Hop til indhold

Vores dejlige Amr. Collier


Gæst A-team of loving
 Share

Recommended Posts

Jeg har jo desværre været nød til at bruge ignorlisten, ellers så går dette desværre helt op i hat og briller :???:

 

Og så tror jeg da at jeg må bede om at der fremover således kun kommenteres på mine hunde, da min mening jo oprindeligt var at vise dem !!! :hjerte:

 

Ikke råbe så højt. Vi er nogle, der lige er væltet ud af sengen....

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 469
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Miss_menelli
Okay, men kan du bevise at der er forkerte hunde i NKC ? Du må meget gerne linke når du finder noget.... :-D

 

Og mig bekendt, så er der jo netop ind i mellem problemer i klubber eller ?

 

Jeg læste f.eks lige dette omkring en Schæfer fra udland Nyheder fra AR - schaeferhund.dk

 

Jeg må jo så undre mig over at når de sætter så kraftige sanktioner i udlandet, hvorfor acceptere man så her i Danmark ?

 

Tja.. Jeg undrer mig.... :hmm:

 

Og så skal vi andre samtidligt være skydeskive og udstilles for at være nogen forkerte mennesker :stupid: tsk, tsk :lun:

 

Jamen, det kan man jo ikke bevise, når der ikke behøver være en tavle på forældrene, der beviser hvilke racer der er i dem.

En enkelt hund kan jo snildt ligne en racehund og have 2-3 forskellige racer i anerne og dermed gener den kan give videre, så hvalpene langt fra ligner racestandarten - Som ellers er rimelig løs formuleret.

 

 

Og ja, vi kan da hurtigt blive enige om, at der generelt h´kan være problemer i klubberne og at nogle er væsentlig mere seriøse end andre.

Men hvorfor vælge den mindst seriøse af dem alle, alene fordi de godkender en farve man selv synes er smuk?

 

Det giver jo simpelthen ingen mening....

 

Og så har jeg endnu ikke læst et indlæg der udstiller dig som et forkert menneske - Der bliver stillet spørgsmålstegn ved din avl, ja! Men ingen har da sagt noget om din person - Vi kender dig jo ikke, vel?!

 

 

Nå... Er enig i, at det her ikke føre nogen vegne og hopper ud af tråden igen - Pøj, pøj fremover :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har jo desværre været nød til at bruge ignorlisten, ellers så går dette desværre helt op i hat og briller :???:

 

Og så tror jeg da at jeg må bede om at der fremover således kun kommenteres på mine hunde, da min mening jo oprindeligt var at vise dem !!! :hjerte:

 

Ahh så når du ikke kan argumentere for digselv mere, så trækker du det kort? Det kunne du jo have gjort for allerede 40 sider siden.. Men nuvist...

 

Jeg vil ikke længere kommentere på dine hunde, uanset hvor smukke de er bliver billedet grimt, når man tænker over hvordan de muligvis er avlet, og alt hemmelighedskræmmeriet bag det... Puha, sådan helt hundehandler agtigt :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst A-team of loving
Ahh så når du ikke kan argumentere for digselv mere, så trækker du det kort? Det kunne du jo have gjort for allerede 40 sider siden.. Men nuvist...

 

Jeg vil ikke længere kommentere på dine hunde, uanset hvor smukke de er bliver billedet grimt, når man tænker over hvordan de muligvis er avlet, og alt hemmelighedskræmmeriet bag det... Puha, sådan helt hundehandler agtigt :megaked:

 

 

 

Nå ja, det seriøse "kort" du lægger i at få alle andre mennesker til at være hundehandlere, når man ikke gør som FCI og FCI tilhængere :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå ja, det seriøse "kort" du lægger i at få alle andre mennesker til at være hundehandlere, når man ikke gør som FCI og FCI tilhængere :hmm:

 

Sikke noget vås. Der er en masse blandingshunde herinde, der så i sagens natur ikke følger FCI-standart, men stadig væk er lige velkomne og velseete. Det er ikke FCI-standart det her handler om. Det handler om at lave hvalpe med et forsvarligt liv foran sig rent sundhedsmæssigt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå ja, det seriøse "kort" du lægger i at få alle andre mennesker til at være hundehandlere, når man ikke gør som FCI og FCI tilhængere :hmm:

 

Det har absolut intet med det at gøre... Se på begge mine hunde, de er begge race hunde men ikke stambogsførte... Hvis jeg gik op i FCI standarder havde jeg nok valgt at gøre mere for at støtte FCI, tror du ikke?

 

Jeg er dybt imod folk der ikke er åbne omkring det de laver, det har intet at gøre med at du skal opdrætte under FCI, jeg synes det er super fedt at folk arbejder for at få en farve eller ny race godkendt, jeg synes det er helt fantastisk at folk gider, og forsøge at lære mere omkring det... Men de der ego opdrættere som ikke føler de har brug for andre til at få en race eller farve anerkendt... Jeg har bare set det lidt for mange gange.

