Hop til indhold

lad være med at fodre trolle


Gæst kleo
 Share

Recommended Posts

Der var en fyr med en husky, som var herinde for en kort bemærkning. Han skrev meget uforstående og var bla. stærk modstander af IPO. Vist nok uden egentlig at vide hvad det går ud på. :lol: Han var kendt af nogle hf'ere fra andre fora.

 

Og så var der en fyr med en kamphund for omkring et år siden, som heller ikke holdt sig tilbage...

 

Det er så bare dem, jeg kan huske. Der har så været nogle frøkener med ringe kommunikationsevner, men synes virkelig, det er svært at gennemskue, om folk tager pis på én, eller om de er oprigtige.

 

Jeg kan huske et par meget åbenlyse - en, der ville vide, hvor han kunne købe en rigtig ulv eller ulveblanding, og en, der spurgte, om han kunne lade sin chihuahua bo i et kaninbur. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 52
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nå ja, men altså.. Hvis en Chihuahua kan skide i en kattebakke, kan den vel også bo i et kaninbur :engel:

 

Guuuuuuuuuuuud ja, ham der med hvalpen som boede i lejlighed, og ikke gad gå ned hver gang hunden skulle tisse, fordi der faktisk var mange trapper ned, og den skulle tisse ret ofte! :lol:

 

 

Men tror faktisk at Petrine bifaldt forslaget, så det jeg skrev oven over tæller ikke... :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og hvis vi tog fejl? Og chihuahuaen flyttede ind i kaninburet? Er det så ikke bedre at spilde lidt tid og underholde en troll end at ignorere en, der bare måske ville lytte til fornuft?

 

Og ja, en chihuahua kan gå på kattebakke :engel:

 

Jeg er enig med dig i, at det er bedre at "ryge i", end at fordrive uskyldige mennesker, som måske aldrig tør henvende sig på et forum igen. Og dermed bliver de ikke klogere...

 

Hvis nogen stiller et spørgsmål, som jeg ikke kan svare på, eller evt. er i tvivl om betydningen af/alvoren i, plejer jeg at vente og se, hvordan andre brugere tolker spørgsmålet. Vi læser jo tingene forskelligt. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

man kan da sagtens svare på tråde:) men det er nok ikke smart at fortsætte hvis man kan se eller mener at se, at det handler om en troll:) jeg syntes tit det er tydeligt når der fx startes forfra på tråde som egentlig var stoppet, når der spørges om det samme igen og igen, når der udvises en stor naivitet og fx efterlyses pittbull eller andet åbenlyst dumt:) problemet for mig er at HF medlemmer spilles ud mod hinanden når en mener at man er for "hård" fx det er lige netop vand på en trolle mølle der er intet så sjovt som når medlemmer af et forum bliver uvenner over trolleindlæg eller endnu sjovere når medlemmer får henstillinger fra moteratorer så sidder de små trolle og fniser:klap:

så derfor jeg svarer ikke på indlæg jeg mener er trolleindlæg, så dør de ud for der er ikke noget ved at være troll hvis ikke man kan sætte "gang i den"

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Trolls eller unge mennesker der ikke kan finde ud af at begå sig på et forum.... Helt ærligt... Orker ingen af delene længere :genert:

 

At hjælpe med at finde racer... Det forventer jeg lidt er forældrenes opgave og hvis forældrene henvendte sig, så ville jeg også være behjælpelig.

Er bare blevet lidt kynisk og prioritere min tid på en måde end jeg gjorde i min start på HF.

 

Så personligt så ignorere jeg bare, men tager hatten af for dem der har overskud til at bruge tiden på de her mennesker.

Link til indlæg
Del på andre sites

jeps og lad nu være med at fodre løs nu:) svar på spørgsmålene hvis man vil men lad være med at skrive hvis man mener det er trolle indlæg der kommer :)))

Det er så dumt at blive uvenner over sådan noget pjat:)

Link til indlæg
Del på andre sites

SMUKT! to trolle mødes og sød musik opstår... :klap:

 

Så kan vi andre koncentrere os om andre ting..

 

 

http://www.hunde-forum.dk/rad-tips/33417-leder-efter-hund-og-race-6.html#post1026415

 

 

:oops:nå, vi kan jo ikke blive enige om hvad trolle er..

 

Det er jo ikke noget kriminelt.. Bare børn, der leger..

