Hopsa Skrevet Juni 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2012 Min mors lille franske kom forbi i dag De har været på Fyn i et par uger så jeg har ikke set hende alt for længe. Woops hun er vokset og nu er det vist osse ved at være tid til at få vist min mor hvordan hun skal træne med hende, så hun lærer at blive stillet op, få tjekket tænder og trave bare nogen lunde pænt Overvejer om hun skal meldes til i babyklassen på bulldog-klubbens udstilling i Slagelse, vi kan jo lisså godt komme i gang Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Annette Besvaret Juni 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2012 Bare SÅ cute! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Juni 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2012 Bare SÅ cute! Tak Annette og jeg er helt enig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret Juni 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2012 Det var da en søøø'd lille en Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kaya & Mette Besvaret Juni 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2012 Årh Og fint billede!!! Har hun mødt granderne? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Juni 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2012 Årh et skønt fjæs Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Juni 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2012 Årh Og fint billede!!! Har hun mødt granderne? Ja hun har mødt den gamle her for 14 dage siden Hun er opdrættet et sted som osse har grand danois, så hun er godt klar over at hunde findes i forskellige størrelser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst 1stkholm Besvaret Juni 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2012 Hun tror sikkert selv hun er en grand danois så Men kæft hun er sød! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stitch Besvaret Juni 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2012 Nåååårh en lille sød én.... Det er lige før vi skal have sådan en lille én til vores - hvis bare ikke det var fordi de franske tæver kan være nogle kællinger. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Juni 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2012 Hun er da bare bedårende Selvfølgelig skal I melde til Slagelse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Juni 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2012 Hun er da bare bedårende Selvfølgelig skal I melde til Slagelse Jeg meldte hende til søndag aften, så nu kan hende min mor bare komme i gang med noget træning kan hun Kommer du osse? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Novah Besvaret Juli 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2012 Årh, smelte smelte Hvor er hun skøn... (Nu glæder vi os endnu mere til at få en basse med hjem) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Juli 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2012 Jeg meldte hende til søndag aften, så nu kan hende min mor bare komme i gang med noget træning kan hun Kommer du osse? Jeg kommer og kigger, men har ikke meldt til. Prinsessen skal lige have lidt tid, hun er noget teenage-ramt pt Måske tager jeg det røde lyn (Hugo) med på en kigger. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Annette Besvaret Juli 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2012 Hvornår og hvor i Slagelse er den udstilling? Kunne da godt finde på at kigge forbi. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Juli 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2012 Bedårende sjæs, og skønt udtryk. også selv hun ikke er min drømmehund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Juli 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2012 Lige et nyt billede af den lille gris - hun blir 4 måneder på søndag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Juli 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2012 Hvor er hun sød. Og sikke en forskel man kan se på de første par billeder med hhv. grande og buller - en modig lille pige :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Juli 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2012 Hvor er hun sød. Og sikke en forskel man kan se på de første par billeder med hhv. grande og buller - en modig lille pige :hjerte: Hun er simpelthen så fornuftig, respektfuld afstand ved de første møder, og nu hvor hun har luret at de store passer på hende har hun fuld tillid til dem og følger efter så længe de ikke går for langt væk fra hendes mor Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Juli 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2012 Hun er simpelthen så fornuftig, respektfuld afstand ved de første møder, og nu hvor hun har luret at de store passer på hende har hun fuld tillid til dem og følger efter så længe de ikke går for langt væk fra hendes mor Det lyder meget ligesom Ayo, som med sin lillebitte størrelse, nærmest altid møder hunde som er meget større end hende selv :blink: Ayo ELSKER at komme i hundeskoven, og det på trods af at i 9 ud af 10 tilfælde er det nærmest altid som minimum Labrador str. hunde vi møder. Hun hilser pænt på dem, ser dem lidt an, og når hun så har set at det er hunde som faktisk gerne vil lege med hende og ikke blot tromle hende ned, så synes hun det er skideskægt når de gider lege fangeleg med hende. Hun kan vende på en 25 øre og er lynhurtigt - hun kan hurtig køre sådan en stor hund træt De hunde som kommer farende hen i hovedet af hende og er fuldstændig overstadige, dem gider hun ikke - så tøffer hun bare videre. Men alle andre hunde, som kan respektere hendes lille størrelse, dem byder hun straks op til leg. Den hund i hundeskoven hun leger bedst med er faktisk en 3-årig Grande/Skt. Bernhard blanding - de leger simpelthen så godt sammen. Og det er altid så sjovt at se på: kæmpe hund ved siden af 2,7 kg lillebitte hund - hun er jo mindre end hans hoved. Men han passer så fint på ikke at træde på hende, og vil så gerne lege fangeleg med hende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Novah Besvaret Juli 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2012 Åhh, jeg er altså forelsket Hun er da bare noget af det kæreste jeg længe har set... Der er bare stadig alt for længe til vi skal have vores lille gris Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Juli 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2012 Så kom vi afsted på den første udstilling, 4 måneder gammel. Hold da op der er gang i den i bulldogklubben, det er en noget anden oplevelse end grand danois klubben Men hold nu kæft Liga var sej, hun skridtede ringen af da vi landede og kom på bordet, så havde hun da oplevet det inden vi skulle derind med de andre i klassen. Så sad hun ellers bare og kiggede på alle hundene, hilste på nogle mennesker og et par engelske bulldogs, gik lidt ind i sit telt og hyggede sig rimeligt. I ringen var vi en af de sidste i klassen, og dommeren gav sig god tid til hver enkelt hund, så da Liga skulle på bordet var hun altså blevet noget træt, men hun klarede tandtjek og gennemgang rigtig flot og fremviste super bevægelser. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Novah Besvaret Juli 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2012 Hun er altså noget af det smukkeste :hjerte: har overhovedet ikke forstand på udstillinger - Hvordan klarede hun sig? Er der en form for præmiering i den aldersgruppe eller? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Juli 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2012 Hun er altså noget af det smukkeste :hjerte: har overhovedet ikke forstand på udstillinger - Hvordan klarede hun sig? Er der en form for præmiering i den aldersgruppe eller? Tak Ja, i baby og hvalpeklasse er der præmieringsgrader der hedder Særdeles Lovende, Lovende og Mindre Lovende. Der var en 6-7 babyer i både han og tæveklassen, og kun 2 hanner og 2 tæver fik SL, dommeren var forholdsvis hård i sine bedømmelser, men rimelig nok. Liga fik Lovende, kritikpunkterne var at ønskede mere rundede ørerspidser samt en mere karpet overlinje. Han var meget positiv omkring hendes bevægelser og ansætningen af ørerne. Personligt er jeg tilfreds med Liga's eksteriør, men jeg har så absolut osse meget at lære om den race. At hun på nuværende tidspunkt ikke karper noget videre er jeg faktisk glad for, for jeg bryder mig ikke om når de bliver for opknebne og karpede. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Novah Besvaret Juli 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2012 Jamen det er da også en fin "dom" hun har fået så Personligt synes jeg at hun ser perfekt ud, men jeg kender heller ikke racen super indgående endnu Men hva' så længe ejer er tilfreds, er det så ikke det vigtigste? Medmindre hun skal bruges i avlen selvfølgelig, så er der jo nogle standarder der skal overholdes Tak for din uddybning :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Shrek Besvaret September 2, 2012 Rapporter Share Besvaret September 2, 2012 Ih hun er i hvert fald også flooot. Med skønne øjne! :hjerte: Hun ser rimelig sej ud i ringen og på bordet! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts