Hop til indhold

Så landede hund nr. 2 i Danmark


MVA88
 Share

Recommended Posts

Som ved vores første hund, så gik alle planerne om en dansk hvalp i vasken, da vi forelskede os i en gadehund - Denne her gang var det dog min kæreste, der bare måtte have denne her hund! :)

 

Hun kommer fra Rumænien (så det blev endnu en gadehund :blink:), er 4 måneder gammel og blev reddet sammen med sin bror på gaden, da hun var 2½ måned.

Vi ville ikke have endnu en gadehund, der havde haft rigtig dårlig oplevelser, da vores nuværende nok aldrig bliver "normal".

 

Hun landede i tirsdags i Kolding kl. 01.15, da transporten blev forsinket af ferietrafikken i Tyskland, så vi var først hjemme kl. 4 om natten.. Pyh, laaaang dag!

 

Hun er en rigtig ballademager og er som en hvalp nu skal være :-D

 

055.jpg

Her har hun leget med et lidt for stort legetøj :-D

 

001.jpg

Putter lidt med storesøster i sofaen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 51
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Smukt gjort af jer, men I har selvfølgelig også fået et par dejlige hunde :-D Tillykke med den lille ny!

Jeg forstår godt valget af en hvalp. Mine 3 sidste omplaceringshunde har alle haft deres problemer, hende vi stadig har mest af alle. Jeg kunne ikke overskue endnu en problemhund lige på det tidspunkt, så vi fik også en hvalp.

Desværre er det ikke kun gadehunde, der kan være dybt traumatiserede - det kan også være hunde fra helt "normale" danske hjem :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Smukt gjort af jer, men I har selvfølgelig også fået et par dejlige hunde :-D Tillykke med den lille ny!

Jeg forstår godt valget af en hvalp. Mine 3 sidste omplaceringshunde har alle haft deres problemer, hende vi stadig har mest af alle. Jeg kunne ikke overskue endnu en problemhund lige på det tidspunkt, så vi fik også en hvalp.

Desværre er det ikke kun gadehunde, der kan være dybt traumatiserede - det kan også være hunde fra helt "normale" danske hjem :(

 

Tusind tak :)

Ja, jeg ser ingen grund til at købe hund hos avler, når der i forvejen er så mange hunde, der mangler en familie.

Om det så er en hund her fra Danmark eller udlandet har ikke haft betydning, nu har vi bare tilfældigt forelsket os i to gadehunde.

 

Ja, det har du helt ret i.. Dyrene bliver behandlet dårligt verden over, desværre :(

Men man kan jo ikke redde hele verden, så man må være glad for, at man får lov til at vise de hunde, som man nu har, hvad et rigtig hundeliv er :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med valget,håber hun udvikler sig fint. Og at lande på Dansk jord er da som at komme i himlen for mange af de sydlandske hunde.

 

Mange tak :)

 

Ja, det er noget af en omvæltning for dem.. Hun har heldigvis ikke oplevet det helt grimme ved at være gadehund, så vi håber, at hun kommer til at udvikle sig til en glad og HELT rask hund (også i hovedet :blink:)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Hvor er hun sød :-D...hvordan går det med hende ? Er hun faldet godt til ?

 

Tak :-D

Vi er også glade for hende, selvom hun er en ægte ballademager og bestemt ingen nem hvalp!

Men det går sådan set fint med hende.. Vi har været i hundeskov med hende to gange nu (hun er bange for andre hunde), og det går langsomt fremad og hun bliver hurtigt provokerende overfor de andre hunde, hehe.

Og faldet til er hun :) Hun ser ud til at nyde livet her med en masse nus, leg, god mad og en maaaasse godbidder og tyggeben.. That's life! :banan:

 

Hun er dog ikke glad for at vi går fra hende, som de fleste gadehunde jo, men vi træner og træner det, så hun bliver tryg ved det og hun lærer, at vi altid kommer tilbage til hende :)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Så har Zoey været her i 1 måned, og hun har taget præcis 4 kg. på!!! :shock:

Hun vejer nu 9,5 kg.!

 

Puha.. Store store pige altså!

Det bliver spændende, hvordan hun ender ud.

 

[ATTACH=CONFIG]93164[/ATTACH]

Smukke Zoey!

 

[ATTACH=CONFIG]93165[/ATTACH]

"Hvem har gravet?"

 

[ATTACH=CONFIG]93166[/ATTACH]

Hej Zoey :-D

 

 

Smukke Zoey :hjerte:

 

Hvor kan de se uskyldige ud, de kære hunde, selv om de lige har fræset haven op eller gjort andre strengt forbudte ting. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Smukke Zoey :hjerte:

 

Hvor kan de se uskyldige ud, de kære hunde, selv om de lige har fræset haven op eller gjort andre strengt forbudte ting. :lol:

 

Taak :lun:

 

Ja, det er helt utroligt! Jeg kaldte bare på hende og så satte hun sig sådan foran mig, som om "Hvad er der?"

Ballade vuffer! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...