 

Ja, nu er den rimelig tyk. :lol:

 

Det svarer vel til da jeg var barn og lavede telefonfis. :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Når jeg ser hvordan nogle af jer skriver, kan jeg ikke lade være med at spekulere på om I nogensinde har været børn? :hmm: Jeg er godt nok en gammel kone på 47, men jeg kan altså godt huske hvordan det var at være teenager, og jeg tror ikke at jeg vidste mere om hunde end de teenagere, der er på H-F i dag. Forskellen er, at dengang var det de voksne der bestemte om man skulle have hund, og hvilken hund man skulle have. Det kan jeg godt savne lidt - forældreansvar :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Når jeg ser hvordan nogle af jer skriver, kan jeg ikke lade være med at spekulere på om I nogensinde har været børn? :hmm: Jeg er godt nok en gammel kone på 47, men jeg kan altså godt huske hvordan det var at være teenager, og jeg tror ikke at jeg vidste mere om hunde end de teenagere, der er på H-F i dag. Forskellen er, at dengang var det de voksne der bestemte om man skulle have hund, og hvilken hund man skulle have. Det kan jeg godt savne lidt - forældreansvar :vedikke:

afgjort, men når der er svaret pænt og ordentligt er der ikke nogen grund til at drive det videre:) det er egentlig bare det jeg mener, hvis jeg tror en ts er en troll, så skriver jeg ikke mere i den tråd, jeg skriver IKKE at jeg tror nogen er troll, for det er bare vand på trollemøllen:) jeg går simpelt hen ud af tråden og håber den dør ud, og det gør den hvis det er en trolletråd for hvis ingen skriver og bliver "uvenner" så er det ikke sjovt at være troll:) på den simple måde får dem som har reelle spørgsmål svar og dem som bare prøver at piske en stemning op får ikke "det de kom efter"

Link til indlæg
Del på andre sites

når der udvises en stor naivitet og fx efterlyses pittbull eller andet åbenlyst dumt:)

 

Det, der for nogle er åbenlyst dumt, er indlysende realitet for mig, der var en som spurgte hvad baglænskædning var for noget, en som er helt vildt dygtig til at træne hunde og som har virkeligt dygtige hunde, jeg sad med åben mund og tænkte...er det en vits? For selvfølgelig ved alle, der træner, hvad baglænskædning er. Manden er nu hundeejer på 3-4. år og jeg lover dig, han kan spørge dumt, virkeligt seriøst dumt, men han kan jo ikke gøre for, at han voksede op med katte.

 

Men enig, når trolden er afsløret, så er der ingen grund til at fortsætte i en uendelighed, men har nogle lyst til det, så for min skyld ingen problemer :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det, der for nogle er åbenlyst dumt, er indlysende realitet for mig, der var en som spurgte hvad baglænskædning var for noget, en som er helt vildt dygtig til at træne hunde og som har virkeligt dygtige hunde, jeg sad med åben mund og tænkte...er det en vits? For selvfølgelig ved alle, der træner, hvad baglænskædning er. Manden er nu hundeejer på 3-4. år og jeg lover dig, han kan spørge dumt, virkeligt seriøst dumt, men han kan jo ikke gøre for, at han voksede op med katte.

 

Men enig, når trolden er afsløret, så er der ingen grund til at fortsætte i en uendelighed, men har nogle lyst til det, så for min skyld ingen problemer :engel:

 

Øøøøhm.. Hvad svarede du så, da han spurgte om, hvad baglænskædning er? :confused:

(Altså jeg ved det selvfølgelig godt....! ... :oops:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Øøøøhm.. Hvad svarede du så, da han spurgte om, hvad baglænskædning er? :confused:

(Altså jeg ved det selvfølgelig godt....! ... :oops:)

 

Manden er slet ikke på det niveau, det var en bruger her på HF som spurgte, en bruger jeg synes er sådan lidt gud-agtig og alvidende, så jeg var lige ved at tro, det var en vits :mrgreen:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Manden er slet ikke på det niveau, det var en bruger her på HF som spurgte, en bruger jeg synes er sådan lidt gud-agtig og alvidende, så jeg var lige ved at tro, det var en vits :mrgreen:

 

Hvem, synes du, er gud-agtig og alvidende herinde??? :genert:

 

Pst... Audrey-mor fisker efter at du skal forklare :blink:

 

Vrøvl! Jeg ved jo godt, hvad det betyder, står der... :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...