Hop til indhold

Hurtig hjælp!!


Louisen
 Share

Recommended Posts

Imellem min hund (8 mdr)s penis og pung har han to hårde kugler, en på hver side af penis, men ikke oppe ved åbningen, men ret præcist imellem pungen og penis. De er hårde og sidder under huden, som om han er opsvulmet eller andet.

 

Jeg har ikke lagt mærke til det før og han har haft noget med maven, som dog er ved at gå i sig selv igen og som mange hunde her i området har haft.

 

Hvad er det, er det normalt og skal jeg tage til dyrlægen?? Hvis ikke hans pung sad længere tilbage ville jeg næsten mistænke det for at være testiklerne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Du er selv inde på noget af det rigtige :blink:, det er svulmelegemerne.

 

 

Men kan de virkelig udvikle sig så hurtigt? Da jeg mærkede ham sidste uge, føltes det som en meget lille bule og slet ikke som nu. Men det passer med samme sted, så du har sikkert ret.

 

Hvis det bare er svulmelegemerne som er vokset lidt, er det gået stærkt - og nej, han er ikke, ehm, erotisk påvirket, jeg tjekker ham altid når han slapper af og er lige ved at sove, fordi jeg så ved at han er afslappet og der ikke er påvirkning fra tur med damelugt eller andet.

 

Men han har jo også alderen til at vokse i de regioner, jeg kan jo konstatere at der sker noget med den fysiske udvikling dernede, hvorfor jeg også tjekker ham ofte for at følge udviklingen, da hans ene sten i pungen er lidt lille og gerne måtte vokse lidt mere, samt han har haft forhudsbetændelse som jeg også vil være på forkant med... Og så er det eneste sted hvor tægerne nemt kan sætte sig, da han ellers stadig har ret meget underuld, så det skal man også lige være obs på.

 

 

Blev bare chokeret, fordi det er sket fra uge til uge... Shit altså.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ret sikker på at den unge herre bare er lettere opstemt :slem:

 

Nej, jeg sørger nemlig for at tjekke ham når han er afslappet og ikke opstemt, da mine undersøgelser ellers ville variere helt vildt. :rolleyes:

 

Nu sover han roligt, det buler stadig ud, så jeg tror bare det er fordi de er vokset siden jeg tjekkede sidst og jeg derfor bider mærke i det.

 

Jeg er måske også ekstra sippet fordi jeg fjernede en død tæge fra ham i sidste uge i området (død pga. Bayvantic'en), så tror man jo straks alt muligt. Jeg er mega pylret.

 

 

Åh, sikke en lettelse og sikke en grineren tråd det endte med at blive. :-D Godt at det endte med smil og fnis og grin, og ikke mig i panik til dyrlægen! :roll::mrgreen:

 

Havde ellers været et kønt syn. "Dyrlæge, dyrlæge, min hund er syg! Det er kræft, MINDST!" ... "Louise, det er hans diller. Sådan SKAL den se ud".... :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åårh dette her sender søde minder til min første hund Buster, jeg nåede at ringe til dyrlægen og var sikker på at nu var han så godt som død pga. de 2 vildt hurtigt voksende cancer-kugler! :shock:

 

 

 

 

Nå ja, min dyrlæge fik sig den gang dagens gode grin og efter lidt tid, så fik jeg det også selv :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Møffes svulmer op, når man renser hans penis (forhudsbetændelse) :lol: Gør det faktisk lidt (meget) besværligt. Har faktisk aldrig bidt mærke i dem, når han var afslappet i den region, men nu mærkede jeg lige efter - kan godt mærke, at de er der, men ikke noget man kan se.

 

Men altså, Møffe kan sagtens være 'opstemt', når han ellers virker totalt afslappet ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Men kan de virkelig udvikle sig så hurtigt? Da jeg mærkede ham sidste uge, føltes det som en meget lille bule og slet ikke som nu. Men det passer med samme sted, så du har sikkert ret.

 

Hvis det bare er svulmelegemerne som er vokset lidt, er det gået stærkt - og nej, han er ikke, ehm, erotisk påvirket, jeg tjekker ham altid når han slapper af og er lige ved at sove, fordi jeg så ved at han er afslappet og der ikke er påvirkning fra tur med damelugt eller andet.

 

 

Blev bare chokeret, fordi det er sket fra uge til uge... Shit altså.

 

Svulmelegemerne er vokset på en uge??? :shock: Dét er satme hurtigt.

 

Den er heeeeeeelt gal.... Dét må du hellere gøre noget ved med det samme....

 

 

 

:sjov::sjov:

 

 

 

åååha..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stella

Altså jeg har faktisk aldrig lagt mærke til det på Teitur.

 

Men hvis det er en trøst så var jeg ved at panikke, første gang Teitur som hvalp/ung hund fik " lang" tissemand, altså hvor den " kørte " helt ud, og han kunne ikke selv umiddelbart trække den ind igen og han gik længe og kiggede på den og kunne slet ikke forstå det og pev også lidt. Jeg troede straks han havde smerter og at den var " faldet ud " og ikke kunne komme ind igen, men tisseleif kravlede tilbage i løbet af lidt tid.

