Hop til indhold

Kald det kærlighed


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Gæst Buddha

Vi har haft besøg af sødeste Noomi og Nollike, og der var riiiiimelig meget kærlighed i luften. Voodoo ser tydeligvis for sjældent damehunde, han var godt nok... puha. Men Noomi tog det bare så pænt :bighug: Sådan en unghund skulle i hvert fald ikke ødelægge hendes dag!

 

Motor var også pænt betaget - på mere høflig facon dog - det tog ham ikke så længe før han lå og rullede på ryggen ved siden af hende, noget han altså ikke gør sammen med en hvilken som helst hund :lun:

 

 

 

Noomi!

 

IMG_3680copy.jpg

 

IMG_3681copy.jpg

 

 

Grinebider :mrgreen:

IMG_3683.jpg

 

 

Bunkepul?

 

IMG_3687.jpg

 

 

Løbelege og sød retriever-boxer-håndkamp, lige noget for en Voodoo!

IMG_3676.jpg

 

 

Og så blev han mulet :lol:Altså bare for sjov

IMG_3674copy.jpg

 

IMG_3673copy.jpg

 

 

Motor lå og dirigerede som den konge han jo er

 

IMG_3671.jpg

 

 

Og payback. Sigh.

 

IMG_3664copy.jpg

 

 

Motor legede også med Noomi, se så søøøøde de er:

 

IMG_3654.jpg

 

IMG_3655.jpg

 

 

Weeee, dig & mig :hjerte:

IMG_3657.jpg

 

 

..nå ja. Og Voodoo.

IMG_3658.jpg

 

 

Goof balls :lol:

 

IMG_3668.jpg

 

 

Godbidstid

 

(Voodoo - Mumsen - Noomi)

IMG_3652copy.jpg

 

Woohoo! I got it, i got it!

IMG_3651.jpg

 

IMG_3649copy.jpg

 

 

 

 

 

 

Jaaaaa.... det var virkelig rigtig kærlighed

 

IMG_3692.jpg

 

 

 

Skal hilse og sige tusind tak, Motor var i verdens bedste morgenhumør i morges, helt lykkelig og frisk FØR kl. 9, det er alligevel store sager :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det bare mig Buddha eller har du mange billeder af dine hunde som enten parre andre hunden eller hinanden :hmm: Erindre noget med en anden hund ved nav Lux som også stod for skud :hmm::lol:

Det er nogle frække bavianer du har dig :slem: har du lært dem lidt om pli og omgang med damer/ herre ?? Hvilke frække blade og bøger får de lov at kigge i ?? :lol:

 

 

Skønne billeder af smukke hunde

Link til indlæg
Del på andre sites

:sjov: åh gud det sidste billede er bare genialt :sjov:

 

Jeg overvejede at starte med det - men var ikke helt sikker på at i var klar :mrgreen: Skulle jo nødigt have nogen som fik kaffen galt i halsen.

 

Er det bare mig Buddha eller har du mange billeder af dine hunde som enten parre andre hunden eller hinanden :hmm: Erindre noget med en anden hund ved nav Lux som også stod for skud :hmm::lol:

Det er nogle frække bavianer du har dig :slem: har du lært dem lidt om pli og omgang med damer/ herre ?? Hvilke frække blade og bøger får de lov at kigge i ?? :lol:

 

 

Skønne billeder af smukke hunde

 

Det sker engang imellem, ja, det må jeg nok indrømme :lol: Jeg har talt med dem. De forstår ikke :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg overvejede at starte med det - men var ikke helt sikker på at i var klar :mrgreen: Skulle jo nødigt have nogen som fik kaffen galt i halsen.

 

 

 

Det sker engang imellem, ja, det må jeg nok indrømme :lol: Jeg har talt med dem. De forstår ikke :vedikke:

 

:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du skal bare begynde at humpe dem også, eller sove i deres kurv om natten, så de kan lærer at det er dig der bestemmer.....

 

Jeg tisser på dem :mrgreen: Synes menneske som humper hund liiiiige bliver en tak for.. skummelt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha geniale billeder :klap: Og nu har jeg regnet ud hvordan man kan se forskel.. Motor er ham med den brune snude?! Hurra :banan:Har i lang tid siddet og kigget efter et kendetegn hver gang du har postet billeder og nu fandt jeg det endelig :mrgreen: Men det betyder så også, at du nu kun kan poste billeder hvor man kan se mindst én snude :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha geniale billeder :klap: Og nu har jeg regnet ud hvordan man kan se forskel.. Motor er ham med den brune snude?! Hurra :banan:Har i lang tid siddet og kigget efter et kendetegn hver gang du har postet billeder og nu fandt jeg det endelig :mrgreen: Men det betyder så også, at du nu kun kan poste billeder hvor man kan se mindst én snude :blink:

 

:fornaermet::fornaermet::fornaermet::fornaermet::fornaermet::fornaermet::fornaermet:

 

Jeg troede det var en kendt hemmelighed. Man omtaler IKKE MOTORS SNUDE SOM BRUN :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej ik på mig - kun i hjørnerne af grunden for at holde rovdyr væk :bigsmile:

 

Nåja! :lol: NU husker jeg. Det var også nogle pænt store rovdyr. Der skulle meget tis til :mrgreen:

 

Tror altså også man ret hurtigt bliver ensom, hvis man tisser på sine gæster :sjov:

 

Og dem som så kan lide det.... har man lyst til at de bliver? :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...