Tullemus Skrevet Juni 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2012 På vegne af gadehunde.dk samler jeg, ind til hundene på Warszawa-internatet i Polen, så har du følgende ting, du gerne vil af med og bor du i en radius af 30-35 km fra Slagelse, så hører jeg gerne fra dig. Det drejer sig om foder, både hunde-og kattefoder og det gør ikke noget, at det er for gammelt. Derud over, også gamle tæpper, dyner, lagner, håndklæder,hundedækkener, hundekurve, foderskåle, halsbånd og seler, remme/snore, samt diverse hundelegetøj. Så har du nogle af disse ting, som du gerne vil donere til de polske gadehunde, så skriv et indlæg eller send mig en Privat Besked. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Jeg vil lige kommenterer her, for netop de polske hunde er så nemme at samle ind til mht videretransport, fordi de kører i bil herop med hundene og så læsser , hvad der samles ind, når hundene er afleveret. De græske og spanske kommer jo med fly hertil. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Jeg giver alt mit til de græske:lun: Der er indsamling til dem i min maxi zoo. Men godt initiativ:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juni 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Jeg vil lige kommenterer her, for netop de polske hunde er så nemme at samle ind til mht videretransport, fordi de kører i bil herop med hundene og så læsser , hvad der samles ind, når hundene er afleveret. De græske og spanske kommer jo med fly hertil. Det har du helt ret i, Ulla. Jeg bor ikke ret langt fra , hvor hundene kommer hjem, så det er dejligt nemt, at komme af med indsamlede ting. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Hvis der er nogen der gerne vil donere ting - men bor for langt væk fra slagelse, men i nærheden af høje tåstrup - så kan jeg tage det med ned til Slagelse på fredag. Dog skal man selv aflevere det hos mig, da jeg er sygmeldt og ikke må køre bil.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juni 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Jeg giver alt mit til de græske:lun: Der er indsamling til dem i min maxi zoo. Men godt initiativ:-) Tak, Anne og i lige måde Jeg mener, at have hørt, at det foder der bliver samlet ind til de græske, ikke bliver sendt ud af landet, men bliver fordelt til dem, der er plejefamilier for de græske hunde, men ved ikke om det passer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Jeg har før arrangeret en indsamling til de polske hunde i min tidligere klub, men jeg kan ikke huske navnet på den kontaktperson, vi gav tingene til :hmm: Ved ikke om nogen af jer kender en, der samler ind på Fyn? Jeg vil gerne hjælpe alle, men har indtil videre valgt at give mine brugte ting til de polske hunde, fordi de har så hårde vintre dernede. Der er hårdt brug for tæpper og ekstra foder, så hundene bedre kan holde varmen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juni 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Jeg har før arrangeret en indsamling til de polske hunde i min tidligere klub, men jeg kan ikke huske navnet på den kontaktperson, vi gav tingene til :hmm: Ved ikke om nogen af jer kender en, der samler ind på Fyn? Jeg vil gerne hjælpe alle, men har indtil videre valgt at give mine brugte ting til de polske hunde, fordi de har så hårde vintre dernede. Der er hårdt brug for tæpper og ekstra foder, så hundene bedre kan holde varmen. Jeg har lige snakket med næstformanden i foreningen og hun siger, at de ikke har nogen på indsamlere på Fyn. De har i Horsens og her på Sjælland. Der er godt nok lidt langt og dyrt, at kører både til Horsens og til Sjælland, for at komme af med indsamlede ting, hvis man ikke absolut skal en af vejene i forvejen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 OK, men jeg er ekspert i at hobe gammelt ragelse op, så jeg holder bare på det lidt længere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juni 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 OK, men jeg er ekspert i at hobe gammelt ragelse op, så jeg holder bare på det lidt længere Ok, det siger jeg til dem ...men hvis du kender nogen der alligevel skal til Sjælland, som ville tage indsamlet ting med, så kunne vi sagtens finde ud af at mødes et eller andet sted i nærheden af Korsør. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Det er rigtigt at foder til græske hunde går til plejefamilier. Det er altfor dyrt at sende derned, og så har græske hunde en del at gøre ved Athen, men også øerne langt fra fastlandet. Når græske hunde har for meget foder, sendes det til Polen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts