Hop til indhold

Så er det krøllede får flyttet ind


Gæst Stella
 Share

Recommended Posts

  • Svar 478
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Lidt billeder

 

Vi er flyttet og har boet her nogle uger, dog afbrudt af jul og nytår. Men her er simpelthen bare verdens bedste natur i baghaven om man så må sige.

 

Der har været minimal gøen og hylen og skrigen og stress efter jeg er flyttet, fra Tjaldurs side. Ingen der hamrer op og ned af trapperne 200 gange om dagen ude i opgangen. Ingen "motorvej", lyskryds, 300 mennesker osv uden for hoveddøren og bare meget mere ro og 3 minutters gang ned til kæmpe kæmpe græs og brakmarker man må gå på og stier og skovestier og grusstier om til en park.

 

 

Jeg er nervøs for på onsdag, Tjaldur skal i narkose og jeg skal selv trimme ham for første gang. Derudover skal han have undersøgt sit vestre forben, da der er mistanke om gigt. Frygter det ret meget. Der er bare et eller andet med det forben og det har der været siden jeg fik ham, nu er det bare blevet værre. Han kan dog stadig give den gas og hoppe op og alt det en livlig hund gør, men der er stadig bare " et eller andet " med det. Han har også haft maveproblemer med skiftevis diarre med slim og hård mave han ikke kan komme af med hvor han piver. Nu har jeg sat ham på i/d foder både våd og tørfoder og det har hjulpet rigtig meget. Det var det samme som Teitur fik en del af. Håber ikke det forsætter. Det startede for ca 2 uger siden.

 

 

Nå men i dag gik vi en fugtig og diset gåtur. Han trækker ikke i lang line og stort set ikke i flexlinen på stier hvor der ikke er nogen. Så det er en befrielse at gå med ham her. Ikke verdens mest intressante eller bedste billeder.

 

 

Januar.jpg

januar1.jpg

Januar2.jpg

januar3.jpg

januar4.jpg

januar5.jpg

januar6.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...