Hop til indhold

Penny-tråd!


Shii
 Share

Recommended Posts

Amen jeg har så ondt af Dexter :lol: Penny er virkelig morgenhund... Det er Dexter IKKE! :lol:

 

I morges lå Dexter og sov i sofaen da vi kom ned... Penny er lige præcis blevet så stor at når hun står op hopper op af sofaen kan hun hive i hans poter/øre eller hvad der nu ellers er indenfor rækkevidde... Og det brugte hun så hele sin morgen på :lol: Hver gang vi stoppede hende var hun som en elastik lige tilbage i hovedet på ham :lol:

 

Da Dexter endelig var vågen lagde han sig sukkende ned på gulvet, og der begyndte Penny så at hoppe rundt på staklen :lol: Til sidst fik Dexter alene tid og fik lov at sove oppe i soveværelset alene :lol: Og Penny rendte så rundt med hans favorit pivedyr og pev, kiggede rundt efter Dexter, løb lidt med pivedyret, pev lidt.. Kiggede efter Dexter :lol:

 

Nogen gange har jeg VIRKELIG ondt af at vi har givet Dexter sådan en hyper lillesøster :lol: Men når han først er vågen og vi er hjemme igen så er de bedste venner :lun: Og elsker at tomle og lege sammen!

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv kommer til at savne dine opdateringer :megaked: Kan du så ikke bare opdatere lidt på facebook så måske som pb?? :mrgreen:

 

Jeg er tilgengæld målløs over at læse det andet :evil: Hvorfor skal der evigt og altid diskuteres over spm som nye stiller. Hvis man mener det er et groft indlæg kan man da melde det til mod? :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...