CrazyDogLady Skrevet Juli 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2012 jeg har købt en trimmer, og den skulle selvfølgelig afprøves på Ace 9 mm. blev det. Hoved og mave er taget med saks. Han synes det er SKØNT! Men køn bliver han aldrig. nuttet, for schaw!! men aldrig en smuksak!! Vi kalder det moden ala 1980'erne.... Men kæft han er en dejlig hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Juli 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2012 Synes nu altså han er en smuksak:lun:, uanset hvad du så siger:fornaermet: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Juli 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2012 Synes nu altså han er en smuksak:lun:, uanset hvad du så siger:fornaermet: Jamen dét er også bare iorden! Jeg synes bare ikke han er smuk, men utrolig nuttet og dejlig!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Juli 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2012 jeg synes altså også han er lækker! halfdan trænger også snart til en sommerklip, ønsker mig altså sådan en maskinfætter. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juli 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2012 Han er da virkelig kær med sommerhår! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Juli 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2012 hvor er han bare nuttet. Ham må du gerne sende herover Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Juli 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2012 jeg synes altså også han er lækker! halfdan trænger også snart til en sommerklip, ønsker mig altså sådan en maskinfætter. Han er en lækker dreng, sådan indeni ej jeg elsker ham virkelig højt og ikke som svoger sagde engang "han er lidt ligesom et adoptivbarn. Man kommer aldrig sådan rigtig til at elske ham" Han er da virkelig kær med sommerhår! Mega kær!! hans udtryk er så frækt hvor er han bare nuttet. Ham må du gerne sende herover NO! Vil ikke af med ham!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Juli 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2012 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Juli 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2012 Hov, må Katla komme med på camping i næste uge? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juli 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2012 Ha ha, nej, ikke så smuk, måske... men super kær. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Juli 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2012 Tak Sonja Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juli 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2012 Löwchen i kort klip nuuurhhH! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Juli 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2012 Ja, Dani, han er sgu sød og har høj nnuurrrrhhh faktor Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Juli 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2012 Hov, må Katla komme med på camping i næste uge? Selvfølgelig må hun det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts