Hop til indhold

Hurtig hjælp!!


Louisen
 Share

Recommended Posts

Jeg kendte en yngre kvinde her fra vejen, der fik en akut til dr dyr, fordi hendes 9 mdr´s tæve blødte. Jeg havde ellers fortalt , at hun bare kunne komme, hvis der var noget med denne 1 ste hund, hun ikke forstod.

Nå , men hun fik lige en konsultation med lidt undervisning i blomster og bier, som hun fortalte mig om.

Gud, hvor har den dyrlæge da grint.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kendte en yngre kvinde her fra vejen, der fik en akut til dr dyr, fordi hendes 9 mdr´s tæve blødte. Jeg havde ellers fortalt , at hun bare kunne komme, hvis der var noget med denne 1 ste hund, hun ikke forstod.

Nå , men hun fik lige en konsultation med lidt undervisning i blomster og bier, som hun fortalte mig om.

Gud, hvor har den dyrlæge da grint.

 

:sjov: som kvinde burde hun måske have regnet den der ud :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogle gange kommer Taikis diller bare frem mens vi går. Så sætter han sig ned og nægter at gå, indtil den er smuttet ind igen. Haha.

 

Det er lidt problemet med hans forhudsbetændelse tror jeg, han sætter sig nogle gange ned i græs eller støvet grus, hvor der så kommer lidt skidt med ind, når den trækker sig ind igen.

Heldigvis tager tomat det værste af det, guderne må vide hvorfor.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det med tomat er forresten en sjov historie i sig selv: En veninde har også hund som er et par måneder yngre end min, også en han. Jeg gav hende rådet om tomat og hun spurgte et par dage efter: "Hvordan stopper du den i at slikke tomaten af, inden det når at have en effekt?" ... Jeg undrede mig, indtil det gik op for mig hvad hun mente og SKYNDTE mig at fortælle hende, at tomaten altså skulle spises, IKKE påsmøres dilleren!

Hun kunne heller ikke forstå at den var blevet lidt irriteret over behandlingen, men det tror da pokker så syreholdigt tomater er. Da jeg arbejdede som sandwichpige for DSB skulle vi bruge handsker når vi skar tomater, fordi vi ellers fik eksem!! Stakkels hund.

 

Han er heldigvis ok igen uden gener fra hendes tomat-eventyr og nu tjekker hun lige TO gange om tingene skal udvortes eller indvortes. Hun var sgu også lige ved at give hunden Bayvantic i maden inden jeg fik råbt "Gud bevar mig vel!" i telefonen. :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...