Hop til indhold

bur fra Harald Nyborg.

Gæst Puddi
 Share

Recommended Posts

Gæst Puddi

Er der nogen der ved om det er godt, og hvilken str hund det ca passer til?

Jeg kan heller ikke lige se hvordan bunden sidder fast på buret? Og kan det mon klappes sammen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst bøvle

Uden at have set det, er det så stærkt nok, hvis man skulle være så uheldig at kører galt? Men kan også forstå, at de fleste bruger det hjemme el. Til udstilling, og der er det nok et fint bur til det... Men har som sagt ikke set det, så jeg spørger bare dem der har det i forvejen:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du skal blot vide at det ikke er crashsikkert, så ved sammenstød maser det sammen. Jeg har et stofbur fra Østrand i bilen. Det er heller ikke crash-sikkert, men det kan man i det mindste klippe op.

Har haft det bur selv, vejer et ondt år. En veninde havde det til sin schæfer, der var understimuleret og ikke kunne være alene hjemme. Hun brød ud af det på sekunder.. Og man kunne ikke se, hvordan hun havde gjort det:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst bøvle

Vi kan ikke forestille os at køre med andet end crachsikkert bur efter min mand har set en mast hund i en ulykke (falckmand) så efter det, er vi lidt nørdet med det... :blink: Håber jo ikke det fornærmer nogle ved at tænke sådan, så sparer vi bare på nogle andre ting.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kan ikke forestille os at køre med andet end crachsikkert bur efter min mand har set en mast hund i en ulykke (falckmand) så efter det, er vi lidt nørdet med det... :blink: Håber jo ikke det fornærmer nogle ved at tænke sådan, så sparer vi bare på nogle andre ting.

Sikkerhed frem for alt, sådan har vi det også. Det er for sent bagefter at ægre sig over, at man ikke købte et ordentligt bur. Man ville aldrig tilgive sig selv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har det ikke i bilen. Jeg bruger det som "helle" inde i huset (når man skal skærmes for store, legesyge hunde ;)). Emil brød også ud af det da han var mindre, hvorimod Cody synes der er deeeejligt at sove derinde

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stella

Det skramler, rasler og larmer, vejer rigtig meget og bøjer så let som ingenting ved evt sammenstød. Solgte mit igen.

Har set stofbur til Teitur, men vi bruger det næsten aldrig når vi kører med nogen, det er et stort skrummel, i stedet har han sikkerhedssele til bilen, og så sidder han på bagsædet spændt fast, det er jeg mere tryg ved.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok. Så må jeg se efter sådan et. Jeg har kun mulighed for at ha hende i bagage rummet. Da mine børn sidder på sæderne.

Så når bare det er godkendt til fly, så er det godt nok til bilen?

Vil prøve at se efter et brugt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej

jeg kender ikke nogen der er kommet ud af buret fra HN, men derimod stofbure er lette for en ivrig hund at rive en flænge i.

men ja.. det rasler og larmer.. men hjælper at tage bunden ud.

det har gode store låger.

men hvis det skal bruges til bilen, kræver det en stor bil..

og så er det som nævnt ikke det sikreste.

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg kender ikke nogen der er kommet ud af buret fra HN, men derimod stofbure er lette for en ivrig hund at rive en flænge i.

En stor schæfertæve fik mast sig ud mellem bund af låge og selve buret på ingen tid. Du kunne ikke se det ved første øjekast. Vi måtte helt hen og undersøge det "hands on" for at se det. Hun kunne være kommet grueligt til skade:( Min veninde var væk i max 10 minutter (lige nede i kælderrummet) og blev mødt af en voldsomt glad schæfer, da hun åbnede døren

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine hunde kan sagtens komme ud af buret fra HN.... Det har kostet en tur til dyrlægen for en abortsprøjte....

Link til indlæg
Del på andre sites