Hop til indhold

Hvalpe spam "Baxter"


Gæst chilli
 Share

Recommended Posts

Gæst chilli

Så er Baxter flyttet i ind (for 1 1/2 uge siden).

 

Fulde navn TiptopAussie Baxter, han er nu næsten 10 uger Han er hvis nogen ikke kan se det en Australian Shepherd :) , blå merle med et blåt og et brunt/blåt øje ihvertfald lige nu og han er bare så perfekt.

Det føles somom han har været i familien altid, han er bare faldet så godt til og alle forguder ham. Ham er dejligt lære nem kan allerede sit, dæk, dutte finger (røre ved min pejefinger med snuden) gi pote, rejse sig på komando og lyder NÆSTEN sit navn (indkald), er faldet rigtig godt til blandt byens hunde og har allerede fået 2 rigtig gode legekammerater og lært rigtig meget om hvordan man begår sig i vores familie. Han har efterhånden slået alle pivedyrene på matriklen ihjel (det foregår med piv, brøl, knurren, bjæf og farlige spring på dem). Han er bare PERFEKT.

 

DSC_1228.jpg

 

DSC_1226.jpg

 

DSC_1220.jpg

 

sagde jeg han er PERFEKT

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Nej, hvor er han bare smuk :lun:

 

Der er simpelthen intet der stikker aussie hvalpe - Og det kommer fra en som selv har en 14 ugers hvalp i huset :lol:

 

Men aussierne er bare så buttede, floffy, og absolut bedårende uanset farve når de er hvalp :hjerte:

Det er de nu også når de bliver store.... Men som hvalpe, altså.... :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst chilli

Ja, han er så lækker og hans sind passer perfekt til vores familie. Selvom det er vildt dejligt med en hvalp i huset, må jeg indrømme at jeg glæder mig helt vildt, til at se den hund han bliver til og hvad vi sammen kan udrette.

 

:hjerte: :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ååhhhh! Hvor er han bare alt for nuttet.:lun: Vil os' ha'!;-)

Stort tillykke med ham.:banan:

Hvad er det I har planer om at udrette sammen? ;-)

 

Edit: Og Sjovt han hedder Baxter. Kender en der i vinters fik en hvalp, der også hedder Baxter. Jeg havde aldrig før hørt det navn, og fandt det lidt løjerligt til en hund. Nu har jeg vænnet mig til det, og så dukker der sørme en Baxter mere op, oven i købet en aussie.:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst chilli
Ååhhhh! Hvor er han bare alt for nuttet.:lun: Vil os' ha'!;-)

Stort tillykke med ham.:banan:

Hvad er det I har planer om at udrette sammen? ;-)

 

takkkkkk......

 

i starten er det alm hvalpetræning og lydighed bare ha`det sjovt..... Når han så bliver mentalt gammel nok (Camilla siger omkring 6-8 mdr aldreren) skal han trænes på får, vi har lidt får, til fryseren, som han skal hjælpe med, det bliver spændende og se om JEG kan finde ud af det. Han kan det ved jeg, for han blev testet på får og ænder dagen før han forlod opdrætteren (Camilla) og det gik fint. Fårene er mest fordi vi har dem og det er god (mental) træning for ham.

 

MEN når han så bliver gammel nok så er det helt klart Agulity jeg brænder for. Har gået med den Breton vi havde før, men hun var gammel så det var mest for sjov. Det bliver spændende at se hvor langt vi kan komme, ambitioner er der nok af, måske vi kommer langt hvem ved :blink:

.....

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...