 

Engang min tidligere venindes cockerspaniel, født samme dag som Teitur, legede med Teitur, skete det samme for ham, han stoppede omgående legen og kiggede og kiggede og kiggede på sin tissemand og gik rundt om sig selv og prøvede at bide lidt i den.

 

Arme små hanhunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

:hmm:Hmmmm... det er godtnok mange år siden jeg har været gift.......

 

Men mænd kan da osse godt være lidt "opsvulmede" når de vågner...

Sådan ER de bare, de drenge. Det er ganske naturligt...:mrgreen:

 

Men hvis man aldrig har set det før, så kan man da sagtens panikke:sjov:..

 

Ååårh, tror sq også jeg ville panikke lidt, hvis jeg pludselig så sådan en opsvulmet morgenmand... Synes dog jeg kan huske at jeg har set sådan én før, for længe, længe siden... :pift: :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså jeg har faktisk aldrig lagt mærke til det på Teitur.

 

Men hvis det er en trøst så var jeg ved at panikke, første gang Teitur som hvalp/ung hund fik " lang" tissemand, altså hvor den " kørte " helt ud, og han kunne ikke selv umiddelbart trække den ind igen og han gik længe og kiggede på den og kunne slet ikke forstå det og pev også lidt. Jeg troede straks han havde smerter og at den var " faldet ud " og ikke kunne komme ind igen, men tisseleif kravlede tilbage i løbet af lidt tid.

 

Engang min tidligere venindes cockerspaniel, født samme dag som Teitur, legede med Teitur, skete det samme for ham, han stoppede omgående legen og kiggede og kiggede og kiggede på sin tissemand og gik rundt om sig selv og prøvede at bide lidt i den.

 

Arme små hanhunde.

 

:sjov::sjov:

Kan lige se/høre det for mig:

"Dyrlæge, dyrlæge - min hunds tissemand er faldet ud - hvad gør jeg????" :skraek:

 

(Undskyld - men det skabte mavekramper af grin hos mig - måske fordi jeg sagtens kunne se mig selv i dén situation!!!)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DogByHeart

Hurtig hjælp?

 

= En gummihandske på højre hånd? :banan:

 

 

Ej undskyld, men det er tråde som denne, der gør det sjovt at være på et hundeforum.

En akut og solid griner. (som mand)

 

Nej bare rolig, det er helt normalt.

Og du kommer til at se det igen.... :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men jeg troede, at det var når dilleren stak ud, at de var opstemte? Det har han et par gange om dagen. Derfor fattede jeg ikke lige hvad det handlede om, da han lå med dilleren inde og var afslappet, uden hans fjogede grin og tunge åndedrag, når der kører "Sexual Healing" inde i hans hoved (ligner det).

 

Så lærte man noget nyt!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Men jeg troede, at det var når dilleren stak ud, at de var opstemte? Det har han et par gange om dagen. Derfor fattede jeg ikke lige hvad det handlede om, da han lå med dilleren inde og var afslappet, uden hans fjogede grin og tunge åndedrag, når der kører "Sexual Healing" inde i hans hoved (ligner det).

 

Så lærte man noget nyt!!

 

Mænd kan vel osse godt føle sig sexede eller tænke på sex uden at have stådreng? Ellers ville den jo stå på dem hele tiden:mrgreen:.

Jeg kan forestille mig, at hundedrengen ligger og føler sig sexet. Dilleren kommer først ud, når lidt fornemmelser går over og bliver et mere påtrængende behov..

 

Hvis hanhunden skammede sig over "udfalden diller", så ville han tænke på kolde afvaskninger eller svære matematiske ligninger..........

Men hanhunden skammer sig ikke. For det er helt naturligt:lol:. Og sikkert en rar "kløe"..

 

Hvis EJEREN skammer sig, så kan man give sin hanhund andet at tænke på (mad, træning, svømning). Så kommer dilleren hurtigt ind, hvor den hører hjemme når der ikke er brug for den. :slem:

"Kuglerne" kan man nok ikke træne væk. De er der bare... Eller osse er de der ikke.. :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Når pistolen er ude, er det ikke altid opstemthed (fx kan Zamzam hive utroligt meget pistol frem, når han rengør sig eller når han skider og den bare sådan ryger ud), men 'svulsterne' er pga opstemthed.

 

Jeg har været til dyrlægen med min første hanrotte, han fik jævnligt en hævelse midt på maven og efterfølgende væskede det...jeg havde seriøst nærstuderet området og væsken og forklarede dyrlægen i detaljer, pyha :oops: så du er slet ikke alene.

Link til indlæg
Del på andre sites

Når pistolen er ude, er det ikke altid opstemthed (fx kan Zamzam hive utroligt meget pistol frem, når han rengør sig eller når han skider og den bare sådan ryger ud), men 'svulsterne' er pga opstemthed.

 

Jeg har været til dyrlægen med min første hanrotte, han fik jævnligt en hævelse midt på maven og efterfølgende væskede det...jeg havde seriøst nærstuderet området og væsken og forklarede dyrlægen i detaljer, pyha :oops: så du er slet ikke alene.

 

.....Og du tror slet ikke, at det kan virke "opstemmende" med en grundig rengøring? Ligesom stimulering af "bagdøren" kan virke opstemmende? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...