 

(Jeg har selv været med til at få en farve godkendt i en marsvineklub, det tog mig rigtig lang tid, fordi vi kun var tre opdrættere, de to kørte solo show, da jeg ikke ville det valgte jeg at gå til Sverige for at finde den hjælp jeg havde brug for, da farven var godkendt i Sverige, så jeg VED hvor svært det er at skulle få noget godkendt, som mange folk anser for at være et biprodukt)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej, nu får jeg sgu helt ondt af a-team... :genert: Jeg er ikke enig i hendes måde at avle på, men det kan altså heller ikke være særlig sjovt at blive "overfaldet" på den her måde.. Jeg forstår godt folks behov for at kommentere på hendes måde at avle på og etikken omkring det, men synes godt nok den her debat er blevet lidt for personlig for mit vedkommende :???:

 

Så jeg vil bare nøjes med at sige velkommen til dig, a-team. Håber at du vil deltage i debatterne herinde på lige fod med os andre og forhåbentligt lære noget nyt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Hjaldet the One and Only
Ej, nu får jeg sgu helt ondt af a-team... :genert: Jeg er ikke enig i hendes måde at avle på, men det kan altså heller ikke være særlig sjovt at blive "overfaldet" på den her måde.. Jeg forstår godt folks behov for at kommentere på hendes måde at avle på og etikken omkring det, men synes godt nok den her debat er blevet lidt for personlig for mit vedkommende :???:

 

Så jeg vil bare nøjes med at sige velkommen til dig, a-team. Håber at du vil deltage i debatterne herinde på lige fod med os andre og forhåbentligt lære noget nyt :-D

 

 

Hertil vil jeg så lige svare... At er man selv den konstant angribende part, der vælger at smide alverdens påstande om andre personer/opdrættere osv.. Så må man vidst sige at det er til at forstå at folk tager til genmæle...!!!

Det kan man slet ikke undgå....

 

Sørgeligt at man er nødt til at forsøge at svine andre til, i sit forsøg på at få solgt sit opdræt, fremfor at sørge for at holde sin sti ren, uden at skovle lortet over på andres sti for at hævde sig selv!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hertil vil jeg så lige svare... At er man selv den konstant angribende part, der vælger at smide alverdens påstande om andre personer/opdrættere osv.. Så må man vidst sige at det er til at forstå at folk tager til genmæle...!!!

Det kan man slet ikke undgå....

 

Sørgeligt at man er nødt til at forsøge at svine andre til, i sit forsøg på at få solgt sit opdræt, fremfor at sørge for at holde sin sti ren, uden at skovle lortet over på andres sti for at hævde sig selv!!!

Husk lige kammertonen - og så i øvrigt....velkommen til Hunde-Forum. :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hertil vil jeg så lige svare... At er man selv den konstant angribende part, der vælger at smide alverdens påstande om andre personer/opdrættere osv.. Så må man vidst sige at det er til at forstå at folk tager til genmæle...!!!

Det kan man slet ikke undgå....

 

Sørgeligt at man er nødt til at forsøge at svine andre til, i sit forsøg på at få solgt sit opdræt, fremfor at sørge for at holde sin sti ren, uden at skovle lortet over på andres sti for at hævde sig selv!!!

Det har jeg ikke set nogle eksempler på.. Hvis det er ting der er foregået på et andet forum, så har jeg ikke rigtig tænkt mig at kommentere.. Aner jo ikke hvad der er sket..
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Hjaldet the One and Only

Stalking.

 

Tak, jamen så giver det jo straks mening!! ;-)

 

 

TEAM OF....

Er ikke bekendt med denne, men er bekendt med at man faktisk kan retsforfølges ved at fremlægge ting til offentligt skue, om andre opdrættere/personer, som ikke er sandt!!

 

Og vedr. sagen der linkes til fra AR i schæfer regi, så er jeg jo fuldt ud klar over at dette er endnu et forsøg på at ramme mig, eller sætte mig i dårligt lys, IGEN IGEN...

Da jeg jo pt har en Schæfer inde til vidreformidling efter netop denne hanhund... Men kæreste Team... du skyder med spredehagl, forsøger at ramme de helt forkerte steder, hunden ER videreformidlet, og ny ejer kender til sagen, så der er ikke lagt skjul på noget der!!

Du bliver ved med at forsøge at skyde gråspurve med kanoner af havbitz størrelse... DU RAMMER IKKE!!!!

 

Prøv for en gangs skyld, at opføre dig ordentligt, fremfor dette konstante svineri overfor andre... DET ville rent faktisk klæde dig!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Hjaldet the One and Only
Det har jeg ikke set nogle eksempler på.. Hvis det er ting der er foregået på et andet forum, så har jeg ikke rigtig tænkt mig at kommentere.. Aner jo ikke hvad der er sket..

 

Der er desværre flere af netop disse i denne tråd, men man skal nok vide det, for at lægge mærke til dem...

Hvad der er foregået andre steder, har intet med denne tråd at gøre.. Og derfor burde man måske forsøge at stoppe op, og starte på en frisk, fremfor at forsætte sin fremfærd!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke da en "hyggelig" tråd der kører her :(

 

Trådstarter velkommen til :-)

 

Jeg er nysgerrig efter at få at vide hvad du bruger dine hunde til. Du fortæller de er fantastiske familiehunde, men har de nogle arbejdsmæssige fortrin f.eks. lydighed, agility eller noget tredje? Hvad er de bedst egnede til, skiller de sig også på dette punkt ud fra den "almindelige" collie?

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er desværre flere af netop disse i denne tråd, men man skal nok vide det, for at lægge mærke til dem...

Hvad der er foregået andre steder, har intet med denne tråd at gøre.. Og derfor burde man måske forsøge at stoppe op, og starte på en frisk, fremfor at forsætte sin fremfærd!!

Okay, det kan jeg stadig ikke se. Jeg kan ikke komme i tanke om nogle indlæg, hvor a-team kommer med påstande eller anklager om andre mennesker eller opdrættere. Men ja, det kan da godt ske, at jeg læser det anderledes end dig :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...