Hop til indhold

Nogen der kender til inkontinens i forbindelse med stress?

luckyluna
 Share

Recommended Posts

i hvile? Det tror jeg aldrig jeg har hørt om i forbindelse med stress?

Ja, hunden slipper pludselig en hel sø når hun sover nogengange og dyrlægen mener så hun er stresset, da medicinen mod inkontinens ikke virker..

Jeg synes jeg kender de fleste symptomer på stress både hos mennesker og hunde og har aldrig hørt om inkontinens på den måde..Stressmave ja, men ikke sådan her..

Link til indlæg
Del på andre sites

Har aldrig hørt om at stress i hunde skulle bevirke, at de slipper en større sø under hvile/søvn :vedikke: Lucki havde en kort periode med inkontinens under søvn, men det var pga. en urinvejsinfektion, da den blev behandlet var problemet løst.

Jeg har hørt om "glædespissere", hvilket vel også er en form for stressinkontinens, og jeg har hørt om inkontinens i steriliserede tæver.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har aldrig hørt om at stress i hunde skulle bevirke, at de slipper en større sø under hvile/søvn :vedikke: Lucki havde en kort periode med inkontinens under søvn, men det var pga. en urinvejsinfektion, da den blev behandlet var problemet løst.

Jeg har hørt om "glædespissere", hvilket vel også er en form for stressinkontinens, og jeg har hørt om inkontinens i steriliserede tæver.

Ja, glædestissere kan jeg bedre forholde mig til har med stress i en eller anden form at gøre, men det her..hmm

Hun er testet flere gange for blærebetændelse.

Link til indlæg
Del på andre sites