Gæst Buddha Skrevet Juli 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2012 Voodoo er frygteligt utrænet i klikkertræning, men tænk engang - på mindre end 10 min (eller på en halv grillet bøf og et par suppekødboller) nåede vi fra se på dims, dutte på dims til tage fat i dims! På sigt håber jeg på øvelsen kan blive til hent selv din kong, så fylder jeg den Og så er han jo bare så sød. Et par dut på dimsen og så et kys til mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tullesen Besvaret Juli 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2012 Ej, hvor er den sød:) Jeg overvejer selv at få en samojed. De er bare så søde! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2012 Døøøgtig Voodoo:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juli 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2012 Ej, hvor er den sød:) Jeg overvejer selv at få en samojed. De er bare så søde! Hehe. De bliver også nødt til at se søde ud, så irriterende som de ellers kan være Døøøgtig Voodoo:lun: Jaaaaaa :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Juli 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2012 Hvor er han sød Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Juli 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2012 Hvor eeer han altså bare dygtig og nuttet ...Izzie har også lært at dutte...så hun dutter på aaaalt Hvis jeg sidder med en pose med lakridser fx så dutter hun lystigt på den Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dina Besvaret Juli 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2012 Han har det mest bedårende ansigt! Og sikke forsigtigt han tager. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret Juli 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2012 Hvor er han bare sød og forsigtig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juli 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2012 Hvor eeer han altså bare dygtig og nuttet ...Izzie har også lært at dutte...så hun dutter på aaaalt Hvis jeg sidder med en pose med lakridser fx så dutter hun lystigt på den Kan Motor også og der bliver duttet igennem På alt han gerne vil have eller se. Han har det mest bedårende ansigt! Og sikke forsigtigt han tager. :kys: Er bare imponeret over hvor hurtigt han fangede ideen, han er vist ikke blevet klikket noget synderligt siden han var lille. Betingede den i sidste uge, skulle have filmet ham, han syntes det var SÅDAN en spændende lyd. Klik, tog godbid, skyyyynde sig at kigge på dimsen igen for at se om den sagde noget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juli 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2012 Voodoo:hjerte::hjerte::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mou Besvaret Juli 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2012 Hvor er han sød :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louisen Besvaret Juli 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2012 Jeg kan kun advare imod at lære hunden at dutte. Taiki synes nemlig det er så sjovt at dutte mig under fødderne med sin kolde snude, når vi slapper af i sofaen. Når jeg så spjætter rundt fordi det både er koldt og jeg er kilden, er det sjovt at fange min fod og gnave i min tå. Lad være med at lære hunden at dutte, du ender bare med at han dutter alting: Bare fødder, bare maver, ind i dit øje så du taber kontaktlinsen, ind i din mund når du siger "Dyyyygtig pfhfhfhfhfhfpfpfppf bladr" (klammo hundesnot aaadr!) med mere. DON'T DO IT! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juli 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2012 Årh jeg synes det er mega hyggeligt at Motor dutter alting hele tiden - og praktisk at han vælter kameraet fordi han tror han får noget ud af at dutte det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts