Gæst Puddi Skrevet Juni 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2012 Er der nogen der ved om det er godt, og hvilken str hund det ca passer til? Jeg kan heller ikke lige se hvordan bunden sidder fast på buret? Og kan det mon klappes sammen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Anaid Besvaret Juni 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2012 Jeg har et stort metalbur fra Harald Nyborg. Det passer til min samojed. Bunden ligger løst inde i buret og ja, du kan godt klappe buret sammen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kleo Besvaret Juni 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2012 har det også, fin størrelse til mine hunde, billigt og udmærket bur:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Puddi Besvaret Juni 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2012 Hvad har i lagt i bunden? Og har i sådan noget man kan putte over så hun bliver skærmet lidt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Anaid Besvaret Juni 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2012 Jeg har faktisk taget bunden ud og lagt et tykt tæppe i stedet. Bundn kan man så evt lægge ovenpå buret Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Annette Besvaret Juni 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2012 Jeg har også tænkt at købe et sådant bur. Jeg vil dog kun bruge det mens vores dreng er hvalp. Han er en Golden Retriever. Det er så ikke meningen at han skal tilbring meget tid i det. Men mere som en hyggehule. Læg en plaid over. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kleo Besvaret Juni 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2012 mine har tæpper i bunden og de står så de bliver fyldt med ragelse ovenpå, de bliver brugt som "huler" og ikke til at lukke jeg går ikke ind for burhunde:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Puddi Besvaret Juni 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2012 Jeg skal bruge det i bilen, så skal lige ha målt om det kan være der:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Juni 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2012 Husk ikke at købe et der er for lavt. Hunden skal også kunne sidde oprejst i det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Juni 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2012 vi har det også. er super glad for det skal bruges til stævner. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 Uden at have set det, er det så stærkt nok, hvis man skulle være så uheldig at kører galt? Men kan også forstå, at de fleste bruger det hjemme el. Til udstilling, og der er det nok et fint bur til det... Men har som sagt ikke set det, så jeg spørger bare dem der har det i forvejen:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 Du skal blot vide at det ikke er crashsikkert, så ved sammenstød maser det sammen. Jeg har et stofbur fra Østrand i bilen. Det er heller ikke crash-sikkert, men det kan man i det mindste klippe op. Har haft det bur selv, vejer et ondt år. En veninde havde det til sin schæfer, der var understimuleret og ikke kunne være alene hjemme. Hun brød ud af det på sekunder.. Og man kunne ikke se, hvordan hun havde gjort det:shock: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 Vi kan ikke forestille os at køre med andet end crachsikkert bur efter min mand har set en mast hund i en ulykke (falckmand) så efter det, er vi lidt nørdet med det... :blink: Håber jo ikke det fornærmer nogle ved at tænke sådan, så sparer vi bare på nogle andre ting. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Valhrona Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 Vi kan ikke forestille os at køre med andet end crachsikkert bur efter min mand har set en mast hund i en ulykke (falckmand) så efter det, er vi lidt nørdet med det... :blink: Håber jo ikke det fornærmer nogle ved at tænke sådan, så sparer vi bare på nogle andre ting. Sikkerhed frem for alt, sådan har vi det også. Det er for sent bagefter at ægre sig over, at man ikke købte et ordentligt bur. Man ville aldrig tilgive sig selv. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Anaid Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 Jeg har det ikke i bilen. Jeg bruger det som "helle" inde i huset (når man skal skærmes for store, legesyge hunde ). Emil brød også ud af det da han var mindre, hvorimod Cody synes der er deeeejligt at sove derinde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 Får jeg egen bil på et tidspunkt, så skal jeg have et variocage bur til bilen, men så længe jeg låner min fars bil, så er det et stofbur. Det har hun så også et af, herhjemme, dog i størrelsen større, men der er fint plads til hende i det i bilen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Puddi Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 Ja så er der jo ikke noget ved det, hvis de kan komme ud. Hvilke bure er crash testede? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Puddi Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 Jeanette, hvilken str fra østrand har du til Luna? Vil gerne ha et med på camping her i sommerferien:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stella Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 Det skramler, rasler og larmer, vejer rigtig meget og bøjer så let som ingenting ved evt sammenstød. Solgte mit igen. Har set stofbur til Teitur, men vi bruger det næsten aldrig når vi kører med nogen, det er et stort skrummel, i stedet har han sikkerhedssele til bilen, og så sidder han på bagsædet spændt fast, det er jeg mere tryg ved. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 Ja så er der jo ikke noget ved det, hvis de kan komme ud. Hvilke bure er crash testede? Flykasser er crashtestede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Puddi Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 Ok. Så må jeg se efter sådan et. Jeg har kun mulighed for at ha hende i bagage rummet. Da mine børn sidder på sæderne. Så når bare det er godkendt til fly, så er det godt nok til bilen? Vil prøve at se efter et brugt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 jeg kender ikke nogen der er kommet ud af buret fra HN, men derimod stofbure er lette for en ivrig hund at rive en flænge i. men ja.. det rasler og larmer.. men hjælper at tage bunden ud. det har gode store låger. men hvis det skal bruges til bilen, kræver det en stor bil.. og så er det som nævnt ikke det sikreste. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 Jeanette, hvilken str fra østrand har du til Luna? Vil gerne ha et med på camping her i sommerferien:-) Jeg har dette her i bilen: Stofbur - stlrrsstel med ende og sidebning str. XXL Og størrelsen større herhjemme (som hule - jeg har et tæppe udover) Stofbur - stlrrsstel med ende og sidebning str. XXXL Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 jeg kender ikke nogen der er kommet ud af buret fra HN, men derimod stofbure er lette for en ivrig hund at rive en flænge i. men ja.. det rasler og larmer.. men hjælper at tage bunden ud. det har gode store låger. men hvis det skal bruges til bilen, kræver det en stor bil.. og så er det som nævnt ikke det sikreste. En stor schæfertæve fik mast sig ud mellem bund af låge og selve buret på ingen tid. Du kunne ikke se det ved første øjekast. Vi måtte helt hen og undersøge det "hands on" for at se det. Hun kunne være kommet grueligt til skade:( Min veninde var væk i max 10 minutter (lige nede i kælderrummet) og blev mødt af en voldsomt glad schæfer, da hun åbnede døren Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 jeg kender ikke nogen der er kommet ud af buret fra HN, men derimod stofbure er lette for en ivrig hund at rive en flænge i. men ja.. det rasler og larmer.. men hjælper at tage bunden ud. det har gode store låger. men hvis det skal bruges til bilen, kræver det en stor bil.. og så er det som nævnt ikke det sikreste. Mine hunde kan sagtens komme ud af buret fra HN.... Det har kostet en tur til dyrlægen for en abortsprøjte.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts