Hop til indhold

Golden retrievertæve på 5 mdr. søger nyt hjem


AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

Min gode venindes moster er blevet meget syg af kræft, og skal derfor af med sin hvalp. Hun har moderen og en anden hund, som hun indtil videre beholder. Desværre har hun og manden ikke overskud til hvalpen:(

 

Marley (ja, hun hedder Marley), er 5 mdr. og eget opdræt. Både far og mor er rene, men uden tavle. Marley er lys i farven (billede kommer).

 

Hun er vaccineret og chippet, social med mennesker og hunde, renlig (går til døren når hun skal ud) og kan være alene hjemme. Hun har ikke gået til træning, da ejeren som sagt er syg, men hun er sød og velopdragen og kan gå i snor.

 

Hun skal ikke koste noget, og der følger halsbånd og snor med. Hun skal til et godt hjem, og det er et krav at ny ejer vil træne med hende.

 

Hvis Marley ikke får et nyt hjem hurtigt, kommer hun i pleje hos mig indtil hun får et blivende hjem.

Link til indlæg
Del på andre sites

suuuk, søøøøøød! Var det ikke sådan en i ville have Anne?

 

Hun er bare så lækker:hjerte: Men jeg orker ikke en hvalp nu. Bella er stadig en bandit, og alt hendes fis vil smitte af på den lille. Dog er gemalen ret sikker på at han får svært med at komme af med hende hvis hun kommer herned:-) Det ser ud til at hun kommer på fredag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er bare så lækker:hjerte: Men jeg orker ikke en hvalp nu. Bella er stadig en bandit, og alt hendes fis vil smitte af på den lille. Dog er gemalen ret sikker på at han får svært med at komme af med hende hvis hun kommer herned:-) Det ser ud til at hun kommer på fredag.

 

spændende! og lige om lidt er hun jo ikke en hvalp... ikke at det gør det nemmere at hun så er unghund, hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Smukke Marley har fået nyt hjem! Hun skal på prøve hos min tidligere nabo:-) Han har haft schæfere i mange år, og nu bød chancen sig for en dejlig golden, så han slog til:-)

 

Ejeren græd af glæde og sorg da jeg fortalte hende det, men hun er glad for at Marley skal bo hos nogen der har forstand på hunde, og ikke mindst nogen jeg kender personligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

I dag er smukke Marley (nu Bonnie) kommet til sit nye hjem. Min veninde og jeg hentede hende, og trods det hun aldrig har kørt i bil, klarede hun turen rigtig fint.

 

Hun blev præsenteret for sin nye far og misserne. Mor kommer senere. Bonnie var rundt og tjekke sin nye have, og så skulle hun have en lur!

 

Hele eftermiddagen er brugt på at udforske haven (og kattene), og hun virker slet ikke ked af det. Hun holder sig hele tiden i nærheden af sin nye far, og synes at grankogler er rigtig sjove:lun:

 

Hun virker til at være en rigtig dejlig og velafblanceret hvalp, og hun har en helt fantastisk kontakt! Hun er meget madglad, og jeg tror hun bliver en perfekt træningsmakker:-)

 

En dejlig update om en dejlig hund:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...