Hop til indhold

Yoda!


Gæst Miss_menelli
 Share

Recommended Posts

  • Svar 467
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Miss_menelli
Mon ikke der kommer lidt sammenhæng på kroppen....det plejer der jo at komme :mrgreen:

Men ja, de er ret lange og han ser ud til ikke heeeelt at kunne styre dem :klap:

 

Men han lyder som om han har en herlig, uimponeret tilgang til tilværelsen...håber at jeg får mulighed for at møde ham (og tornadoerne) en dag :pray:

 

Dufter han stadig af hvalpe-popcorn???:lun:

 

Hehe, du skulle have set ham for en uge siden, der så det ud som om benene var sat på med elastikker uden den store kontakt til kroppen :mrgreen:

Nu er der så meget styr på dem, at han kan hoppe uden at vælte og komme ind og ud af døren uden at slå kolbøtter :engel:

 

Og han dufter fantastisk - Sådan lidt sød-krydderet popcorn, uden et stænk af tis, som han ellers havde en tendens til som helt lille :lol:

 

Og du kigger bare fordi hvis du skulle være på fastlandet en dag - Og skal nok give lyd hvis vi bevæger os over på øen engang :mrgreen:

 

Og at bakke får du serveret??

 

Kæft han er lækker!

 

Yes, yes, sammen med mærkelige hop, lidt twist, rulle og koldbøtter :klap:

 

Fri ved fod er også godt på vej - Hvis hvalpen vel og mærket godt må gå med tænderne i ens bukser :hmm:

Eller.... Dvs. den har vi stort set fået pillet af ham, men det kommer over ham i ny og næ endnu. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
:hjerte::lun::hjerte::lun::hjerte:

 

Det lyder bare til at i har det pragtfuldt og de to "gamle" er da bare helt fantastiske - tillykke med det :-D

 

I dag er dagen hvor jeg skal hente Lakris, så kan vi rigtig battle i hvalpe spam :blink::mrgreen:

 

Ja, vi har en fest.

 

Men hvor er humor bare vigtigt, med sådan et kræ i huset - Har f.eks lige måtte hive Yoda ned fra trappen, da han forsøgte at følge efter Kaia op i senge igen :mrgreen:

 

Og hvor bliver det spændende med ham - Håber det går super nemt og de to andre tager rigtig godt imod ham!

Stakkels HF, med alt det spam de bliver udsat for med to bc' hvalpe :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Ihhh... altså, vi har gang i det lille hjem.

Tror faktisk Bamse synes det er helt OK, med sådan en lille fredsforstyrrer der aflaster lidt når Kaia vil lege og han vil sove :mrgreen:

 

Seee:

 

[video=youtube_share;P_RfEsdZKRo]

 

Og see:

 

[video=youtube_share;U5_IVVJT1es]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Åhhh hvor er de dejlige. :lun:

Kaia er virkelig den perfekte storesøster. :hjerte:

 

Hehe, ja hun er skøn er hun.

Tror også lidt hun nogen gang har den opfattelse, at Yoda er købt til at være hendes nye legetøj :mrgreen:

 

:sjov: Der hvor Kaia trækker afsted med ham i kurven. :lol:

 

 

 

 

 

Eller også er der noget han HAR forstået. :-D Er pudlen ikke oprindeligt vandapportør? Eller har været/bliver brugt til det?

 

Skønne videoer. :hjerte:

Og helt genialt hvor Kaia trækker ham afsted i kurven.. :sjov:

 

Og hun havde trukket afsted med ham på må og få inde på kontoret noget tid før jeg fik mobilen frem.

Og Yoda var total kæphøj i hans kurv :drille:

 

 

______________________

 

Yoda er for alvor ved at have fattet pointen med baljen og svinger røven ind i mit ben - SMAK! Så er Yoda rundt i nærmest et hop :klap:

Fuck, han er sej, min bettemand :lun:

 

Og når man roser ham, så køre hele kroppen bare i glæde og han er nærmest tilbage på baljen inden han når at få sin belønning :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

______________________

 

Yoda er for alvor ved at have fattet pointen med baljen og svinger røven ind i mit ben - SMAK! Så er Yoda rundt i nærmest et hop :klap:

Fuck, han er sej, min bettemand :lun:

 

Og når man roser ham, så køre hele kroppen bare i glæde og han er nærmest tilbage på baljen inden han når at få sin belønning :lol:

 

Åh, hvor skønt med sådan en arbejdsglad lille vaps. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Åh, hvor skønt med sådan en arbejdsglad lille vaps. :lun:

 

Jaaa..... Det er simpelthen en fornøjelse.

Det sjoveste er at se hvordan han reagere på ros - Han bliver så pavestolt og man kan se hvordan han vokser flere cm. :lun:

Så sætter en masse lave kriterier han kan honorere, men samtidig skal tænke en lille bitte smule og det går simpelthen så lynhurtigt og han får mere og mere selvtillid til at prøve sig frem :5up:

 

Dejligt med en video af dem alle tre samlet :5up:

 

Det er dælme ellers ikke nemt.

Bamse prøver så vidt muligt at blive i troen om, at hvis han ignorere Yoda tilstrækkeligt, så forsvinder han af sig selv på et tidspunkt :mrgreen:

Men nu har han da overgivet sig nok til at snuse lidt til ham og blive liggende når Yoda vil putte om natten :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaaa..... Det er simpelthen en fornøjelse.

Det sjoveste er at se hvordan han reagere på ros - Han bliver så pavestolt og man kan se hvordan han vokser flere cm. :lun:

Så sætter en masse lave kriterier han kan honorere, men samtidig skal tænke en lille bitte smule og det går simpelthen så lynhurtigt og han får mere og mere selvtillid til at prøve sig frem :5up:

 

 

 

Det er dælme ellers ikke nemt.

Bamse prøver så vidt muligt at blive i troen om, at hvis han ignorere Yoda tilstrækkeligt, så forsvinder han af sig selv på et tidspunkt :mrgreen:

Men nu har han da overgivet sig nok til at snuse lidt til ham og blive liggende når Yoda vil putte om natten :lun:

 

Dygtig Bamse :lun:. Han skal vist have en ekstra godbid.

Link til indlæg
Del på andre sites

:sjov: Der hvor Kaia trækker afsted med ham i kurven. :lol:

 

 

 

 

 

Eller også er der noget han HAR forstået. :-D Er pudlen ikke oprindeligt vandapportør? Eller har været/bliver brugt til det?

 

Jo de har - og han elsker det :mrgreen:

 

Jaaa..... Det er simpelthen en fornøjelse.

Det sjoveste er at se hvordan han reagere på ros - Han bliver så pavestolt og man kan se hvordan han vokser flere cm. :lun:

Så sætter en masse lave kriterier han kan honorere, men samtidig skal tænke en lille bitte smule og det går simpelthen så lynhurtigt og han får mere og mere selvtillid til at prøve sig frem :5up:

 

 

 

Det er dælme ellers ikke nemt.

Bamse prøver så vidt muligt at blive i troen om, at hvis han ignorere Yoda tilstrækkeligt, så forsvinder han af sig selv på et tidspunkt :mrgreen:

Men nu har han da overgivet sig nok til at snuse lidt til ham og blive liggende når Yoda vil putte om natten :lun:

 

Så er det da derfor, han har fået så lange ben. Du roser ham hele tiden :lol::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Når jeg ser videoer af ham - og især når han kommer hen til dig - så er det bare totalt som at se Spot i kropsudtrykket. Samme måde at lægge ørerne ned på og samme måde at logre med hele kroppen :lun:

Det er virkelig fint at se hvordan Bamse ignorerer ham... men så alligevel lige rykker lidt tættere på hele tiden. Han er solgt til stanglakrids om et par uger!

 

Skulle hilse mange gange fra søster Tricky, som jeg mødte til konkurrence i lørdags. Hun var bare glad, udadvendt og nem - som Yoda! Det er hende, der har blå øjne. Og så kunne hun kende både mig og Spot - så var jeg jo solgt på stedet :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Lige et par små videoer med Yoda og baljen.

I den første tager han lidt lang tid om at komme i gang, fordi jeg lige har sat tornadoerne indenfor og manden fes rundt omkring ham :lol:

 

Og så er der noget galt med lyden, den er lidt bagefter, har i hvertfald mandens ord på, at jeg klikker mens han bevæger sig :hmm:

Men håber i kan bære over med det og så har jeg lige lidt fokus på, at det nu også er det jeg gør, næste gang vi hopper på baljen :mrgreen:

 

[video=youtube_share;yzJJSP5BbR4]

 

[video=youtube_share;mfYmAEDYTCU]

 

Og mens jeg smed tornadoerne indenfor, så gik Yoda da selv lige et par runder på baljen :lun:

 

DSC_0648.jpg

 

DSC_0650.jpg

 

DSC_0653.jpg

 

DSC_0654.jpg

DSC_0647.jpg

DSC_0649.jpg

DSC_0651.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Når jeg ser videoer af ham - og især når han kommer hen til dig - så er det bare totalt som at se Spot i kropsudtrykket. Samme måde at lægge ørerne ned på og samme måde at logre med hele kroppen :lun:

Det er virkelig fint at se hvordan Bamse ignorerer ham... men så alligevel lige rykker lidt tættere på hele tiden. Han er solgt til stanglakrids om et par uger!

 

Skulle hilse mange gange fra søster Tricky, som jeg mødte til konkurrence i lørdags. Hun var bare glad, udadvendt og nem - som Yoda! Det er hende, der har blå øjne. Og så kunne hun kende både mig og Spot - så var jeg jo solgt på stedet :hjerte:

 

Han er total hvalpeglad, og logre netop med heeeele kroppen og kan slet ikke styre glæden :lun:

Han hilser sådan på alle mennesker han møder, så det er simpelthen skønt at se sådan en lille glad dreng der bare elsker alt og alle!

 

Og dejligt at høre, at det samme gør sig gældende for søster Tricky også! :5up:

 

Bamse er så småt ved at have overgivet sig.

De ligger og hygger i sengen om morgen og det plejer at være det første tegn på, at han er solgt :mrgreen:

Han kommer selv og snuser mere og mere til Yoda, som gengælder ved at sliiiiiikke i mundvigene og forsikre Bamse om, at han altså er sød nok og gerne vil være venner.

 

Det er sjovt som Yoda "ser op" til Bamse og efteraber ham lidt - Snuser Bamse et sted, så snuser Yoda også der.

Finder Bamse en pind, så gør Yoda også og lægger sig ved siden af Bamse og gnaver i den osv. :lol:

 

Vi er stadig rigtig godt på vej med alting.

Manden øver indkald og det funger sgu' bare - Det er så dejligt at se at de to også har så meget glæde ud af hinanden :lun:

Fik jo selv lov at vælge race, kuld OG hvalp, men tror manden er ganske udmærket tilfreds med valget!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Seriøst den sødeste hvalp jeg længe har set, hvor er han vildt sød som hele kropoen logrer, når han bliver rost :hjerte:

 

Roser også rigtig, rigtig, rigtig meget og hele tiden - Han er nemlig utrolig nem at få til at glemme de der ting man ikke må og lave det man må i stedet, når bare han får ros :lun:

 

Men kæft hvor er han bare sjov.

Han har jo fundet ud af, at vi lukker ham ud når han går hen til døren.

Så når han er blevet afledt fra ulykker tilstrækkelig nok gange og synes det han må er kedeligt, så sætter han sig hen foran døren og piver - Og bliver selvfølgelig lukket ud.

Og derefter giver han sig så til at lave alt det han ikke må udenfor :lol:

 

Sådan lige nu, var jeg lige oppe og hente ham på vores bjerg af affald - Som godt nok ikke indeholder farlige ting, men kræet kunne jo ikke selv komme ned igen :sjov:

 

Ingen uheld indenfor i dag og i går - I forgårs var der lige et enkelt fra morgenen, fordi han ikke fik os vækket.

Så det må siges at være ret godt gået og han siger jo selv til når han vil ud :5up:

 

Og han har prøvet at arbejde med target i dag, hvilket jo selvfølgelig ikke tog mange minutter inden han havde lært det og synes det var en fest :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...