Hop til indhold

Indsamling til polske gadehunde.

Tullemus
 Share

Recommended Posts

På vegne af gadehunde.dk samler jeg, ind til hundene på Warszawa-internatet i Polen, så har du følgende ting, du gerne vil af med og bor du i en radius af 30-35 km fra Slagelse, så hører jeg gerne fra dig.

Det drejer sig om foder, både hunde-og kattefoder og det gør ikke noget, at det er for gammelt.

Derud over, også gamle tæpper, dyner, lagner, håndklæder,hundedækkener, hundekurve, foderskåle, halsbånd og seler, remme/snore, samt diverse hundelegetøj.

Så har du nogle af disse ting, som du gerne vil donere til de polske gadehunde, så skriv et indlæg eller send mig en Privat Besked.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil lige kommenterer her, for netop de polske hunde er så nemme at samle ind til mht videretransport, fordi de kører i bil herop med hundene og så læsser , hvad der samles ind, når hundene er afleveret. De græske og spanske kommer jo med fly hertil.

Det har du helt ret i, Ulla.

Jeg bor ikke ret langt fra , hvor hundene kommer hjem, så det er dejligt nemt, at komme af med indsamlede ting.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg giver alt mit til de græske:lun: Der er indsamling til dem i min maxi zoo.

Men godt initiativ:-)

Tak, Anne og i lige måde ;-)

Jeg mener, at have hørt, at det foder der bliver samlet ind til de græske, ikke bliver sendt ud af landet, men bliver fordelt til dem, der er plejefamilier for de græske hunde, men ved ikke om det passer :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har før arrangeret en indsamling til de polske hunde i min tidligere klub, men jeg kan ikke huske navnet på den kontaktperson, vi gav tingene til :hmm: Ved ikke om nogen af jer kender en, der samler ind på Fyn?

Jeg vil gerne hjælpe alle, men har indtil videre valgt at give mine brugte ting til de polske hunde, fordi de har så hårde vintre dernede. Der er hårdt brug for tæpper og ekstra foder, så hundene bedre kan holde varmen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har før arrangeret en indsamling til de polske hunde i min tidligere klub, men jeg kan ikke huske navnet på den kontaktperson, vi gav tingene til :hmm: Ved ikke om nogen af jer kender en, der samler ind på Fyn?

Jeg vil gerne hjælpe alle, men har indtil videre valgt at give mine brugte ting til de polske hunde, fordi de har så hårde vintre dernede. Der er hårdt brug for tæpper og ekstra foder, så hundene bedre kan holde varmen.

Jeg har lige snakket med næstformanden i foreningen og hun siger, at de ikke har nogen på indsamlere på Fyn. De har i Horsens og her på Sjælland. Der er godt nok lidt langt og dyrt, at kører både til Horsens og til Sjælland, for at komme af med indsamlede ting, hvis man ikke absolut skal en af vejene i forvejen.

Link til indlæg
Del på andre sites

OK, men jeg er ekspert i at hobe gammelt ragelse op, så jeg holder bare på det lidt længere ;-)

Ok, det siger jeg til dem ;-)...men hvis du kender nogen der alligevel skal til Sjælland, som ville tage indsamlet ting med, så kunne vi sagtens finde ud af at mødes et eller andet sted i nærheden af Korsør.

Link til indlæg
Del på andre sites