Hop til indhold

Nattetisning - hvor længe.


Annette
 Share

Recommended Posts

:banan:Skønne dejlige Messi har nu boet hos os siden 10. juli. Og er stadig lige skøn. Nu er han kun oppe 1 gang om natten for at tisse. Han har haft 4-5 nætter i rap hvor han ikkke har været oppe for at tisse. Men nu er han oppe hver nat. Han gør det han skal gøre når vi siger tis og lægger sig pænt til at sove igen. Han bliver båret ud så han ikke når at tisse på gulvet eller får ideer om at det er legetid. Men han er ved at være småtung.

 

Der er bare ét problem ved at han skal op. Jeg kan IKKE falde i søvn igen. I nat var jeg oppe med ham 03.15 og har ikke sovet siden. Det er ikke hundens skyld/problem, det er mit. Kooooors hvor er man træt når man så skal igennem en lang arbejdsdag helt til 16.30.

 

Ikke for at klynke og ville ynkes (i har nok alle prøvet det) men lige et lille bitte spørgsmål........

 

Hvornår kan vi forvente at han sover stabilt igennem hele natten, altså omkring 7-8 timer?

Messi er en Golden Retriever der blev 10 uger i tirsdags.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vores Bella var vidst 3-4 måneder da vi holdte. Vi kunne nok godt være holdt før; vi standsede da Bella ikke gad ud længere.

 

Jeg tror vi brugte samme metode. Jeg satte vækkeuret hver nat så hunden ikke skulle vække mig, og da hun så begyndte at være gnaven over at blive vækket, lod vi hende sove igennem. Tilgengæld havde vi INGEN uheld overhovedet siden hun var 10 uger.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes de fleste er natterenlige omkringi 14 ugers alderen. Men lige nu kan du ikke regne med noget ,for varmen gør jo vandintaget stort.

 

Ja, der bliver unægtelig indtaget væske i rigelige mængder. Vi har ikke haft brugt vækkeursmetoden, han siger selv til. Og det fungerer godt. Han har haft et enkelt uheld i buret. Flot syntes jeg selv.

 

I nat har han ikke sovet i buret. Han har lagt på gulvet da vi var lidt bekymrede for om det blev for varmt i bur.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har I prøvet at begrænse mad/vand indtag om aftenen?

 

Jeg fodrer sidste gang omkring 17, og begrænser vandindtag fra omkring 19-20 - dog ikke på varme dage.

 

Min hvalp er 11 uger gammel og har vækket mig 1 nat, grundet dårlig mave. Ellers sover han igennem, og det var samme billede med min sidste hundehvalp.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...