Hop til indhold

Hvem kan? Voodoo kan!

Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Gæst Buddha

Voodoo er frygteligt utrænet i klikkertræning, men tænk engang - på mindre end 10 min (eller på en halv grillet bøf og et par suppekødboller) nåede vi fra se på dims, dutte på dims til tage fat i dims! På sigt håber jeg på øvelsen kan blive til hent selv din kong, så fylder jeg den :mrgreen:

Og så er han jo bare så sød. Et par dut på dimsen og så et kys til mig :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Ej, hvor er den sød:) Jeg overvejer selv at få en samojed. De er bare så søde!

Hehe. De bliver også nødt til at se søde ud, så irriterende som de ellers kan være :mrgreen:

Døøøgtig Voodoo:lun:

Jaaaaaa :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Hvor eeer han altså bare dygtig og nuttet :lun: ...Izzie har også lært at dutte...så hun dutter på aaaalt :lol: Hvis jeg sidder med en pose med lakridser fx så dutter hun lystigt på den :lol:

Kan Motor også og der bliver duttet igennem :lol: På alt han gerne vil have eller se.

Han har det mest bedårende ansigt! Og sikke forsigtigt han tager.

:kys: Er bare imponeret over hvor hurtigt han fangede ideen, han er vist ikke blevet klikket noget synderligt siden han var lille. Betingede den i sidste uge, skulle have filmet ham, han syntes det var SÅDAN en spændende lyd. Klik, tog godbid, skyyyynde sig at kigge på dimsen igen for at se om den sagde noget :shock::ivrig:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan kun advare imod at lære hunden at dutte. Taiki synes nemlig det er så sjovt at dutte mig under fødderne med sin kolde snude, når vi slapper af i sofaen. Når jeg så spjætter rundt fordi det både er koldt og jeg er kilden, er det sjovt at fange min fod og gnave i min tå.

Lad være med at lære hunden at dutte, du ender bare med at han dutter alting: Bare fødder, bare maver, ind i dit øje så du taber kontaktlinsen, ind i din mund når du siger "Dyyyygtig pfhfhfhfhfhfpfpfppf bladr" (klammo hundesnot aaadr!) med mere.

DON'T DO IT!

Link til indlæg
Del på andre sites