Hop til indhold

Grandeleg og bulldogkærlighed : )


Hopsa
 Share

Recommended Posts

Amen altså :lun:

 

Jeg siger det igen, igen, igen... Jeg elsker dine hunde, dine billeder og nu laver jeg tilføjelsen; Den lille bulldog pige :lun: Skøn skøn skøn!

 

Jeg sidder her i mega regnvejr og misunder at der ALTID er solskin hos dig! ALTID! (Lad være at ødelæg min bobbel og fortæl mig at det også regner hos dig engang imellem :lol: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Eeeeeeeelsker Hopsa-billedtråde....du rammer altid lige i øjet :banan:

 

Og dem af meget stor og meget lille...:lun: Ser ud som om de begge er meget i tvivl om hvad den anden er for en...

 

Tusind tak :-)

 

Det er så hyggeligt med den lille franske, hun ser et stort lys i mine grander som hun har mødt nogle gange nu, eller de tre af dem har hun mødt, den sidste er for stor og ung til at jeg synes det er en god ide endnu. Men hun kommer fra en opdrætter der laver grand danois så det er ikke så fjernt for hende kun at kunne se poterne på andre hunde ;-) Min tæve har så ikke set en fransk tidligere, men hun er en rigtig sød hund som har masser af overskud, og så skulle hun jo gerne selv være drægtig, så det virker nærmest som om hun lidt tænker at den der bare er kommet for tidligt :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Amen altså :lun:

 

Jeg siger det igen, igen, igen... Jeg elsker dine hunde, dine billeder og nu laver jeg tilføjelsen; Den lille bulldog pige :lun: Skøn skøn skøn!

 

Jeg sidder her i mega regnvejr og misunder at der ALTID er solskin hos dig! ALTID! (Lad være at ødelæg min bobbel og fortæl mig at det også regner hos dig engang imellem :lol: )

 

Jeg brister ikke din boble, for på Jernhøj skinner solen altid på et eller andet tidspunkt i løbet af dagen :5up:

 

Tak for dine altid søde kommentarer!

Link til indlæg
Del på andre sites

3-2.jpg

Man kan ligefrem SE, at hun tænker......JÆS.....minminmin!

 

Jeg ville ønske, at jeg kunne tage lige så gode billeder. Mine ser altid ud, som om himlen er ved at falde ned og havet er på vej ud i rummet, tabt for planeten for evigt. Ak ja. Men så kan jeg jo så meget andet. Jeg kan fx......øh.......bop-bop.......jeg kan....øh.....

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...