Dorte Skrevet Juni 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2012 Andre end Maggie og mig, der kommer??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Juni 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2012 Kunne godt finde på at kigge forbi som tilskuer, hvis vi har nået det i haven vi skal :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2012 Vi skal først på "efter kl. 12" siger PM'et. Der kommer en engelsk dommer, så vi håber, at hun har styr på, at unge hunde skal se ud som ..... tada ..... unge hunde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Juni 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2012 Kurts kuldsøster kommer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2012 Kurts kuldsøster kommer. Det er sørme i samme ring som os - ca. 10 hunde før labberne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2012 Jeg løber stævne i Odense, så jeg kommer desværre ikke... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Juni 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2012 Vi flytter den dag, så jeg kommer heller ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Juni 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2012 Hvad er det for noget? Er det DKK? er det alle mulige racer? Er ikke lige så godt med på det område Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2012 Jeps, DKK Kreds 6 (er det vist deroppe) for alle racer. Helt uofficielt, så resultatet kommer ikke på stamtavlen. Det kan vi lide her mens vi stadig øver os i at opføre sig ordentligt i en udstillingsring Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Juni 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2012 Hvad er det for noget? Er det DKK? er det alle mulige racer? Er ikke lige så godt med på det område Dumlemor med MM og Yoda op og kigge på vovser, ja? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2012 Dumlemor med MM og Yoda op og kigge på vovser, ja? jaaa :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Juni 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2012 Jeps, DKK Kreds 6 (er det vist deroppe) for alle racer. Helt uofficielt, så resultatet kommer ikke på stamtavlen. Det kan vi lide her mens vi stadig øver os i at opføre sig ordentligt i en udstillingsring Okay Dumlemor med MM og Yoda op og kigge på vovser, ja? Hehe det kunne godt være en idé ja :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Juni 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2012 Okay Hehe det kunne godt være en idé ja :blink: Det skal vi, det skal vi :banan: Trænger sådan at komme ud og blive luftet lidt, efter det her eksamens/hvalpe/test-ræs Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2012 Der er helstegt gris til frokost http://www.hundeweb.dk/dkk/public/getStartnrAttachment?UTID=120299 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Juni 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2012 Der er helstegt gris til frokosthttp://www.hundeweb.dk/dkk/public/getStartnrAttachment?UTID=120299 Uhhh.... Og så blev manden også næsten fristet. Pudsigt, eftersom udstillinger og hundesport ikke siger ham noget som helst Ved du om der er nogle regler for gæstehunde? Har jo en hvalp der endnu ikke har fået sin anden vaccination. :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2012 Uhhh.... Og så blev manden også næsten fristet.Pudsigt, eftersom udstillinger og hundesport ikke siger ham noget som helst Ved du om der er nogle regler for gæstehunde? Har jo en hvalp der endnu ikke har fået sin anden vaccination. :hmm: Det ved jeg faktisk ikke. DKK's normale regler er 3 måneder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Juni 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2012 Det ved jeg faktisk ikke. DKK's normale regler er 3 måneder. Det er jo det.... :hmm: Han er jo ikke i nærheden af 3 mdr. endnu men er 11 uger på det tidspunkt og skal have den sidste vaccination ugen efter. Total røv hvis han ikke må komme med, for det er ligesom argumentet for at tage afsted - At give hvalpen en på opleveren Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2012 Det er jo det.... :hmm: Han er jo ikke i nærheden af 3 mdr. endnu men er 11 uger på det tidspunkt og skal have den sidste vaccination ugen efter. Total røv hvis han ikke må komme med, for det er ligesom argumentet for at tage afsted - At give hvalpen en på opleveren Jeg har nu ikke oplevet nogen tjekke på skuerne. 11 uger er jo tæt på 12 uger, som i teorien er 3 måneder .... Jeg havde Maggie med til Vejen sidste år. Der manglede hun en uges tid i at være 3 måneder. Ingen tjekkede. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Juni 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2012 Det er sørme i samme ring som os - ca. 10 hunde før labberne. Giv hende en krammer fra mig hvis du ser hende <3 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2012 Giv hende en krammer fra mig hvis du ser hende <3 Hvis jeg nu "bare" krammer alle cocker-ejere, så rammer jeg nok den rigtige - og bliver eskorteret ud af personalet bagefter. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Juni 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2012 Hvis jeg nu "bare" krammer alle cocker-ejere, så rammer jeg nok den rigtige - og bliver eskorteret ud af personalet bagefter. bare kram min baby, ikke ejeren Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2012 bare kram min baby, ikke ejeren Hvordan ser vidunder-barnet ud????? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Juni 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2012 Hvordan ser vidunder-barnet ud????? Hun er sort og er lige blevet 4 mdr Og ellers forhåbentlig som en normal 4 mdr cockerhvalp Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Juni 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2012 Det skal vi, det skal vi :banan: Trænger sådan at komme ud og blive luftet lidt, efter det her eksamens/hvalpe/test-ræs Præcis. Det samme her :blink: Skal bare lige høre Bjørn når han kommer hjem om det kan lade sig gøre. Tænker jeg lader hundene blive hjemme hvis det er. Nova ville ellers garanteret elske at komme med og hun må egentlig også gerne hilse nu, men det bliver bare så hurtig til en gang leg i snor og ukontrollerede bevægelser. Der er helstegt gris til frokosthttp://www.hundeweb.dk/dkk/public/getStartnrAttachment?UTID=120299 Der røg chancen for at komme afsted uden Bjørn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Juni 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2012 Jeg regner med at kigge forbi om formiddagen sammen med mysla, hun har så godt af at blive luftet blandt andre hunde uden søster:) Nogen der ved hvornår det starter? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts