Hop til indhold

hvem der bare var hundeklipper.....


Charlotte1970
 Share

Recommended Posts

  • Svar 106
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Man sidder jo helt og ønsker at Jessie kunne blive jeres :genert::-D

 

Ja det ville passe os rigtig fint. De har fået tilbuddet hvis det bliver for meget. Tror dog de vil kæmpe for at det skal fungere nu, bla ved at holde den korte pels. Hvis det lykkes, er min kamp også vundet.

 

:lun: elsker dig lidt Charlotte, du er sej! Håber du gjorde lige så stort indtryk på dem, som på mig, så sker det ikke igen!

 

:genert: Tak... :genert: Fik god hjælp, og sagde heldigvis ja tak til de rigtige tilbud. Jessie blev en gladere hund, og ville ønske vi liiiige havde haft hende et par dage mere, så jeg rigtig kunne se det..

 

Som skrevet før, jeg vil til hver en tid gøre det igen! (hvis altså folk tør få passet hund her...:banan:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Han behøver ikke være pæn..

 

Men hans hale og baglår kunne godt trænge til en ordentlig omgamg!

 

Skal tosserne lege en dag? Kommer jo jævnligt til Roskilde..

 

Hvis det er nedklipning må vi ha "Missing" på banen, hun kan bare det der. Jeg har dog en maskine hvis det er.... :blink:

Tosserne kan sagtens lege, hvis altså den gamle her i huset gider... Send en PB når du er i nærheden. Vi er friske :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis det er nedklipning må vi ha "Missing" på banen, hun kan bare det der. Jeg har dog en maskine hvis det er.... :blink:

Tosserne kan sagtens lege, hvis altså den gamle her i huset gider... Send en PB når du er i nærheden. Vi er friske :-D

 

Han skal nok ikke klippes ned.. Men en gåtur er osse fint! Tænker snart vi skal tjekke hedeland ud..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...