:-D What she said :5up: og farven på hvalpen i reklamen, er så vidt jeg husker 3-farvet :blink: En masse skønne billeder af racen og de forskellige farver: Cavalier king charles spaniel - Google-søgning Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ZaikoN Besvaret Juni 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2012 Tak skal du have Jeanette, hav en god dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ZaikoN Besvaret Juni 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2012 Ja, der er muligvis lidt brun pels indblandet i den lille søde hund. Så! - nu skal jeg bare have min mor overtalt til at tage det næste skridt og få sig hunden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2012 Din mor bør måske lige vide at det er en race, der kan have store helbredsproblemer. Undersøg hellere nogle alternativer inden i tager springet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Juni 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2012 Salget af Cavalier er steget voldsomt i Sverige efter at Agria har kørt reklame kampagne i tv, den som også er kommet her til nu. Fik at vide at i næste reklamespot er der en kat, så de venter sig, at salget af den race også stiger Utroligt hvad reklamer kan gøre :blink: Held og lykke med at finde en sød hvalp. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Juni 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2012 Din mor bør måske lige vide at det er en race, der kan have store helbredsproblemer. Undersøg hellere nogle alternativer inden i tager springet. Jeg har endnu til gode at kende nogle der har de normale helbredsproblemer man hele tiden høre for ved cavalier, selvom jeg kommer i cavalierkredse... Og cavalieren er en af de racer der bliver tjekket gooodt igennem.. Personligt er det ihvertfald ikke en race jeg er bange for at have, eller at anskaffe mig i fremtiden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Juni 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2012 Så bor du ikke i Tåstrup, hvor jeg desværre møder en del, der efter 6 års alderen har nærmest alle deres skavanker. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Juni 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2012 Som der bliver nævnt så kan cavalieren lide af flere problemer med helbredet, og jeg vil derfor råde jer til at købe ved en opdrætter, der tjekker alle avlshunde grundigt inden der laves hvalpe! God jagt :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret Juni 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2012 Så lige reklamen super skøn hvalp og cavalieren er også en helt fantastisk race, men som flere siger bør i være opmærksom på at de kan have mange helbredproblemer, men jeg ville ikke fraråde at købe en cavalier bare vær kritisk overfor opdrætter og sikre jer at forældredyr er DNA testet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts